اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911124893915741

کسب درآمد از اینستاگرام چگونه است؟

کد: 139911124893915741

https://bit.ly/3kgxeK4

، مشهد , (اخبار رسمی): کسب درآمد از اینستاگرام موضوعی است که امروزه بسیار مشاهده می شود و رونق خوبی دارد. در حال حاضر اینستاگرام جزو محبوب ترین شبکه های اجتماعی جهان است که بعد از جریان فیلترینگ که آسیب زیادی به کسب و کارهای تلگرامی ایران زد، راه جدیدی برای افرادی شد که در زمینه کسب و کار آنلاین فعالیت داشتند.

کسب درآمد از اینستاگرام چگونه است؟
کسب درآمد از اینستاگرام

اینستاگرام راه های زیادی برای درآمد زایی و رونق بخشیدن به کسب و کار ها دارد که با توجه به محبوبیتی که پیدا کرده کاربران به راحتی با آن خو میگیرند و جزوی از زندگی کاربران شده است که همه شاهد آن هستیم روزانه مبالغ زیادی در رابطه با اینستاگرام جا به جا می شود که ما از آن بی خبریم!

در این مقاله سعی کردیم که در رابطه با راه های کسب درآمد از اینستاگرام اشاره کنیم تا شما نیز بتوانید از این شاه راه رونق بخشی به کسب و کار و درآمد زا استفاده کنید و به درآمد برسید.البته راه های درآمد از اینستاگرام بسیار زیاد است که مقاله ما تا حدودی آن ها را پوشش میدهد.با ما همراه باشید:

فروش محصولات خودتان

اینستاگرام در سال های اولیه خود فقط شامل عکس های روزمرگی و عادی کاربران بود اما امروزه همه شاهد این هستیم که هر کسی به نحوه ای از راه های درآمد زایی آن استفاده میکند

اولین استفاده ی درآمد زایی که میتوان از اینستاگرام داشت فروش محصولات خودتان است که شامل چندین بخش میشود:

محصولات فیزیکی

محصولات فیزیکی یعنی محصولاتی که در گذشته برای خریدشان حتما باید به مغازه ها و فروشگاه ها مراجعه میکردید اما امروزه شما با دیدن محصولات و نظرات دیگران درباره آن محصول میتوانید آن را از صاحبان پیج ها خریداری نموده و دیگر نیازی به حضور فیزیکی شما در مجموعه آنان نیست

اگر شما صاحب کسب و کاری هستید که فروش سنتی برای محصولات فیزیکیتان دارید این روش برای شما بسیار مفید خواهد بود.شما اطلاعات زیادی از محصولات خودتان میدانید که چه فایده هایی برای مردم دارند پس این ویژگی ها را در قالب پست به مردم بگویید تا به شما اعتماد کنند.

اگر حتی محصولتان در کنار هزاران فایده،عیبی کوچک دارد آن را حتما بگویید تا کاربران به شما اعتماد کنند و با خاطری آسوده از شما خرید کنند.محصولات خود را با استفاده از قالبیت های استوری و هایلایت اینستاگرام دسته بندی کنید تا کاربران به راحتی با پیج شما خو بگیرند.از تصاویر با کیفیت و تم رنگی خاصی استفاده کنید تا کیفیت پیج شما بالا رود و مخاطبان بیشتری جذب کنید.حتما از هشتگ ها استفاده کنید اما نه هشتگ های بی ربط،هشتگ ها برای تعاملات کاربران و دیده شدن شما در بخش اکسپلور اینستاگرام تاثیر بسزایی دارد.

محصولات خدماتی

منظور از محصولات خدماتی،کسب و کار هاییست که محصول فیزیکی خاصی ندارند . اینستاگرام برای رونق کسب و کار های این چنینی نیز بستر خوبی است . اگر شما محصولی آموزشی دارید سعی کنید در اینستاگرام بخشی از آموزش های خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران قراردهید تا به شما اعتماد کنند و به مشتری شما تبدیل شوند . اگر خدمات خاصی دارید حتما از مشتریانی که از خدمات شما راضی بوده اند پست بگذارید تا کاربران دیگر نیر با پیج شما خو بگیرند و بتوانند به شما اعتماد کنند. حتی میتوانید با استفاده از لایو های اینستاگرام به طور مستقیم از کسب و کار خود لایو بگزارید تا کاربران نحوه کار و کیفیت کار شما را ببینند.اینستاگرام میتواند بستر خوبی برای جذب مشتریان ثابت شما باشد.
چگونه از اینترنت کسب درآمد داشته باشیم؟

محصولات دیگران

اگر شما صاحب کسب و کار نیستید و محصولی برای فروش ندارید،اینستاگرام بستری برای کسب درآمد شماست

شما میتوانید با فروش محصولات دیگران به درامد برسید،حتما می گویید چگونه؟ به آسانی!

