اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910084836315447

ساخت اولین دستگاه حکاکی پلاک برجسته توانیر

کد: 139910084836315447

https://bit.ly/2XyLHXx

، گرمدره , (اخبار رسمی): بر اساس الزام جدید شرکت توانیر برای شماره گذاری ستون ها، پایه ها و تیرهای روشنایی برق به شیوه حکاکی امبوسر (حکاکی برجسته پلاک) شرکت شایا حک برای اولین بار در ایران اقدام به تولید این دستگاه نموده است.

ساخت اولین دستگاه حکاکی پلاک برجسته توانیر
دستگاه حکاکی پلاک برجسته توانیر / دستگاه حکاکی امبوسر شایا حک

شرکت شایا حک اولین و تنها تولیدکننده دستگاه حکاکی پلاک برجسته توانیر (دستگاه حکاکی امبوسر) در ایران میباشد.

براساس الزام جدید شرکت توانیر برای شماره گذاری ستون ها، پایه ها و تیرهای روشنایی برق به شیوه حکاکی امبوسر (حکاکی برجسته پلاک) شرکت شایا حک برای اولین بار در ایران اقدام به تولید این دستگاه نموده است. این دستگاه دقیقا مطابق استاندارد خواسته شده شرکت توانیر طراحی و اجرا شده است و تمامی الزامات فنی رعایت گردیده.

از مشخصات اصلی این دستگاه می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • سرعت بسیار بالا
  • هزینه مصرفی پایین
  • کاربری آسان
  • دارای حروف متغیرجهت حکاکی تمامی پلاک های برجسته
  • عمق حکاکی استاندارد و بالا


استراکچر این دستگاه با طراحی خاص و آلیاژهای فولادی تعبیه شده که عمر کارکرد دستگاه را بسیار بالابرده و نوع طراحی و جاگذاری حروف به شیوه ای تعبیه گردیده که  اپراتور دستگاه در کمترین مدت زمان و ساده ترین حالت ممکن عملیات حکاکی پلاک را انجام دهد.

جهت مشاهده این محصول می توانید به صفحه دستگاه حکاکی پلاک برجسته توانیر مراجعه فرمایید.

و جهت مشاهده دیگر محصولات به سایت شایا حک مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شایا حک

شایا حک اولین برند ایرانی است که نه به صورت شعاری بلکه به صورت واقعی هر 7 روش حک فلز را طراحی و تولید کرده است. (دستگاه حکاکی لیزری وارداتی میباشد ).با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا همچنین تجربه بالا سعی در طراحی انواع دستگاه ها با ساختار فنی و ظاهری جدید خونی تازه به رگ های این صنعت تزریق کرده و در تمام مراحل توجه به جزئیات و اصول مهندسی و طراحی صنعتی ، مفتخر به تولید: اولین دستگاه حکاکی کوبشی اسکرو در ایران اولین دستگاه پرتابل دسته تفنگی با محورZ دقیق اولین دستگاه حکاکی رول مارکینگ کانتینیوس ایران اولین و سبکترین دستگاه پرتابل حکاکی با وزن 3 کیلوگرم اولین دستگاه رول مارکینگ مخصوص فلنج با قطر 1/20 سانتی متر اولین و سریعترین دستگاه حکاکی ایران با سرعت حرکت خطی 60 متر در دقیقه اولین و تنها سازنده دستگاه حکاکی رول مارکینگ Double Hydraulic Jack میباشد. بزرگترین هدف شرکت شایا حک ارائه دستگاه حکاکی قابل رقابت با بهترین برندهای دنیا میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید