اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990922480414817

با سایت های عمده فروشی محصولات آشنا شوید

کد: 13990922480414817

https://bit.ly/3gKYQWi

، تهران , (اخبار رسمی): سایت‌های زیادی در دنیا برای عمده فروش محصولات و عمده فروشی کالاها به عمده فروشان خدمت می‌کنند. اما همیشه سوال این است که بهترین سایت های عمده فروشی محصولات جهت خرید عمده از کارخانه کدام هستند؟ ایکسب اولین سایت عمده فروشی آنلاین در ایران است که توانسته خدمات خوبی در این زمینه ارائه دهد.

بهترین سایت های عمده فروشی محصولات جهت خرید عمده از کارخانه
با سایت های عمده فروشی محصولات آشنا شوید

قبل از اینکه بخواهیم به ویژگی‌های بهترین سایت عمده فروشی کالا یا فروش عمده کالا بپردازیم ابتدا توضیحی در مورد مفهوم عمده فروشی کالا و خرید عمده کالا از کارخانه می‌پردازیم. 

عمده فروشی چیست؟

عمده فروش یک شرکت یا شخصی است که محصولات را به صورت عمده از تولیدکنندگان خریداری و به خرده فروشان می‌فروشد. چه بخواهید به صورت آنلاین بفروشید و چه از طریق فروشگاه خرده فروشی، اگر خودتان محصولی تولید نمی‌کنید باید کالاهایی را برای فروش از منبع دیگری تهیه کنید. اگرچه ممکن است بتوانید مستقیما از تولیدکننده خرید کنید اما به احتمال زیاد به دلیل شرایط سخت ارتباط گرفتن با کارخانه‌ها یا نداشتن امکان سفارش در حد حداقل سفارش برای خرید عمده از کارخانه مورد نظر، از عمده فروش خرید خواهید کرد.

یک عمده فروش اساسا یک واسطه بین یک تولیدکننده و یک شرکت خرده فروشی است. عمده فروشان مقادیر زیادی از محصولات را با قیمت پایین‌تری به صورت عمده از کارخانه‌ها خریداری یا مستقیما از یک کشور خارجی وارد می‌کنند و آنها را به خرده فروشان یا کسب‌وکارهای دیگر می‌فروشند که آنها هم کالاهای خریداری شده به صورت عمده را در سایت‌های تجارت الکترونیکی فروشگاه‌های فیزیکی خود می‌فروشند معمولا مشتریان خرده فروش‌ها مصرف‌کننده نهایی هستند.

در حالی که متداول‌ترین نوع عمده فروشی بین تولیدکنندگان و خرده فروشان است اما تعداد زیادی از عمده فروشان به عمده فروشان دیگر می‌فروشند. یک عمده فروش ممکن است مواد اولیه را برای تولید کالا به کارخانه‌ها بفروشد یا از کارخانه‌ها خرید عمده انجام دهد و آنها را به کسب‌وکارهای دیگر بفروشد.

خرید عمده از کارخانه چیست؟

خرید عمده از کارخانه زمانی اتفاق می‌افتد که شما بخواهید برای داشتن صرفه‌جویی در مقیاس، کالا مورد نظر خود را مستقیما به صورت عمده از کارخانه سفارش دهید.

برای سفارش مستقیم از کارخانه حجم سفارش شما باید بزرگتر از آنچه که خرده فروش‌ها از عمده فروشان می‌خرد باشد و معمولا کارخانه‌ها یک حداقل سفارشی برای این منظور دارند و همچنین بسته به حجم خرید شما تخفیفات و شرایط‌شان به صورت پلکانی به نفع شما می‌شود. یعنی با خرید بیشتر، تخفیف بیشتری دریافت می‌کنید و احتمالا از شرایط پرداخت بهتری هم برخوردار خواهید شد.

بسیاری از شرکت‌ها و عمده فروش‌ها برای این صرفه‌جویی در مقیاس و کسب سود بالا ترجیح می‌دهند به صورت مستقیم و از خود کارخانه خرید داشته باشند. توجه داشته باشید در خرید عمده از کارخانه دقت کنید که شرایط نگهداری و ظرفیت لازم برای انبار کردن کالاهای مورد نظر را داشته باشید.

راهکار نوین فروش عمده کالا

خوب تا اینجا کار عملا با مفهوم عمده فروشی و خرید عمده از کارخانه‌ها را آشنا شدیم. اما یادتان باشد دیگر فروش به سبک قدیم و سنتی کارساز نیست و روش‌های دیگری باید برای رشد و موفقیت خود پیدا کنید یکی از این روش‌ها فروش عمده اینترنتی و آنلاین است.

فروش عمده اینترنتی چیست؟ 

فروش عمده اینترنتی به مجموعه‌ای از سیستم‌های نرم افزاری یکپارچه و متصل به هم اطلاق می‌شود که شما با استفاده از آن سیستم‌ها، فروش عمده خود را به صورت اینترنتی و آنلاین مدیریت می‌کنید.

