اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912175048615741

چرا باید تولید محتوا کنیم؟

چهار نکته از استاندارد‌های تولید محتوای گوگل

کد: 139912175048615741

https://bit.ly/30nOd4h

، مشهد , (اخبار رسمی): امروزه همه تولید محتوا می کنند از زمانی که شما برای رفتن به محل کار خود وارد تاکسی می شویید تا زمانی که می خواهید بخوابید همه تولید محتوا می کنند. اهمیتی که روز به روز بیشتر می‌شود و همچنین در سال میلادی پیش رو به اولویت بسیاری از کسب و کارها و سایت‌های اینترنتی بدل می‌گردد. می‌دانید چرا؟

چهار نکته از استاندارد های تولید محتوای گوگل
چهار نکته از استاندارد‌های تولید محتوای گوگل

برای پاسخ به این سوال باید سری به آمار کسب و کار ها در زمان قبل از کرونا برویم، در زمان قبل از کرونا کسب و کار های آنلاین 30 درصد و کسب و کار های حضوری 70 درصد فعالیت جامعه را به خود گرفته بودند و مردم تمایل زیادی به داشتن وب سایت نداشتند. از این 30 درصد تقریبا 10 درصد وب سایت ها و 20 درصد اپلیکیشن های موبایلی آنلاین بودند و اکثر صاحبان کسب و کار آنلاین به تولید محتوا اهمییتی نمی دادند.

خب شاید بگویید این آمار برای گذشته است و به آینده ربطی ندارد، ولی شما باید رقیب های محتوایی خود را شناسایی کنید.

در حال حاضر این آمار برعکس شده است یعنی حدود 70 درصد کسب و کار ها آنلاین و 30 درصد به صورت حضوری فعالیت می کنند و امروزه اهمییت داشتن وب سایت از اپلیکیشن های آنلاین بیشتر از پیش شده است، گوگل به شما محتوای وب سایت ها را نشان میدهد و امروزه اکثریت مردم به تولید محتوای گوگل می پردازند.

محتوای خوب چه محتوایی است؟

اولین نکته ای که در رابطه با تولید محتوای خوب می بایست درباره آن تفکر کرد، این مسئله می باشد که مخاطبان یک محتوای خوب چه کسانی هستند و به طور کلی هدف از تولید محتوای خوب چیست، قصد ما از تولید محتوا چیست، با تولید محتوا در نظر داریم چه مخاطبینی را جذب کنیم، مخاطبین مورد نظر ما به دنبال چه نوع محتوایی هستند.

قبل از تولید محتوا باید جامعه هدف و مخاطبان مورد نظر خود را مشخص نموده و آنها را تجزیه و تحلیل و بررسی کنیم تا متوجه شویم برای دست یافتن به آنها چه فعالیت هایی را باید صورت بدهیم.

بعد از پیدا کردن جامع هدف باید سعی کنیم محتوای دست اول تولید کنیم همان طور که اول مقاله هم گفتم امروزه ما حجم زیادی از اطلاعات و تولید محتوا را داریم (شبکه های اجتماعی، وب سایت، مردم و ...) ولی کسی که محتوای دست اول تولید می کند کاربران بیشتری نسبت به بقیه دارد و از نظر گوگل هم این محتوا ها جذاب تر هستند.

به طور خلاصه محتوایی محتوای خوب نامیده می شود که هدفمند باشد و از جای دیگری کپی نشده باشد زیرا مخاطبین شما با سایت دیگر فرق دارد و مخواطب شما قطعا محتوایی با کیفیت و دست اول می خواهد.

خب ما در ابتدا به "چرا باید تولید محتوا کنیم؟" و سپس به "محتوای خوب چه محتوایی است؟" پرداختیم اکنون نوبت به  4- نکته از استاندارد های تولید محتوای گوگل می رسیم.

1- پیدا کردن عنوان و موضوع جذاب

بسیاری از افراد زمان زیادی را برای پیدا کردن پاسخ سوالاتشان در اینترنت صرف می کنند. بنابراین برای اینکه بتوانید کاربران اینترنت را به مشتری و مخاطب خود تبدیل کنید، بهتر است محتوایی ایجاد کنید که نیازهای مخاطبانتان را در برگیرد. ابتدا شما باید جامع هدف خود را مشخص کنید و سپس برای آن جامع هدف موضوعی جذاب پیدا کنید. قبل از باز کردن مقاله مخاطبین شما عنوان و تصویر مقاله شما را می بینند و سپس شروع به خواندن یا رد کردن مقاله می کنند. سعی کنید در مقاله خود از موضوع های جذاب و تصاویر کاربر پسند استفاده کنید.

در ابتدای نوشتن مقاله مشخص کنید که محتوایی که قرار است تولید شود چه مشکلی از مخاطب را حل می کند. بعد از آن عنوانی را برای مقاله خود انتخاب کنید که به مخاطب این حس القا شود با خواندن مقاله راه حلی برای مشکل او پیدا خواهد شد.

تا جایی که می توانید از تصاویر و موضوع سایت های دیگر کپی نکنید زیرا جامع هدف شما با آنها متفاوت است. هیچ وقت یک عنوان تکراری و خسته کننده برای مخاطب جذابیتی ندارد و به احتمال خیلی زیاد به راحتی از آن گذر می کند.

جهت آگاه شدن از راه های درآمدزایی از اینترنت کلیک کنید

2- استفاده از کلمات کلیدی مناسب

کلمات کلیدی یکی از مهم ترین بخش های مقاله هستند و شما قبل از تولید محتوا باید لیستی از کلمات کلیدی مقاله را آماده کرده باشید برای یافتن کلمات کلیدی خود مراحل زیر را دنبال کنید کنید:

در مورد کلمات کلیدی خود را فکر کنید

پس از درست کردن لیست کلمات کلیدی خود، نوبت آن است که ببینید بهترین گزینه‌ها چه هستند و از بین آنها کلمات کلیدی که به بهترین شکل هدف و موضوع وب سایت را بیان می‌کنند، انتخاب کنید. به این طریق که از خودتان بپرسید اگر بخواهید مقاله‌ای در این موضوع پیدا کنید چه باید جستجو کنید؟ و یا اینکه محتوای مفیدی برای کاربران دارد تا بتواند آنها را جذب وب سایت کند؟

پس از پرسش این سؤالات، بسیاری از کلمات انتخابی موجود در لیست، به دلیل عدم ارتباط مناسب با موضوع سایت حذف خواهند شد.

جهت مطالعه این مقاله و مقالات دیگر به وبسایت گروه نرم افزاری پتوس مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه نرم افزاری پتوس

شرکت نرم افزاری پتوس با فعالیت تخصصی در زمینه های دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی وب سایت و اپلیکیشن با بهره گیری از کادری مجرب ، تا به امروز توانسته پاسخگوی نیاز افراد در بیزینس های مختلف باشد و به ارتقای کسب و کارها کمک نماید. توسعه کسب و کار خود را به ما بسپارید ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها