اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910074835015447

دستگاه حکاکی لیزر پرتابل چیست؟

کد: 139910074835015447

https://bit.ly/3seU0Wq

، گرمدره , (اخبار رسمی): دستگاه حکاکی لیزر فایبر مخصوص فلزات و برخی از غیر فلزات بوده و همچنین برش فلزات با ضخامت کم را نیز امکان پذیر می کند. دستگاه حکاکی لیزری و برش co2 که مخصوص حکاکی روی غیر فلزات مانند چوب، سنگ و سرامیک، پارچه و چرم، شیشه و کریستال،کاشی، لاستیک و پلاستیک و برخی دیگر است.

دستگاه حکاکی لیزر پرتابل چیست؟
دستگاه حکاکی لیزر پرتابل شایا حک

در ابتدا باید درباره شناخت انواع دستگاه حکاکی لیزری صحبت کنیم و در ادامه به مبحث پرتابل بودن این شیوه حکاکی بپردازیم. دستگاه حکاکی لیزری شیوه ای است که با سوزاندن سطح قطعه توسط اشعه باعث حکاکی روی فلزات و غیر فلزات می شود.

انواع دستگاه حکاکی لیزری

  • دستگاه حکاکی لیزر فایبر مخصوص فلزات و برخی از غیر فلزات بوده و همچنین برش فلزات با ضخامت کم را نیز امکان پذیر می کند.
  • دستگاه حکاکی لیزری و برش co2 که مخصوص حکاکی روی غیر فلزات مانند چوب ، سنگ و سرامیک ، پارچه و چرم ، شیشه و کریستال ،کاشی ، لاستیک و پلاستیک و برخی دیگر می باشد.

در مورد مساله دستگاه حکاکی پرتابل باید بگوییم که کلمه پرتابل به معنای قابل حمل بودن می باشد و زمانی که در کنار دستگاه حکاکی قرار می گیرد مربوط به دستگاهی می شود که هم قابل حمل باشد، هم سبک و با کاربری آسان .

شرکت شایا حک ارائه دهنده انواع دستگاه حکاکی لیزری با توان های 10/20/30/50 وات است که دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش است.

از آن جایی که تمامی دستگاه های حکاکی لیزری در ایران وارداتی بوده و برای انجام عملیات های حکاکی نیاز به اتصال به کامپیوتر یا لپ تاپ دارند یکی از شروط اصلی پرتابل بودن را نقض می کنند. زیرا زمانی که یک دستگاه به کامپیوتر یا لپ تاپ وصل شود از حالت پرتابل بودن خارج شده و کاربری را سخت می کند. ضمن این که عملا دستگاه حکاکی لیزری پرتابل موجود نیست و برای پرتابل کردن این دستگاه باید هد دستگاه را جدا کرده که این هد نسبتا بزرگ بوده و جز دستگاه های سبک محسوب نمی شود. 

جهت مطالعه و آشنایی بیشتر می توانید به مقاله دستگاه حکاکی لیزری پرتابل چیست؟ مراجعه فرمایید.

و برای آشنایی با تمامی محصولات می توانید به سایت شایاحک مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شایا حک

شایا حک اولین برند ایرانی است که نه به صورت شعاری بلکه به صورت واقعی هر 7 روش حک فلز را طراحی و تولید کرده است. (دستگاه حکاکی لیزری وارداتی میباشد ).با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا همچنین تجربه بالا سعی در طراحی انواع دستگاه ها با ساختار فنی و ظاهری جدید خونی تازه به رگ های این صنعت تزریق کرده و در تمام مراحل توجه به جزئیات و اصول مهندسی و طراحی صنعتی ، مفتخر به تولید: اولین دستگاه حکاکی کوبشی اسکرو در ایران اولین دستگاه پرتابل دسته تفنگی با محورZ دقیق اولین دستگاه حکاکی رول مارکینگ کانتینیوس ایران اولین و سبکترین دستگاه پرتابل حکاکی با وزن 3 کیلوگرم اولین دستگاه رول مارکینگ مخصوص فلنج با قطر 1/20 سانتی متر اولین و سریعترین دستگاه حکاکی ایران با سرعت حرکت خطی 60 متر در دقیقه اولین و تنها سازنده دستگاه حکاکی رول مارکینگ Double Hydraulic Jack میباشد. بزرگترین هدف شرکت شایا حک ارائه دستگاه حکاکی قابل رقابت با بهترین برندهای دنیا میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید