اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910034830415741

چگونه از اینترنت کسب درآمد کنیم؟

کد: 139910034830415741

https://bit.ly/2XzzpOA

، مشهد , (اخبار رسمی): شبکه جهانی کامپیوتر ها یا همان اینترنت بزرگترین اختراع بشر در قرن اخیر است . هرگاه بشر چیزی را اختراع کرد در کنار آسان تر کردن بسیاری از کارها و فرآیندها ، خیلی از مشاغل آرام آرام یا خود را با آن وقف دادن یا به راحتی با گذشت زمان از بین رفتند .

چگونه از اینترنت کسب درآمد کنیم؟
چگونه از اینترنت کسب درآمد کنیم؟

برای درآمد از اینترنت چه راهکارهایی وجود دارد؟

شبکه جهانی کامپیوتر ها یا همان اینترنت بزرگترین اختراع بشر در قرن اخیر است . هرگاه بشر چیزی را اختراع کرد در کنار آسان تر کردن بسیاری از کارها و فرآیندها ، خیلی از مشاغل آرام آرام یا خود را با آن وقف دادن یا به راحتی با گذشت زمان از بین رفتند .

حال با این اختراع انسان ها در برابر آن به دو دسته تقسیم می شوند ، افرادی که خود را جزئی از آن می دانند و می کوشند که سبک کسب و کار و زندگی خود را با آن وقف دهند و گاها برای پیشرفت آن تلاش هم می کنند ، دسته ای دیگر هم سعی میکنند که در برابر آن گارد بگیرند و آن را قبول نکنند . این دسته یا روزی به دسته اول می پیوندند یا هر روز خود را به لبه دره سقوط نزدیک تر می کنند.

ما در این مقاله سعی میکنیم به افرادی که در دسته دوم هستند و علاقه دارند که آرام آرام به سمت استفاده از این اختراع در کسب و کار و زندگی خود استفاده کنن کمک کنیم و همچنین به افراد دست اول نقشه راهی بدهیم .

برای ورود به هر کسب و کار یا روش بازاریابی سوالاتی به ذهن هر کس می رسد که باید در ابتدا به آن ها پاسخ گفت سوالاتی مانند :

  • برای شروع کسب و کار اینترنتی چقدر سرمایه باید داشته باشم؟
  • برای شروع کار آنلاین، چه مهارت‌هایی باید بلد باشم؟
  • آیا تضمینی وجود دارد که بتوانم از آن کسب درآمد کنم؟
  • از چه راه‌هایی می‌توانم درآمد اینترنتی داشته باشم؟
  • برای شروع کسب و کار اینترنتی چقدر سرمایه باید داشته باشم؟

سرمایه مورد نیاز برای درآمد از اینترنت باتوجه به بستر و نوع کسب درآمد متفاوت است .شما میتوانید با ایجاد یک صفحه در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام یا تلگرام بدون هیچ سرمایه اولیه ، کسب و کار خود را راه اندازی کنید. یا وبسایت شخصی را طراحی کنید یا وبسایت فروشگاهی که خب هزینه های خاص خود را دارد ، که به طور میانگین بین 2 الی 15 میلیون تومان نیاز است . که در مقایسه با اینکه اگر شما بخواهید مغازه ای در منطقه عادی شهر افتتاح کنید به سرمایه حداقل 100 میلیون تومان نیاز است ، مبلغ بسیار کمی است.

برای شروع کار آنلاین، چه مهارت‌هایی باید بلد باشم؟

دنیای اینترنت ، انقدر ها هم پیچیده و سخت نیست و با کمی تمرین و تجربه میتوان آن را یاد گرفت . دربرخی از روش های درآمدزایی در اینترنت مانند سایت فروشگاهی تقریبا هیچ مهارت قبلی نیاز نیست و هر چه که نیاز باشد هنگام خرید فروشگاه به شما آموزش داده خواهد شد.

پس مهارت شما اهمیتی ندارد و مهم این است که راه آن را یاد داشته باشید و باقی مهارت ها و دانش ها بر مدور زمان یاد خواهید گرفت و برای خود استاد خواهید شد.