بله به آسانی!راه های زیادی برای این مسئله وجود دارد.میتوانید با صاحبان کسب و کار قرارداد ببندید و با راه اندازی پیج فروشگاه آنان در قبال هر فروشتان پورسانت دریافت نمایید.همچنین میتوانید به جای پورسانت مبلغی ماهانه برای پشتیبانی ار پیج آن کسب و کار در نظر بگیرید و دریافت نمایید.

تبلیغات

برای درآمد زایی از تبلیغات در اینستاگرام شما نیاز به پیجی قوی دارید که مخاطبان زیادی داشته باشد.پیجی که تمامی فالور های آن واقعی باشد و روزانه بازدید خوبی داشته باشد.توجه کنید که هیچ گاه از فاور های فیک برای پیجتان استفاده نکنید چرا که این کار نه تنها سودی برای شما ندارد بلکه به شدت کیفیت پیج شما را پایین می آورد که این خیلی به بازدید پیج شما خسارت میزند که تقریبا میتوان گفت جبران ناپذیر است(البته همانطور که گفتم تقریبا،اگر تا به امروز از فالور فیک استفاده کردید میتوانید با حذف آه ها از پیجتان به روند درمان پیجتان کمک کنید!).شما میتوانید با تولید محتوای جذاب و اصولی به تعداد فالور های مورد نظرتان برسید ولی نه یک شبه!این کار نیازمند تولید محتوای واقعی و با کیفیت و مستمر میباشد که بین 3 تا 12 ماه زمان میبرد.شما اول از همه باید یک حوزه خاص را انتخاب و در حیطه همان تولید محتوا انجام دهید تا بتوانید برای کاربران جذاب بوده و جذب فالور نمایید.

بعد از این که به تعداد فالور قابل قبولی رسیدید وقت آن رسیده که کسب درآمد کنید.کسب درآمد با تبلیغات به دو بخش مستقیم و غیر مستقیم تقسیم می شود:

تبلیغات مستقیم

شما می توانید با اشتراک گذاشتن بنر پیج یا سایت دیگران بر اساس تعداد بازدیدی که برای آن بنر میگیرید مبلغی خاص دریافت کنید که در حال حاضر حدودا برای هر هزار بازدید مبلغ پنج هزار تومان قیمت گذاری میشود.

یعنی اگر شما بتوانید تنها بیست هزار بازدید برای یک استوری در روز بگیرید میتوانید روزانه صد هزارتومان درآمد داشته باشید.حال در نظر بگیرید که شما روزانه برای پنج نفر بنر تبلیغاتی بگذارید و برای هر یک بازدیدی بیش از پنجاه هزار کاربر بگیریبد،واقعا درامد خوبی میشود.البته به این نکته توجه کنید که استفاده زیاد از بنر های تبلیغاتی در پیج شما باعث می شود که کاربرانتان خسته شوند و به ترک پیج شما فکر کنند!پس اگر نمیخواهید زحماتتان به هدر رود حتما تولید محتوا خودتان را بیشتر و قوی تر کنید تا بتوانید بنر ها را بین استوری های خود جای دهید.

تبلیغات غیر مستقیم

یعنی اگر شما بتوانید تنها بیست هزار بازدید برای یک استوری در روز بگیرید میتوانید روزانه صد هزارتومان درآمد داشته باشید.حال در نظر بگیرید که شما روزانه برای پنج نفر بنر تبلیغاتی بگذارید و برای هر یک بازدیدی بیش از پنجاه هزار کاربر بگیریبد،واقعا درامد خوبی میشود.البته به این نکته توجه کنید که استفاده زیاد از بنر های تبلیغاتی در پیج شما باعث می شود که کاربرانتان خسته شوند و به ترک پیج شما فکر کنند!پس اگر نمیخواهید زحماتتان به هدر رود حتما تولید محتوا خودتان را بیشتر و قوی تر کنید تا بتوانید بنر ها را بین استوری های خود جای دهید.

