کد: 139912215055715748

 جشنواره وب و موبایل ایران با معرفی برگزیدگان خاتمه یافت

پونیشیر، بهترین شبکه اجتماعی از نگاه مردمی جشنواره وب و موبایل ایران

کد: 139912215055715748

https://bit.ly/3cxZBAm

، مشهد , (اخبار رسمی): جشنواره وب و موبایل ایران، یکی از بزرگ‌ترین عرصه های رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزار‌های موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل در کشور را دارد.

پونیشیر، بهترین شبکه اجتماعی از نگاه مردمی جشنواره وب و موبایل ایران
پونیشیر، بهترین شبکه اجتماعی از نگاه مردمی جشنواره وب و موبایل ایران

به گزارش روابط عمومی پونیشیر، امسال و در سیزدهمین دوره از جشنواره وب و موبایل ایران بیش از2هزار و 400 اثر در ۵۸ گروه  ثبت نام کردند که از یکم آذر ماه 1399 رقابت بین وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های ثبت شده با آغاز مرحله اول داوری آغاز ‌شد.

در این مرحله از بین ۲۰۳۵ اثر تایید شده و شرکت کرده در سیزدهمین جشنواره وب وموبایل ایران، ۱۸۸۱ اثر در ۶۶ گروه توسط ۲۵۱۲ داور و با ثبت ۱۱۹ هزار و۴۵۱ رأی مورد ارزیابی قرار گرفت. 

آثار ارسالی به این جشنواره در 5 گروه شاخه محتوای خبر، سازمانی و اطلاع رسانی، کسب و کار، بازی و سرگرمی و گروه مورد بررسی و داوری قرار گرفتند.در اختتامیه این جشنواره برخی از شرکت ها بسیار خوش درخشیدند. پونیشیر نیز از جمله مجموعه هایی بود که توانست عنوان بهترین سرویس بلاگ، شبکه اجتماعی و انجمن های آنلاین و پیام رسان را از آن خود کند.

معین شبان طرقبه، مدیر این شبکه اجتماعی در این خصوص توضیح داد: "در این مدت کوتاه که شبکه اجتماعی پونیشیر راه اندازی شده است با جذب بیش از 420 هزار کاربر محبوبیت زیادی در بین کاربران اینترنت پیدا کرده‌ایم که  می توان گفت همین امر موجب شد تا به عنوان منتخب نگاه مردمی در این بخش قرار بگیریم."

شبکه اجتماعی پونیشیر، منتخب نگاه مردمی در بخش سرویس بلاگ،
شبکه اجتماعی و انجمن های آنلاین و پیام رسان

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پونیشیر

پونیشیر یک شبکه اجتماعی ارائه دهنده سرویس میکروبلاگینگ میباشد که در سال ۱۳۹۹ شروع به ارائه این سرویس نمود و در حال حاضر پونیشیر این سرویس را به بیش از ۴۱۵۶ کاربر و ۱۸۱ کسب و کار ارائه میدهد. همچنین ما در شبکه اجتماعی پونیشیر حفاظت از حریم خصوصی و حقوق کاربران را در الویت کاری خود قرار داده ایم.