آیا تضمینی وجود دارد که بتوانم از آن کسب درآمد کنم؟

کسب در آمد و میزان آن ارتباط مستقیمی با نوع فعالیت و کیفیت آن دارد. هیچ کسی نمی تواند به شما تضمین دهد که چه میزان درآمدی خواهید داشت ولی میتوان تضمین داد که اگر تلاش کنید و هر روز خود را به روز کنید به درآمد خوبی برسید. این قاعده صرفا در کسب و کار های اینترنتی نیست ، حتی اگر شما مغازه را افتتاح کنید ، هیچ کسی نمیتواند به شما تضمین دهد که درآمد خوبی خواهید داشت . به همین خاطر قبل از شروع به اندازه کافی درمورد نوع فعالیت خود تحقیق نمایید و همیشه سعی کنید که شیب پیشرفت خود را حفظ نمایید.

از چه راه‌هایی می‌توانم درآمد اینترنتی داشته باشم؟

روش های درآمدزایی بسیار متنوع و زیاد است . این ظرفیت به گونه ای هست که هر کس با هر سطح توانمندی و سلیقه میتواند در آن فعالیت داشته باشد. از فردی که گوشه گیر و آرام هست تا فرد بازاری و با روابط عمومی بالا ، از فردی معلول تا فردی خوشتیپ ، همه میتوانند فعالیت کنند و به درآمد بالایی برسند.

در ادامه روش های مختلف معمول درآمد زایی از اینترنت را برای ما توضیح خواهیم داد البته روش های درآمدزایی از اینترنت مختص این روش ها نیست.

درآمد برنامه نویس ها در ایران چقدر است؟

1- راه اندازی فروشگاه اینترنتی، راهی کم هزینه و با درآمد بسیار بالا

این روش از آن دسته از روش هاییست که هیچ تخصص و مهارتی نیاز ندارد . حتما از خودتون میپرسید که پیاده سازی سایت فروشگاهی نیاز به دانش فنی برنامه نویسی هست ، پس چطور بدون هیچ مهارت و دانشی میتونم یک فروشگاهی اینترنتی داشته باشم؟

برای ساختن یک فروشگاهی اینترنتی در سال های قبل نیاز به دانش برنامه نویسی و مهارت در آن داشت و کسی که این دانش را نداشت مجبور بود هزینه های هنگفتی به شرکت های نرم افزاری بدهد تا بتواند کار خود را شروع کند .

ولی الان با وجود سیستم های آماده فروش اینترنتی مانند ناپ کامرس در کمترین زمان و بدون هیچ دانش فنی و صد البته با هزینه بسیار کم میتوانید فروشگاه اینترنتی خود را داشته باشید .

برای فروشگاه اینترنتی معمولا هزینه ای بین 3 تا 5 میلیون برای شروع نیاز است و درآمد آن هم به محصول فروشی و رنکینگ گوگل وبسایت بستگی دارد .

چه محصولی بفروشم؟

در فروشگاه اینترنتی میتوان انواع محصولات از محصولات فیزیکی یا خدمات روزمره تا محصولات فرهنگی یا محصولات دیجیتال مانند کتاب صوتی ، البوم موسیقی ، نرم افزاری و... به فروش گذاشت.

امکانات فروشگاه اینترنتی ناپ کامرس

بهترین گزینه برای فروش محصول در فروشگاه اینترنتی ، فروش محصولاتی است خود شما تا قبل این به صورت سنتی ارائه میکردید . چون کمیت و کیفیت محصول و شاخصه های آن آشنا هستید و نیاز مشتری خود را می دانید و صرفا باید این موارد را به روشی برای فروش آنلاین تبدیل کنید.

تا الان محصولی را به صورت سنتی نفروختم و کارم را میخواهم با فروش اینترنتی شروع کنم

معمولا محصولاتی که ویژگی شخصی ندارد(مثلا سایز لباس) یا در جامعه مشخص و جاافتاده هست بهترین گزینه ها هستند.برای پیدا کردن محصول مناسب میتوانید از سایت گوگل ترند یا کیوورد پلنر استفاده کنید و محصولاتی که بیشترین جست و جو و درخواست را در سطح اینترنت دارد را بیابید .