در این مدل از تبلیغات شما مستقیما کاربران را به خرید یا فالو کردن پیج مورد نظر سفارش نمیکنید اما با استفاده از محصولات و خدمات آن کسب و کار و استفاده نمادین آن در پست و استوری های آن در پیجتان به برندینگ آن پیج کمک میکنید و کاربران را به صورت ناخدآگاه به پیج آن کسب و کار جذب میکنید.این مدل تبلبغات نیازمند تولید محتوا بسیار قوی و حتی ویدئویی میباشد که زمان زیادی از شما میگیرد اما در عوض درآمد یکجا و خوبی برایتان دارد.

البته همان طور که از قبل نیز به آن اشاره شد این راه های درآمد زایی از اینستاگرام تمامی راه های آن نیست و در شبکه اجتماعی اینستاگرام راه های درآمد زایی دیگری نیز اعم از تبلیغات سایت هایی که در قبال استفاده کاربران از کد تخفیفی که شما برای سایت آنان ارائه میدهید به شما پورسانت دهند یا حتی به جای پورسانت به شما اشتراک رایگان بدهند و ده ها راه دیگر وجود دارد.

این که شما کدام راه را برای شروع انتخاب کنید کاملا به خودتان بستگی دارد و محدودیتی از این بابت وجود ندارد چیزی که بسیار مهم است این است که هرچه سریعتر برای راه اندازی پیج خود اقدام کنید و اگر زود به نتیجه ای که مد نظر داشتید نرسیدید ناامید نشوید و هرروز به تلاش و خلاقیت خود ادامه دهید. امیدوارم هستیم که این مقاله براای شما مفید واقع شود و به شما در راستای کسب و کارتان کمک بسزایی کند.

روزانه با سایت های مختلفی در اینترنت روبرو خواهیم شد و بخش جالب آن این است که همیشه تعداد آن ها در حال افزایش است . سوال اساسی که برای همه ما پیش می آید این است که چرا سایت باید داشته باشیم؟

در این مقاله سعی شده به این سوال اساسی پاسخ داده بشه. خب اصلا درمورد چی داریم صحبت میکنیم؟

اهمیت داشتن وب سایت برای شرکت ها چیست؟

یک وب سایت مجموعه‌ای از صفحات به هم پیوسته است که از طریق یک آدرس قابل دسترسی هستند؛ صفحاتی که شامل متن، تصویر، قالب‌های مختلف و … می‌شوند.

سایت ها با توجه به کاربرد و طراحی آن ها انواع مختلفی دارند مانند سایت فروشگاهی،سایت شخصی ، سایت سازمانی و ... .

مزایای راه اندازی وب سایت و چرا طراحی سایت مهم است؟

سایت دارای مزایای مختلفی است که در این جا میخواهیم چند مورد از آن را مورد بررسی قرار دهیم.

1- استفاده همگانی از وب سایت

امروزه همه افراد به اینترنت دسترسی دارند و کمتر کسی را میتوانید پیدا کنید که با سایت و اینترنت آشنا نباشد حتی در حد شنیدن.به همین خاطر شما با داشتن یک وب سایت میتوانید خود یا کسب و کارتان را به صورت همگانی معرفی کنید .

از طرفی نیاز نیست شخصی شما را از نزدیک دیده باشد یا جلوی مغازه شما رد شده باشد تا شما را بشناسد. به راحتی میتوانید خود را به افرادی که شهر های دیگر یا کشور های دیگر هست خود را معرفی کنید .

2- داشتن اعتبار بیشتر با وب سایت

جهت مطالعه ادامه این مقاله و همچنین راهنمایی و کسب مشاوره برای طراحی سایت از  وب سایت گروه نرم افزاری پتوس دیدن فرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه نرم افزاری پتوس

شرکت نرم افزاری پتوس با فعالیت تخصصی در زمینه های دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی وب سایت و اپلیکیشن با بهره گیری از کادری مجرب ، تا به امروز توانسته پاسخگوی نیاز افراد در بیزینس های مختلف باشد و به ارتقای کسب و کارها کمک نماید. توسعه کسب و کار خود را به ما بسپارید ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]