اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910304869615741

آیا سایت برای هر کسب و کاری نیاز است؟

کد: 139910304869615741

https://bit.ly/2KOiVzf

، مشهد , (اخبار رسمی): روزانه با سایت های مختلفی در اینترنت روبه رو خواهیم شد و بخش جالب آن این است که همیشه تعداد آن ها در حال افزایش است. سوال اساسی که برای همه ما پیش می آید این است که چرا سایت باید داشته باشیم؟

چرا به وب سایت نیاز داریم؟
مزایای راه اندازی سایت

روزانه با سایت های مختلفی در اینترنت روبرو خواهیم شد و بخش جالب آن این است که همیشه تعداد آن ها در حال افزایش است . سوال اساسی که برای همه ما پیش می آید این است که چرا سایت باید داشته باشیم؟ در این مقاله سعی شده به این سوال اساسی پاسخ داده بشود . خب اصلا درمورد چی داریم صحبت میکنیم؟ اهمیت داشتن وب سایت برای شرکت ها چیست؟

یک وب سایت مجموعه‌ای از صفحات به هم پیوسته است که از طریق یک آدرس قابل دسترسی هستند؛ صفحاتی که شامل متن، تصویر، قالب‌های مختلف و … می‌شوند.

سایت ها با توجه به کاربرد و طراحی آن ها انواع مختلفی دارند مانند سایت فروشگاهی،سایت شخصی ، سایت سازمانی و ... .

مزایای راه اندازی وب سایت و چرا طراحی سایت مهم است؟

سایت دارای مزایای مختلفی است که در این جا می خواهیم چند مورد از آن را مورد بررسی قرار دهیم.

1- استفاده همگانی از وب سایت

امروزه همه افراد به اینترنت دسترسی دارند و کمتر کسی را میتوانید پیدا کنید که با سایت و اینترنت آشنا نباشد حتی در حد شنیدن.به همین خاطر شما با داشتن یک وب سایت میتوانید خود یا کسب و کارتان را به صورت همگانی معرفی کنید .

از طرفی نیاز نیست شخصی شما را از نزدیک دیده باشد یا جلوی مغازه شما رد شده باشد تا شما را بشناسد. به راحتی میتوانید خود را به افرادی که شهر های دیگر یا کشور های دیگر هست خود را معرفی کنید .

2- داشتن اعتبار بیشتر با وب سایت

داشتن سایت نشانه ای برای معتبر بودن و با پشتوانه بودن یک کسب و کار است.همچنین شما با داشتن سایت شخصی میتوانید خود را شخصیت مهمی جلوه دهید و روی بزرگ کردن و جلوه دادن به شخصیت خود کار کنید.

مجوز هایی وجود دارد که میتوانید وب سایت خود را برای کاربر قابل اعتماد تر کنید ، مجوز هایی مانند نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) , شناسه الکترونیکی ثبت ملی محتوای دیجیتال ( شامد) وزارت ارشاد , اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و ... . این مجوز ها برای سایت های فروشگاهی ، شرکتی و شخصی میتوان گرفت.

3- اجرا کردن یکی از مهمترین روش های بازاریابی

جلب مشتری و بازاریابی یک محصول یا خدمت خاص ، دغدغه مهم هر فروشنده یا تولید کننده است و خب برای آن روش های مختلفی هم هست که سایت هم یکی از روش های بازاریابی است.

سوال اینجاست که چرا سایت از مهمترین روش های بازاریابی است؟

سایت به دلیل همگانی بودن و دسترسی ساده و از سمتی تغییر آسان و از همه مهم تر ارزان قیمت بودن ، توجه بسیاری از فروشندگان و ارائه دهندگان خدمت را به خود جلب کرده است . به دلیل استقبال از این روش بازاریابی ، بیشتر مردم وقتی قصد خرید یک محصول را داشته باشند ، اولین اقدام آن ها جست و جو درباره آن محصول در اینترنت است . حال اگر اولین پیشنهاد گوگل به آن ها سایت شما باشد ، چه اتفاقی می افته؟ قطعا فروش خوبی خواهید داشت و افراد به شما راحت تر اعتماد خواهند کرد.

4- تنبلی در خرید (Laziness in shopping)

به طور کلی طبع انسان ها این است که هرچیزی را با کمترین سختی و کمترین زمان به دست آورد و اینترنت هم به همین خاطر اختراع شد.

سایت ها اطلاعات و محتوایی که قبل از وجود آن باید ساعت ها برای آن وقت و انرژی صرف می شد را با زدن چند دکمه به آسانی و قابل اطمینان به انسان ها ارائه میدهد. به طور مثال : اگر شما به دنبال تحقیق درباره خواص گلابی هستید . قبل از وجود اینترنت و سایت ها باید از خونه خارج می شدین ، به اولین کتاب فروشی یا کتابخانه میرفتید و به جست و جوی کتابی درباره خواص میوه ها میگشتید ، بعد پیدا کردن آن مدتی هم صرف پیدا کردن بخشی که مربوط به خواص گلابی را پیدا میکردید و شروع به مطالعه میکردید.بعد از آن در مسیر به سمت خونه به میوه فروشی میرفتید و چندکیلو گلابی می خریدید. حال با وجود اینترنت و سایت ها ، "خواص گلابی" را اینترنت جست و جو می کنید و در اولین لینک خواص آن را مشاهده میکنید و دوباره در گوگل "خرید گلابی" را جست وجو می کنید و از اولین سایت فروش میوه گلابی می خرید. یک ساعت بعد در حالی که روی مبل در حال استراحت هستید ،گلابی گاز میزنید.

این مثال همه چیز را درباره راحت کردن خرید را به ما نشان داد. با کمک وب سایت ها به هم در هزینه و هم در زمان صرفه جویی خواهد شد.

5- ثبت اطلاعات مشتریان در وب سایت

ارتباط مستمر با مشتریان باعث حفظ آن ها و خرید های مجدد و همچنین معرفی شما به دیگر افراد توسط آن ها می شود.

در فروش و ارائه خدمات به مشتریان دریافت اطلاعات آن ها کاری سخت است چرا که مشتری که وقت و انرژی صرف کرده تا به صورت حضوری به مغازه یا دفتر شما مراجعه کند ، وقت و حوصله دادن اطلاعات خود به شما را ندارد ، و عملا نمی توان آن ها را مجبور به این کار کرد چون بلاشک بازخورد خوبی ندارد. ولی هنگام خرید آن ها از سایت ، مشتریان مجبور اند که اطلاعات خود را وارد کنند و از سمتی هم هیچ گاه اطلاعات آن ها از دست نمی رود .

با طراحی سایت به راحتی میتوانید ارتباط مستمر خود را به صورت پیامک یا ایمیلی که هنگام ثبت نام و خرید در سایت وارد کردن ، با آن ها داشته باشید.

جهت مطالعه ادامه این مقاله و همچنین دیگر مقالات جذاب در حوضه اینترنت و فضای مجازی به وبسایت گروه نرم افزاری پتوس مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه نرم افزاری پتوس

شرکت نرم افزاری پتوس با فعالیت تخصصی در زمینه های دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی وب سایت و اپلیکیشن با بهره گیری از کادری مجرب ، تا به امروز توانسته پاسخگوی نیاز افراد در بیزینس های مختلف باشد و به ارتقای کسب و کارها کمک نماید. توسعه کسب و کار خود را به ما بسپارید ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]