اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990922480467468

به همت نیکوکار البرزی:

آزادی مددجوی محکوم دیه، پس از 7ماه تحمل حبس، بعلت انفجار گاز منزل

کد: 13990922480467468

https://bit.ly/34b2QtR

، کرج , (اخبار رسمی): مددجویی که به علت نشت گاز آبگرمکن، منزل اجاره ای اش، منفجر و در پی آن دوستش، دچار سوختگی گردید و بدلیل عدم پرداخت خسارت دیه، در زندان تحمل حبس می‌کرد، با همت والای یکی از خیرین البرزی در تقبل سه چهارم مبلغ دیه، پس از 7 ماه از زندان، آزاد گردید.

آزادی مددجوی محکوم دیه، پس از 7ماه تحمل حبس، بعلت انفجار گاز منزل
انفجار گاز در منزل

به علت نشت گاز، با زدن کلید برق، احتراق بوجود آمده، باعث سوختگی خود و دوستش از ناحیه صورت و دستها گردیدند

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان البرز،این مددجوی 27 ساله، همکار و دوستش را به منزل، دعوت کرده بود و به علت نشت گاز، با زدن کلید برق، احتراق بوجود آمده، باعث سوختگی خود و دوستش از ناحیه صورت و دستها گردیدند.

محمدباقر مقدسی مدیر ستاد دیه استان البرز با اشاره به گزارش کارشناسی پرونده گفت: در پی این اتفاق، دوست مددجو، بدلیل اینکه در منزل مددجو بوده، درخواست دیه می نماید.

وی افزود: آتش سوزی واحد مسکونی مددجو، غیرعمد و بر اثر نشت گاز از مدخل ورودی گاز به بخاری بوده و شاکی(دوست و مهمان مددجو) در اثر سهل انگاری ایمنی گاز واحد مسکونی، خود مددجو(میزبان) که دچار آسیب‌دیدگی و  شاکی(مهمان) شد، ۱۰۰ درصد مقصر است.
گفتنی است درپی تشکیل پرونده مددجو در ستاد دیه استان البرز، یکی از نیکوکاران خیر اندیش، وقتی در جریان این پرونده قرار می‌گیرد، در نهایت سخاوت، مبلغ یک میلیاردو پانصد میلیون ریال پرداخت می نماید و با گذشت بخشی از دیه توسط شاکی، موجبات آزادی مددجو از زندان فراهم می گردد.
پدر مددجو نیز با قدردانی از عوامل رهایی فرزندش از حبس، برای بانیان این حرکت خداپسندانه، از صمیم قلب، آرزوی خیر، برکت و سلامتی نمود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ستاد دیه البرز

ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند در سال ۱۳۷۸ به منظور کمک به آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند جرائم غیر عمد، تشکیل شد. مسئول روابط عمومی: حجت خباز 32745606-026 تلفکس : 32740736-026 نشانی : کرج - بلوار دانش آموز - ساختمان الوند - طبقه 5- ستاد دیه استان البرز Http://WWW.ALBORZIPRO.IR سامانه دریافت و ارسال پیامک: 50002060222333 پست الکترونیک: [email protected]

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه