اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910024829315647

خصوصیات یک زن خوب برای ازدواج چیست؟

شناخت زن خوب برای ازدواج

کد: 139910024829315647

https://bit.ly/38gY94h

، تهران , (اخبار رسمی): زن خوب برای ازدواج از نظر مردها زنی است که علاوه بر مهارت ارتباطی و اجتماعی خوب، اهل معاشرت باشد؛ همچنین زن خوب زنی است که خردمند و باهوش باشد.

شناخت زن خوب برای ازدواج
شناخت زن خوب برای ازدواج

زن خوب برای ازدواج باید دارای ویژگی های مختلفی باشد؛ مثلا صادق و راستگو باشد و به راحتی عشق خود را نسبت به همسرش ابراز کند.

زن خوب بودن به چه معناست؟اصلا زن خوب به چه کسی گفته می شود؟ اگر از یک مرد بپرسیم معیارهای ازدواج خوب برای انتخاب همسر چیست؟ احتمالا اولین پاسخ می تواند این باشد که زن خوب زنی است که غر نمی زند؛ از نظر مردها وقتی یک زن مدام غر می‌زند یعنی از همسر خود ناراضی است و این احساس بی کفایتی و ناتوانی به یک مرد می دهد.

پاسخ دومی که یک مرد در برابر این سوال می دهد می‌تواند این باشد که همسر خوب زنی هست که همیشه خانه و زندگی اش مرتب و تمیز باشد، مردها چون مدام بیرون از خانه هستند و کنار آن درگیری‌های کاری و ذهنی دارند دوست دارند وقتی به خانه برمی‌گردند فضای آرام و مرتب و گرمی را تجربه کنند تا در  داخل خانه به آرامش و آسایش روحی و جسمی برسند.

زن خوب برای ازدواج

زن خوب برای ازدواج باید دارای ویژگی های مختلفی باشد؛ مثلا صادق و راستگو باشد به راحتی عشق خود را نسبت به همسرش ابراز کند، به همسرش فضا بدهد ونسبت به آن خودخواه نباشد اصولا مردها نسبت به زنی که آن ها را محدود کند واکنش نشان می دهند از نظر مردها زن خوب برای ازدواج زنی است که علاقه مند به گوش دادن به حرف‌های همسرش باشد تا به آرامی کنار یکدیگر بنشینند و مسائل را بررسی و حل وفصل کنند. همسر خوب از نظر مردها زنی است که رازدار اسرار همسرش باشد و به اعتماد او خیانت نکند؛ همسر خوب برای ازدواج زنی است که با همسرش سر مسائل مالی سازگاری داشته باشد و بیشتر از توان آن مرد خواسته ای نداشته باشد. زن خوب می‌تواند زنی باشد که همیشه همراه و مشوق اصلی همسرش باشد تا مرد در کنار او احساس آرامش پیدا کند.

خصوصیات زن خوب برای ازدواج

خصوصیات زن خوب برای ازدواج از نظر مردها متفاوت است؛ مثلا بعضی آقایان دست پخت خوب را از خصوصیات زن خوب برای ازدواج می دانند و بعضی دیگر توجه به ظاهر دارند یا بعضی مردها اصلا علاقه ندارند همسرشان در خارج از خانه فعالیتی داشته باشد؛ از نظر مردها زن خوب زنی است که در همه حال پذیرای او و خانواده اش و همچنین دوستانش باشد .

زن خوب برای ازدواج از نظر مردها زنی است که دارای مهارت ارتباطی و اجتماعی خوبی باشد و اهل معاشرت باشد؛ همچنین زن خوب زنی است که خردمند و باهوش باشد چنان که حضرت علی (ع) می فرمایند: «از ازدواج با زن کم خرد خودداری کنید»؛ ازدیگر خصوصیات همسر خوب برای ازدواج می‌توان به دوست و شریک و همراه بودن او اشاره کرد. زنی که در مشکلات و سختی ها همسرش را ترک نکند تا در کنار هم دشواری ها را پشت سر بگذارند.

بهترین خصوصیات اخلاقی زن خوب برای ازدواج

بهترین خصوصیات اخلاقی دختر خوب برای ازدواج قناعت و صرفه جویی در زندگی است. زنی که مراقب مال همسر خود است و از ریخت و پاش و بخشش بی‌مورد اموال و دارایی های همسر خود اجتناب می‌کند. از نظر مردها زنی خوب است و همین طور همسر خوبی است که قابل اعتماد و مسئول باشد. برای همسرش احترام قایل باشد. از نظر مردها همسر  خوب برای ازدواج زنی است که رگ خواب مرد را بداند و این توانایی را داشته باشد که به موقع کنار همسرش حضور داشته باشد و بتواند از کلمات مناسب و درست در جای مناسب استفاده کند. ازبهترین خصوصیات اخلاقی همسر خوب برای ازدواج دینداری و تقوای اوست، دیانت زن از جمله ویژگی های یک همسر شایسته است که همیشه جز اصلی ترین ملاک های انتخاب همسر است و توجه ویژه ای به آن شده است.

منبع: مشاوره ازدواج

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره خانواده آویژه

مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره تلفنی کودک، مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره تلفنی روانشناسی کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه های مختلف مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره تلفنی کودک، مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره تلفنی روانشناسی بهره مند شوید.ان شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

روانشناسی و موفقیت