البته روش دیگری هم وجود دارد که میتوان از آن استفاده کرد این است که سایت های فروشگاهی معروف را باز کنید و محصولی که بیشترین فروش را در آن دارد را به عنوان محصول یا دسته محصولات خود قرار دهید .

بعد از انتخاب محصول خود مهم ترین بخش انتخاب سبک و هویت بصری سایت براساس روانشناسی و رنگ بندی مربوط به آن محصول است که میتوانید از مشاوران تجربه کاربری شرکت پتوس کمک بگیرید تا بهترین ها را به شما معرفی کنند.

2- اگر محصول ندارید، از همکاری در فروش کسب درآمد کنید!

فروشگاه های اینترنتی معمولا فضایی برای همکاری در فروش دارند ، به این صورت که شما با معرفی محصولات آن ها در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی یا وبسایت شخصی خود ، و کلیک و خرید مخاطبان شما از فروشگاه اینترنتی مبلغی را به عنوان پورسانت به شما پرداخت می کنند .

این روش هیچ گاه درآمد عالی برای شما نخواهد داشت ولی برای درآمد از فروش محصول آزمایش خوبی است. آزمایشی که هیچ هزینه ای ندارد ولی تجربه های خوبی برای شما به ارمغان خواهد داشت.

آزمایش به این گونه است که شما محصولاتی بیشتر کاربران به دنبال آن هستند را پیدا خواهید کرد ، روش تولید محتوای مناسب برای جذب کاربر به محصول خاص و ... را یاد خواهید گرفت و راه را برای داشتن فروشگاه آنلاین اختصاصی خود ، باز خواهد کرد.

3- کسب درآمد اینترنتی با کمک سایت شخصی

کسب درآمد از سایت شخصی با فروشگاه اینترنتی متفاوت است و البته زمان بیشتری خواهد برد که البته قابل اندازه گیری هم نیست.

شما با تولید محتوا و مقاله گذاشتن در وبسایت شخصی خود میتوانید در گوگل رنکینگ خود را بالاتر ببرید که باعث برند شدن شخصی خود می شوید و همچنین با تولید محتوای هدف دار کاربران خود را به سمت خاصی سوق دهید که بتوانید کسب در آمد مستقیم از آن داشته باشید.

به طور مثال شما می توانید با تولید محتوا درباره تکنولوژی گجت های پوشیدنی تولید محتوای متنی و تصویری داشته باشید و بعد از درگیر شدن کاربران با این موضوع ، گجت های پوشیدنی را برای فروش به آن ها ارائه دهید.

همچنین شما می توانید در وبسایت شخصی خود تبلیغ از دیگر سایت ها قراردهید و از این طریق درآمد کسب کنید. رپورتاژ هم روش بعدی در وبسایت شخصی است، به این صورت که دیگر سایت ها با تحویل مقاله خاصی به شما ، تبلیغ وبسایت خود را میکنند.

نکته مهم کسب درآمد در سایت شخصی این است که شما با تولید و محتوا و کسب رتبه بالایی در گوگل عملا استاد سئو و تولید محتوا می شوید و به راحتی میتوانید با آموزش آن به افراد علاقه مند کسب درآمد کنید یا مسئول سئو شرکت های بزرگ شوید.

4- اینستاگرام راهی برای درآمد اینترنتی

جهت مطالعه ادامه این مقاله و آشنایی با دیگر روش های درآمدزایی از اینترنت به وبسایت گروه نرم افزاری پتوس مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه نرم افزاری پتوس

شرکت نرم افزاری پتوس با فعالیت تخصصی در زمینه های دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی وب سایت و اپلیکیشن با بهره گیری از کادری مجرب ، تا به امروز توانسته پاسخگوی نیاز افراد در بیزینس های مختلف باشد و به ارتقای کسب و کارها کمک نماید. توسعه کسب و کار خود را به ما بسپارید ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید