اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002285138713812

قیمت انواع هارد اکسترنال سیلیکون پاور

کد: 140002285138713812

https://bit.ly/3whFNZV

، اصفهان , (اخبار رسمی): هارد اکسترنال سیلیکون پاور یکی از برندهای معروف سخت افزاری در بازار لوازم جانبی رایانه و تلفن همراه است که سهم عظیمی از بازار را از آن خود نموده به طوری که مشتریان هنگام خرید سخت افزارها و لوازم جانبی نظیر فلش مموری، پاور بانک یا هارد دیسک اکسترنال، در ابتدا به خرید برند سیلیکون پاور می‌اندیشند.

قیمت انواع هارد اکسترنال سیلیکون پاور
قیمت انواع هارد اکسترنال سیلیکون پاور

کیفیت و فناوری، همراه با دانش و تخصص در محصولات هارد اکسترنال سیلیکون پاور  برای طراحی و تولید به کار گرفته شده‌اند. محصولات سیلیکون پاور، گزینه های بسیار کارآمد و ایده آل برای ذخیره سازی اطلاعات با ظرفیت های 1 ترابایت و بیشتر می باشند.

اگر شما هم حجم زیادی از اطلاعات را بر روی رایانه خود در اختیار دارید و می خواهید از تمام فعالیت های اجرایی خود یک پشتیبان تهیه کنید و به یک فضای ذخیره سازی مناسب نیاز داریم، انواع هارد اکسترنال سیلیکون پاور برای شما مناسب است.

قیمت هارد اکسترنال سیلیکون پاور با توجه به مشخصات فنی، ویژگی ها و امکاناتی که برای کاربر فراهم می کند، متفاوت خواهد بود.

مهم ترین مزایای خرید این محصولات در مواردی خلاصه می شوند که عبارتند از: مقاومت در برابر نفوذ آب، مقاومت در برابر ضربه، پایداری در برابر سقوط از ارتفاع، مقاوم در برابر  شوک و ارتعاش، ابعاد کوچک، وزن سبک و قابل حمل در کیف دستی.


انواع محصولات هارد اکسترنال سیلیکون پاور
 

 Armor A80

 هارد دیسک سیلیکون پاور مدل Armor A80 با ظرفیت ذخیره سازی ۱ ترابایت، ضد آب، ضد ضربه با قابلیت پشتیبانی است که برای بازی های رایانه‌ای و ذخیره اطلاعات در اداره ها و شرکت ها یک محصول ایده آل است. این محصول دارای مقاومت فشار تا حدود ۳۰۰ کیلوگرم می باشد. 

در قسمت کناری این هارد دیسک یک فضای مخصوص برای قرار گیری کابل usb اتصال به رایانه وجود دارد که کار کردن با آن را ساده کرده است.

قیمت هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A80 در آخرین به روز رسانی ها، بیشتر از ۸۰۰ هزار تومان ثبت شده است.

 Armor A30

 هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A30 یکی دیگر از انواع محصولات هارددیسک خارجی با ظرفیت ذخیره سازی ۱ ترابایت است. این محصول نیز مانند هارد اکسترنال مدل قبل دارای تمام خصوصیات ایده آل از یک هارد دیسک خارجی را دارد.

هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A30 طبق آخرین به روزرسانی ها بیشتر از ۸۰۰ هزار تومان ثبت شده است. این هارد در برابر نفوذ رطوبت و گرد و غبار مقاومت خوبی دارد و همچنین در برابر ضربه نیز بدنه آن مقاوم است.

سرعت بالای انتقال در این نوع هارد دیسک ها و پشتیبانی از کابل usb 3 دو ویژگی برتر از این محصول هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی سیپاس

فروشگاه اینترنتی سیپاس عرضه کننده انواع لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]