با توجه به اینکه فروش عمده نسبت به فروش خرد پیچیده و سخت است و همچنین دارای قوانین و استانداردهای تجاری است مدیریت کردن آن ابتدا سخت به نظر می‌رسد. در حالی که اگر این سیستم درست پیاده‌سازی شود می‌تواند شما را در مدت خیلی کوتاهی کاملا از همکاران و رقبای تجاری‌تان متمایز سازد. 

یکی از معایب این سیستم فروش اینترنتی در صورتی که بخواهید همه زیرساخت‌ها را مانند اتوماسیون، سامانه خرید و فروش حسابداری، فروشگاه اینترنتی و از همه مهمتر بازاریابی آن را فراهم کنید هزینه سرمایه‌گذاری اولیه آن است. اما یک روش بهتری برای مدیریت فروش عمده اینترنتی هم وجود دارد که در زیر به آن اشاره می‌کنیم.

بهترین سایت عمده فروشی کالا و خدمات: مارکت پلیس B2B

جدیدترین و کم هزینه‌ترین روش برای عمده فروشی محصول و کالا استفاده از مارکت پلیس‌هاست. مارکت پلیس‌ها به عنوان یک پلتفرم این امکان را به شما می‌دهند بتوانید کالاها و محصولات خود را در آن تعریف و شرایط فروش آن را مشخص کنید بعد کل فرایند فروش و بازاریابی را مارکت پلیس‌ها برای شما انجام می‌دهند و عملا باعث کاهش هزینه سرمایه‌گذاری شما در این حوزه در حد صفر می‌شوند.

قابلیت‌هایی که بهترین سایت عمده فروشی اینترنتی یعنی یک مارکت پلیس باید داشته باشد چیست؟

  • قابلیت ثبت نام و ساخت پروفایل
  • امکان تعریف محصولات و خدمات 
  • امکان تعریف گروه‌بندی و دسته بندی‌های مختلف برای کالا (رنگ، مدل، جنس، سایز و غیره)
  • امکان تعریف قیمت‌گذاری متنوع
  • امکان تعریف تخفیفات مختلف و پلکانی
  • داشتن سئو و ترافیک بالا
  • راحتی استفاده
  • قابلیت پوشش خبرهای شرکت 
  • خدمات پشتیبانی و پاسخگویی سریع
  • دارا بودن تیم بازاریابی حرفه‌ای 
  • داشتن مشاوره و کمک به راه اندازی اولیه فروشگاه و نحوه فروش عمده کالا

یعنی به صورت کلی بهترین سایت عمده فروشی کالا باید بتواند تمامی شرایط و امکانات لازم برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی خوب را برای کسب‌و‌کار شما فراهم کند.

بهترین سایت‌های عمده فروشی کالا در ایران

یکی از بهترین سایت‌های عمده فروشی کالا در ایران بدون شک سایت ایکسب (www.ecasb.com) است. ایکسب اولین و بزرگترین پلتفرم خرید و فروش عمده محصولات در ایران است که شما به راحتی می‌توانید در آن ثبت نام کرده و فعالیت آنلاین خود را شروع کنید.

خدماتی که ایکسب ارائه می‌دهد شامل:

  • ساخت پروفایل و فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای
  • کمک به نمایش بیشتر محصولات و شرکت شما به مخاطبان
  • مشاوره بازاریابی محتوایی و دیجیتال برای شرکت‌های عضو جهت ساخت رد پای قوی و مثبت رسانه‌ای از خود
  • تولید محتواهای معرفی‌کننده محصول (عکس، متن، ویدیو، اینفوگرافیک و غیره)
  • انتشار اخبار شرکت‌ها در بخش مجله ایکسب برای دیده شدن و ساخت ردپای دیجیتال
  • ارائه خدمات روابط عمومی (مشاوره، تولید خبر، دریافت مصاحبه و انتشار آن در سطح رسانه‌ها)
  • و در نهایت مشاوره و کمک به کسب و کارهای B2B در شبکه‌های اجتماعی (حداقل در ۲ شبکه اجتماعی مرتبط)

اگر شما علاقهمند به فروش به صورت اینترنتی و جذب لید آنلاین هستید ایکسب منتظر ارائه سرویس به شماست برای آشنایی با ساز و کار و ثبت‌نام در ایکسب و درخواست مشاوره می‌توانید به سایت ایکسب به آدرس ecasb.com مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایکسب - ecasb

ایکسب-ecasb وبسایت B2B (عمده فروشی) است که تولید کنندگان، صادر کنندگان، واردکنندگان و بنکداران در آن کالاهای خود را به صورت عمده معامله می کنند. هدف ایکسب ایجاد بستری برای خرید و فروش آنلاین به صورت عمده فروشی است و تجار و شرکت های تولیدی می توانند ،کالا و خدمات خود را در این بستر ارائه کنند، برای آنها مشتری بیابند و نیازهای خود را از طریق سایرعرضه کنندگان کالا و خدمات تامین کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]