کد: 139910114842115748

جشنواره وب و موبایل ایران برگزار می‌شود

حضور پونیشیر کنار دیگر فعالان وب و موبایل در جشنواره وب و موبایل ایران

کد: 139910114842115748

https://bit.ly/3ntI67H

، مشهد , (اخبار رسمی): فعالان حوزه وب و موبایل با حضور در جشنواره وب و موبایل ایران دستاوردها و توانمندی‌هایشان را به چالش می‌کشند

حضور پونیشیر کنار دیگر فعالان وب و موبایل در جشنواره وب و موبایل ایران
حضور پونیشیر کنار دیگر فعالان وب و موبایل در جشنواره وب و موبایل ایران

جشنواره وب و موبایل ایران با حضور 19 هزار مجموعه و شرکت فعال در دو بخش وب و موبایل برگزار می‌شود.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شبکه اجتماعی پونیشیر، جشنواره وب و موبایل ایران با حضور 19 هزار مجموعه و شرکت فعال در دو بخش وب و موبایل برگزار می‌شود.

معین شبان طرقبه مدیرعامل شبکه اجتماعی پونیشیر با اعلام حضور در این جشنواره، درباره جایگاه و اهمیت این جشنواره گفت: جشنواره وب و موبایل ایران هر ساله با هدف ایجاد رقابت و همچنین معرفی دستاوردهای تازه حوزه وب و موبایل به علاقمندان، متخصصان و کارشناسان برپا می‌شود. از این رو ما هم در کنار دیگر کسب‌وکارها نسبت به حضور در بخش سرویس های بلاگ ، شبکه اجتماعی و انجمن های آنلاین و پیام رسان ها اقدام کرده ایم.

وی در ادامه با تشریح اهداف و دستاوردهای حضور در این جشنواره افزود: قطعا حضور در جشنواره وب و موبایل ایران تاثیر زیادی در ایجاد حس رقابت، روند کار و پیشرفت وبسایت های فارسی زبان دارد و تیم برپا کننده تا کنون کمک بسیار زیادی به دنیای وب فارسی نموده اند همچنین ایشان پیشاپیش از زحمات تمامی دست اندرکاران تشکر کرد.

برای حمایت از شبکه اجتماعی پونیشیر روی این لینک کلیک کنید، همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از وبسایت iwmf.ir بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پونیشیر

پونیشیر یک شبکه اجتماعی ارائه دهنده سرویس میکروبلاگینگ میباشد که در سال ۱۳۹۹ شروع به ارائه این سرویس نمود و در حال حاضر پونیشیر این سرویس را به بیش از ۴۱۵۶ کاربر و ۱۸۱ کسب و کار ارائه میدهد. همچنین ما در شبکه اجتماعی پونیشیر حفاظت از حریم خصوصی و حقوق کاربران را در الویت کاری خود قرار داده ایم.