اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009035542813812

هندزفری بلوتوث شیائومی

کد: 140009035542813812

https://bit.ly/3E3dJxS

، اصفهان , (اخبار رسمی): شرکت شیائومی شرکتی تازه تاسیس است که در سال 2011 فعالیت خود در زمینه تولید لوازم الکترونیک را آغاز نمود. این شرکت چینی در فاصله زمانی کوتاه چندساله، توانست به چنان محبوبیتی در بین مردم جهان برسد که در سال 2017 در شمار رقیبان بزرگ اپل و سونی در زمینه ی تولید هندزفری بلوتوث قرار گرفت.

هندزفری بلوتوث شیائومی
هندزفری بلوتوث

اگرچه هندزفری بلوتوث شیائومی در اوایل ورود خود به بازار بسیاری از قابلیت های هندزفری بلوتوث های دیگر را نداشت، اما در سومین نسخه ی خود بسیاری از قابلیت های دیگر به آن اضافه شد.

امروزه نه تنها هندزفری بلوتوث شیائومی، بلکه بسیاری از لوازم الکترونیکی این شرکت توانسته است بازارهای چین، مالزی و سنگاپور را اشباع کند. مدیر عامل شرکت شیائومی این رشد را بی سابقه می داند؛ چرا که هدف اولیه آن ها از تاسیس این برند، تولید گوشی های ارزان قیمت بوده است. اما امروزه این شرکت تبدیل به برندی شده است که در شرق آسیا از هندزفری بلوتوث شیائومی به عنوان اپل چینی یاد می کنند. هندزفری بلوتوث شیائومی در سال 2018 به عنوان پرفروش ترین هندزفری بلوتوث شرق آسیا شناخته شد و دلیل این اتفاق نیز تدابیر برتری بود که در تولید آن به کار گرفته شده بود. 
 

ویژگی های هندزفری بلوتوث شیائومی
ویژگی هایی که شرکت شیائومی پس از نسخه اول هندزفری بلوتوث خود به آن اضافه کرد، باعث شد افراد زیادی به سمت استفاده از این هندزفری بلوتوث به جای استفاده از هندزفری های گران قیمتی همچون جبرا و اپل کشیده شوند. در واقع بیشتر سهم موفقیت هندزفری بلوتوث شیائومی را می توان به ویژگی های آن نسبت داد.

از جمله ویژگی هایی که شرکت شیائومی در تولید هندزفری بلوتوث خود لحاظ می کند، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • هندزفری بلوتوث شیائومی مانند هندزفری های مطرح دیگر همچون سونی از بلوتوث بالای 4.1 پشتیبانی می کند.
  • قابلیت پخش موسیقی این هندزفری بلوتوث نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است؛ چرا که برخی از هندزفری بلوتوث های مطرح جهانی هنوز این قابلیت را ندارند.
  • قابلیت کنترل صدا و موزیک بدون آن که نیاز باشد شما از تلفن همراه خود استفاده کنید.
  • وزن بسیار سبک و ساختار جالب آن باعث شده است افرادی که نمی توانند از هندزفری بلوتوث به علت ناراحتی حسی استفاده کنند، بتوانند به راحتی این هندزفری بلوتوث شیائومی را مورد استفاده قرار دهند.
  • قابلیت اتصال به 2 دستگاه به صورت همزمان قابلیتی است که توانسته است هندزفری بلوتوث شیائومی را در نوع خود بی نظیر کند.
  • شرکت شیائومی برای افرادی که مشکلات گوش دارند نیز تدابیری را در نظر گرفته است و به همراه هندزفری های بلوتوث خود، از سرگوشی های طبی نیز استفاده می کند.
  • با این که هندزفری بلوتوث شیائومی بسیاری از ویژگی های هندزفری های بلوتوث دیگر را دارد، اما قیمت آن بسیار پایین تر از رقیبان خود است. این ویژگی باعث شده است افرادی که توانایی خرید هندزفری های گران قیمت را ندارند، بتوانند از این هندزفری بلوتوث استفاده کنند.


ویژه ترین ویژگی های این هندزفری عبارتند از :

  • هندزفری بلوتوث شیائومی دارای باکس شارژر حدود 58 گرمی است.
  • فناوری خاص هندزفری بلوتوث شیائومی می‌تواند تقریبا 10 ساعت انرژی مورد نیازش را تامین کند.
  • هندزفری بلوتوث شیائومی از دستورات لمسی هم پشتیبانی به عمل می‌ آورد و می ‌توان دستوراتی همچون توقف موزیک، تغییر موزیک، رد تماس یا پاسخگویی تماس را با فقط لمس ایرپادهایش صادر کرد.
  •  تکنولوژی هایی مثل کدگذاری پیشرفته ACC، پخش صدای HD، پیرینگ خودکار، توقف خودکار موزیک با خارج کردن هندزفری از گوش و غیره هم در تولید هندزفری بلوتوث شیائومی پیاده‌ سازی شده است.
  • هندزفری بلوتوث شیائومی با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS  سازگاری دارد و قابلیت همگام‌ سازی با گوشی و تبلت های اندرویدی، آیفون و آیپدهای اپل و لپ‌ تاپ‌ها را دارد.
  • اندازه کوچک و ظاهری زیبا در تولید تمامی هندزفری های برند شیائومی رعایت شده است.
  • رویه ی پوششی هندزفری بلوتوث شیائومی از جنس خاصی است که به آن استحکام کافی را در برابر ضربات احتمالی می دهد. اما بازهم با توجه به این قابلیت، هنگام استفاده مراقب هندزفری خود باشید تا ضربه ای به آن وارد نشود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی سیپاس

فروشگاه اینترنتی سیپاس عرضه کننده انواع لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی