اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909224804015061

کمپین حسابدار بیست هوشمند نوین

کد: 139909224804015061

https://bit.ly/3a76Y1K

، تهران , (اخبار رسمی): سیستم‌ حسابداری هوشمند با توجه به یکپارچگی کاملی که در اختیار دارند به کسب و کارها کمک می کند تا اطلاعات خود را به شیوهای کاملا منسجم به ثبت برسانند و در نتیجه، از ایجاد دوباره‌‌کاری جلوگیری کنند و اطلاعات را به‌ شکلی کاملا سازمان‌‌یافته‌ تحویل ‌دهند.

نرم افزار حسابداری هوشمند نوین؛ نرم افزاری کامل با امکانات جامع
کمپین حسابدار بیست هوشمند نوین

🔺30 درصـــــــد تخفیف ویــــــژه بابت خرید بسته‌های حسابداری هوشمند‌نوین+ 🔺10درصــــــــد تخفیف ِویژه، هدیه ما به شما با معرفی هوشمندنوین به دوستانتان+ 🔺نرم افزار دوکاری رایگان هوشمند نوین

با اطمینان می توان گفت حسابداری از جمله مهمترین اصول هر کسب‌و‌کار است. هر برندی برای پیشرفت و برای گسترش فروش و درآمد خود باید به محاسبه اطلاعات و هزینه‌ها بپردازد.

مسلما هرچه فروش افزایش پیدا کند، بررسی تمامی اطلاعات و هزینه‌ها به‌صورت دستی امکان‌پذیر نخواهد بود و البته زمان بیشتری به خود اختصاص میدهد. از همین رو شرکت هوشمند نوین، بهره‌گیری از نرم‌افزار حسابداری هوشمند نوین را به‌عنوان بهترین راهکار پیشنهاد می دهد. این نرم‌افزار باعث می شود کارها با دقت، نظم و سرعت بیشتری پیش برود.

پس اگر شما هم در محاسبه اطلاعات فروشگاه خود از جمله سود و ضرر، موجودی، بدهکاری، هزینه اجاره و حقوق کارمندان و بسیاری هزینه‌های دیگر به مشکل برخورده‌اید، این نرم‌افزار‌ها راه‌ حل مشکلاتتان خواهد بود.

اما آیا فکر کرده اید برای بهره گیری از این نرم‌افزار به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ آیا بهره گیری از آن با نتایج مطلوب همراه است؟ در ادامه در نظر داریم توضیحاتی خدمت شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

نرم ‌افزار دورکاری هوشمندنوین

-نرم‌افزار حسابداری دورکاری

این روزها با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا، بسیاری از مشاغل به‌صورت دورکاری به انجام کارهایشان می پردازند. پس استفاده از نرم‌افزار حسابداری دورکاری خیلی دور از ذهن نیست. نرم‌افزارهای حسابداری تحت ویندوز یا تحت وب به گونه‌ای هستند که به‌راحتی می‌توان در اکثر شرکت‌ها و سازمان‌ها و فروشگاه‌ها مورد استفاده قرار گیرد. علت آن نیز امکانات و قابلیت‌های بسیار بالای آن می باشد. با کمک سیستم حسابداری هوشمند نوین شما این توانایی را دارید تا در منزل و به‌صورت دورکاری، به وضعیت مالی شرکت خود سر و سامان دهید.

این نرم‌افزار درواقع هیچ محدودیتی را در راستای دسترسی کاربران پیش روی آن‌ها قرار نمی‌دهد. در این شرایط نابسمان اقتصادی، دیگر نیازی به تهیه نسخه‌های متعدد نرم‌افزار نیست. شما می توانید به‌صورت هم‌زمان از تمام شعبات و انبارهای شرکت یا فروشگاه از یک نرم‌افزار حسابداری استفاده کنید.

همچنین به‌راحتی در سایر سیستم‌عامل‌ها همون اندروید و IOS و حتی از طریق مرورگر قابل اجرا می باشد. مدیریت بهتری را در اختیار کارفرماها قرار می دهد و البته می‌تواند راندمان کاری را به‌طور قابل توجهی افزایش دهد. برای اینکه بتوانید از این نرم‌افزار استفاده کنید، توصیه می کنیم به بخش تماس با ما مراجعه کنید. کارشناسان و متخصصان هوشمند نوین می‌توانند اطلاعات دقیقی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهند.

کمپین حسابدارِ بیست و پیشنهاد هوشمند نوین برای روز حسابدار

همان‌طور که می‌دانید، پانزدهم آذر در ایران به نام روز حسابدار شناخته می شود. این گردهمایی از سال ۱۳۸۶ بنا شده و همچنان ادامه دارد. درواقع پس از ۳۰ سال فعالیت فدراسیون بین‌المللی حسابداری، این سازمان در سال ۲۰۰۷ درنظر گرفت تا از تاریخ ۲ تا ۸ دسامبر را به‌عنوان هفته جهانی حسابداری معرفی کند. حال برند هوشمند نوین در نظر دارد نرم‌افزارهای حسابداری خود را در گردهمایی روز حسابدار در کمپینی تحت عنوان کمپین حسابدار 20 به مخاطبان و کاربران معرفی کند. هوشمند نوین قصد دارد تا در این کمپین بسیاری از مواردی که ذهن شما را در خصوص نرم‌افزار حسابداری هوشمند نوین به خود مشغول کرده برطرف سازد. پیشنهاد می‌کنیم تا شما با شرکت در مسابقه حسابدار بیست و با عضو شدن در شبکه‌های اجتماعی هوشمندنوین، جز برندگان خوش شانس کمپین ما باشید. در صورتی که سؤالی درباره کمپین و نحوه مسابقه دارید به وب‌سایت هوشمند نوین مراجعه کنید.

منبع:

https://www.zoomit.ir/pr/365599-hnovin-smart-accounting-software/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار