اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910034829513812

افزایش عمر گوشی با خرید کارت حافظه نانو

کد: 139910034829513812

https://bit.ly/39jvSct

، اصفهان , (اخبار رسمی): نانو مموری فناوری شگفت انگیزی است که غوغا به پا کرده است

افزایش عمر گوشی با خرید کارت حافظه نانو !!!
افزایش عمر گوشی با خرید کارت حافظه نانو

کارت های حافظه درکنار پردازنده اصلی قرار می گیرند که این عامل باعث اعمال فشار به پردازنده درزمان فعالیت زیاد می شود؛ اما شما با خرید کارت حافظه نانو می توانید به راحتی این مشکل را برطرف کنید.

شاید این موضوع برایتان تعجب آور باشد، اما درست است. شرکت هواوی نوع جدیدی از کارت های حافظه را به بازار عرضه کرده است که علاوه بر ابعاد بسیار کوچک، توانایی های بسیاری زیادی دارند.
 
درحالت معمول، کارت های حافظه درکنار پردازنده اصلی قرار می گیرند که این عامل باعث اعمال فشار به پردازنده درزمان فعالیت زیاد می شود؛ اما شما با خرید کارت حافظه نانو می توانید به راحتی این مشکل را برطرف و عمر گوشی همراه خود را چند برابر کنید.
 
نانو مموری ها عموما جریان کمتری را به سمت خود هدایت می کنند که این عامل، خود در روند بهبود کارکرد گوشی موثر خواهد بود. 
قیمت مموری های نانو بسته به تولید کننده متفاوت است، اما عموما نسبت به پردازش بالا و قابلیت هایی که دارند، قیمت هایشان مناسب است.
 
کارت حافظه نانو 45 درصد کوچکتر از کارت حافظه مایکرو SD است و قابلیت ارتقا دارد. با اینکه 15 سال است که از عرضه حافظه مایکرو SD می گذرد؛ اما کارت حافظه نانو یک فناوری جدید و شگفت انگیز است. جالب است بدانید که سرعت انتقال این معجزه گر بالاتر از ۱۰۰ مگابایت درثانیه است.
 
برای اینکه کاملا به شگفتی کارت حافظه نانو پی ببرید باید  گفت که در این مموری بیش از 27200 عکس، 17 ساعت فیلم HD و ... می توانید ذخیره کنید.
 
قابل توجه عکاسان محترم، با این کارت حافظه می توانید در هر دقیقه 100 عکس را انتقال دهید و با قدرت ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه زمان کمتری را صرف انتقال عکس و تصاویر کنید.
 
برای خرید این کارت حافظه و استفاده از تخفیف های ما، اینجا را کلیک کنید!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی سیپاس

فروشگاه اینترنتی سیپاس عرضه کننده انواع لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید