کد: 139910054832515748

سایت پونیشیر با شعار «بزرگ بیاندیش، کوتاه بنویس...» شروع به کار کرد

کد: 139910054832515748

https://bit.ly/3b1OQ9Y

، مشهد , (اخبار رسمی): با هدف توسعه شبکه ملی اطلاعات و ایجاد فضایی امن برای برقراری ارتباط با جوامع و همچنین شعار «بزرگ بیاندیش، کوتاه بنویس...»، از سایت پونیشیر به آدرس Ponishare.ir در تاریخ 1399/09/09 رونمایی شد.

رونمایی از سایت پونیشیر با شعار «بزرگ بیاندیش، کوتاه بنویس...»
سایت پونیشیر با شعار «بزرگ بیاندیش، کوتاه بنویس...» شروع به کار کرد

شبکه اجتماعی پونیشیر که سرویس میکروبلاگینگ را به کاربران ایرانی و فارسی زبان ارائه می‌دهد قصد دارد در آینده فعالیت خود را توسعه داده و به‌صورت بین الملل فعالیت نماید.

اخیرا، یک شبکه اجتماعی ارائه دهنده سرویس میکروبلاگینگ راه اندازی شده است که با خدمات خود دراین حوزه قصد دارد در توسعه شبکه ملی اطلاعات و ایجاد فضایی امن برای برقراری ارتباط با جوامع را گام های تسهیل کننده ای بردارد. 

معین شبان طرقبه، مدیرعامل پونیشیر درخصوص ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «احساس کمبود در حوزه سرویس میکروبلاگینگ  فارسی وجود دارد و امیدوارم با همکاری مجلس شورای اسلامی و دولت، فرایند ادامه فعالیت این شبکه اجتماعی بهبود یابد.»

وی درزمینه امکانات و خدمات این شبکه اجتماعی و آینده آن افزود: «این شبکه اجتماعی که سرویس میکروبلاگینگ را به کاربران ایرانی و فارسی زبان ارائه می‌دهد قصد دارد در آینده فعالیت خود را توسعه داده و به‌صورت بین الملل فعالیت نماید.»

گفتنی است معین شبان طرقبه، به مناسبت شروع فعالیت این شبکه اجتماعی از تمامی کاربران ایرانی دعوت به عضویت از طریق آدرس Ponishare.ir نموده است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پونیشیر

پونیشیر یک شبکه اجتماعی ارائه دهنده سرویس میکروبلاگینگ میباشد که در سال ۱۳۹۹ شروع به ارائه این سرویس نمود و در حال حاضر پونیشیر این سرویس را به بیش از ۴۱۵۶ کاربر و ۱۸۱ کسب و کار ارائه میدهد. همچنین ما در شبکه اجتماعی پونیشیر حفاظت از حریم خصوصی و حقوق کاربران را در الویت کاری خود قرار داده ایم.

منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها