اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910284865015483

روند ارسال پیام

کد: 139910284865015483

https://bit.ly/3p0hyMM

، (اخبار رسمی): هنگام ارسال پیامک انبوه از طریق ارائه دهنده پیام کوتاه نیز می توانید هزاران پیام را منتقل کنید امروزه در واقع ارسال پیامک تبلیغاتی یک روش مناسب برای جذب مشتری است. شما باید در این روش به مشتریان خود پیام های خود را منتقل کرده یا مشتری جدیدی را از طریق پیام ها و ارسال های انبوه خود جذب نمایید.

روند ارسال پیام
روند ارسال پیام

هنگام ارسال پیامک انبوه از طریق ارائه دهنده پیام کوتاه نیز می توانید هزاران پیام را منتقل کنید امروزه در واقع ارسال پیامک تبلیغاتی یک روش مناسب برای جذب مشتری می باشد. شما باید در این روش به مشتریان خود پیام های خود را منتقل کرده یا مشتری جدیدی را از طریق پیام ها و ارسال های انبوه خود جذب نمایید.

اطلاعاتی که توسط پیامک منتقل می شوند

پیامک اطلاعات بیشتری نسبت به متن دارد. در اینجا لیستی از آنچه می توانید انتظار داشته باشید در یک پیام کوتاه پیدا کنید:

آدرس فرستنده، این می تواند یک شماره تلفن در استفاده روزمره باشد ، یک کد کوتاه هنگام ارسال از طریق ارائه دهنده یا یک نام. نام یک ویژگی اختیاری است ، در این صورت نمی توانید به پیامک پاسخ دهید. این مورد در برخی از مواقع امکان پذیر است.

شما می توانید از الگوهای آماده استفاده کنید در این نوع الگو ها که در پنل سپیدار اس ام اس بعد از خرید پنل اس ام اس در دسترس شما قرار می گیرد شما می توانید به راحتی بسیاری از کارهایی مانند فروش یا بازیابی رمز و ... را از آن استفاده کنید. همچنین در صورتی که بخواهید تمامی امکانات را به دست آورید می توانید بالاترین پنل را دریافت کنید یا این که از نمایندگی پنل اس ام اس هم برای کسب درآمد و هم برای دسترسی به تمامی امکانات امکان پذیر است. https://sepidarsms.com/

SMPP PDU

واحدهای انتقال SMPP ("بسته ها") PDU نامیده می شوند. PDU شامل یک دستور ، یک وضعیت ، یک شماره توالی و داده است.

هر PDU باید توسط SMPP RESP PDU (پاسخ همزمان) تأیید شود. ممکن است درخواست ها از طریق خط لوله ارسال شوند: فرستنده می تواند بدون انتظار برای RESP ، دستورات زیادی ارسال کند ، به تعداد درخواست هایی که ممکن است در هر زمان از طریق خط لوله انتقال داده شوند ، پنجره گفته می شود. RESP PDU ممکن است با هر نظمی وارد شود ، بدون ارتباط با سفارش PDU آغازگر مربوطه.

در حالت فرستنده + گیرنده جدا شده ، اتصال مورد استفاده بستگی به نوع پیام ارسال شده دارد. اتصال فرستنده برای MT و اتصال گیرنده برای MO و SR استفاده می شود. درخواست ها و پاسخ ها برای هر نوع پیام از طریق اتصال TCP یکسان ارسال می شود.

به عنوان مثال ، هنگام ارسال MT ، از اتصال فرستنده استفاده می شود و RESP که MT را تأیید می کند نیز از طریق کانال فرستنده ارسال می شود. هنگامی که یک MO (یا یک SR) دریافت می کنید ، از اتصال گیرنده برای دریافت MO و ارسال RESP که MO را تأیید می کند استفاده می شود.

در Adobe Campaign Classic ، برای پیوند دادن SR با MT مربوطه ، یک شناسه توسط SMSC با مراحل SUBMIT_SM_RESP و DELIVER_SM بازگردانده می شود. شناسه در قسمت providerId از جدول nms :: providerMsgId ذخیره می شود و به broadLogId و deliveryId مرتبط است. این عملیات مطابقت با فرایند پیام کوتاه هنگام نوشتن در پایگاه داده انجام می شود.

یک SUBMIT_SM_RESP PDU موفق وضعیت پیام "ارسال شده" را در سیاهه ارسال، ارسال می کند در حالی که یک PDU موفقیت آمیز DELIVER_SM (SR) وضعیت پیام "دریافت شده" را تحریک می کند.

جنبه های امنیتی

پروتکل به خودی خود رمزگذاری نشده است. اکثر ارائه دهندگان یک نوع IP را در لیست مجاز اجرا می کنند بنابراین آدرس های IP سرور Adobe Campaign باید به ارائه دهنده اعلام شود.

Adobe Campaign از عبور از ورود به سیستم و گذرواژه در مرحله اتصال پشتیبانی می کند. همچنین از SMPP روی TLS پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که برای امنیت مناسب به گواهینامه ها نیاز است. در حالی که اتصال SMPP اجازه دور زدن cer را می دهد

منبع: experienceleague.adobe.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سپیدار اس ام اس

پنل ارسال پیامک کوتاه به صورت انبوه دارای ویژگی و امکانات منحصر به فرد سامانه ارسال اس ام اس

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]