اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910214854615788

چطور ریپلای دایرکت اینستاگرام را انجام دهیم؟

کد: 139910214854615788

https://bit.ly/35ENFd7

، (اخبار رسمی): امروز می‎خواهیم بیاموزیم که ریپلای دایرکت اینستاگرام به چه شکل خواهد بود و آیا چنین کاری در اینستاگرام اصلا امکان پذیر است؟ پس حتما با ما همراه باشید تا در مورد این قابلیت بسیار جذاب با شما صحبت کنیم.

چطور ریپلای دایرکت اینستاگرام را انجام دهیم؟
چطور ریپلای دایرکت اینستاگرام را انجام دهیم؟

قطعا شما به عنوان یک کاربر در شبکه های اجتماعی مختلف بارها پیامی را ارسال کرده و یا پیام اشخاص دیگر را ریپلای کرده اید. این کار کمک می کند تا افراد متوجه شوند شما پاسخ کدام صحبت و یا سوال آنها را داده اید. در برخی از مواقع نیز می خواهید یک پاسخ ثابت به پیام ها بدهید. برای مثال یک پزشک زیبایی که از او مدام سوالاتی در مورد هزینه کامپوزیت، ایمپلنت و... پرسیده می شود می خواهد برای صرفه جویی در زمان، هزینه ها و یا یک شماره جهت مشاوره به افراد بدهد دراین حالت کپی کردن یک پیام نیز کار خسته کننده ای خواهد بود و اگر بخواهد پیام های قبلی را پاک کند ممکن است متن او نیز از بین برود.  پاسخ دادن به پیام های متعدد و یا تکراری در اینستاگرام چگونه امکان پذیر خواهد بود؟

ما به شما خواهیم گفت که ریپلای دایرکت اینستاگرام به چه صورت خواهد بود. در حال حاضر دوشیوه ریپلای کاملا متفاوت در اینستاگرام به طور تقریبی وجود دارد، که یکی از آنها ریپلای برای اکانت های بیزینسی است و دیگری پاسخ غیر تکراری به پیام ها.

از آنجایی که بسیاری از افراد از اینستاگرام استفاده می کنند و در قالب دایرکت صحبت های خود را به یکدیگر انتقال می دهند قابلیتی مانند ریپلای بسیار مفید خواهد بود. 

حال چگونه باید این کار را انجام دهیم. ما به شما خواهیم گفت. این کار بسیار ساده است و شما می توانید به راحتی آن را انجام دهید.

نحوه پاسخ دهی به پیام ها در دایرکت اینستاگرام

روش اول

در این روش شما در تنظیمات اکانت بیزینسی خود به بخش Business رفته و روی گزینه Quick Replies کلیک می نمایید و متنی را می خواهید به عنوان ریپلای برای مخاطبان و یا مشتریان خود ارسال کنید وارد می نمایید.

سپس در دایرکت افراد مختلف، این پیام را به صورت آماده ارسال نمایید. برای این کار باید به صفحه مورد نظر رفته و در پایین صفحه علامت + را انتخاب نمایید تا یک لیست به شما نمایش داده شود. سپس با زدن سه نقطه می توانید متن پیام آماده خود را مشاهده نمایید.

شما می توانید متن های مختلفی را تولید و استفاده نمایید. همچنین از روش های دیگر به گزینه Quick Replies دسترسی داشته باشید.
همچنین با قرار دادن شورت کدهای مختلف بسیار سریع متن های خود را مشاهده نمایید.

(این روش جزئیات عالی و زیادی دارد که در لینک بالا به طور کامل و تصویری بیان شده است)

روش دوم

 در روش دوم شما می توانید به پیام افراد دیگر پاسخ دهید. دقیقا همان کاری که در شبکه های اجتماعی دیگر انجام می دهیم. (این روش در حالت تست قرار دارد و برای یک سری از افراد فعال شده که با زدن روی پیامی خاص گزینه ریپلای را مشاهده خواهند کرد) اگر در مرحله تست نتیجه مثبت باشد برای همه فعال خواهد شد. با فعال شدن این روش دیگر نیازی به توضیحات اضافه برای پیام ها نخواهد بود و می توانیم با زدن یک گزینه به سادگی منظور خود را بیان نماییم.

همان طور که مشاهده نمودید این دو روش کاملا باهم متفاوت هستند. روش اول که بسیار کارآمد و قدیمی نیز هست به شما کمک می کند به طور کاملا اختصاصی متنی برای خود انتخاب کرده و آن را برای دیگران ارسال نمایید. (اما شرط اصلی این روش این است که این قابلیت فقط در اکانت های بیزینسی قابل انجام است. پس شما با بیزینسی سازی اکانت می توانید به این قبلیت جذاب و مفید دسترسی داشته باشید)

شما با این روش می توانید در کوتاه ترین زمان به پیام های مختلف پاسخ دهید و بسیار ساده اکانت خود را مدیریت نمایید. از مزیت های دیگر این روش این است که زمانی که شما چند مدیر برای پیج خود دارید هر کدام میتوانند با ادبیات خاصی به مشتریان یا دنبال کنندگان شما پاسخ دهند که در بعضی از مواقع این موضوع مشکل ساز خواهد بود. زیرا برخی از افراد خوب مفهوم و منظور را نمیرسانند و فرد دچار گمراهی خواهد شد. پس شما با مشورت و پیدا کردن یک متن کاملا اصولی، میتوانید از این مشکل جلوگیری نمایید و یک پیام آماده در پیج قرار داده که مدیران بتوانند به سادگی از آن استفاده کرده و به همه پاسخ دهند.(افرادی که صاحبان فروشگاه های اینترنتی هستند بسیار از این قابلیت استقبال کرده اند و توانسته اند به نحو احسنت پیام های خود را انتقال دهند)

 روش دوم برای ما ملموس تر و شناخته شده تر است به دلیل اینکه در آخرین اپدیت اینستاگرام معرفی شده هنوز به مرحله انتشار نهابی نرسیده و به احتمال زیاد در نسخه های بعدی به طور رسمی معرفی خواهد شد.

هر دو روش بسیار کاربردی و مفید هستند و به بهبود عملکرد ما در اینستاگرام بسیار کمک می کنند. نکته ای که وجود دارد این است که قابلیت های پرکاربردی که اکنون در اینستاگرام وجود ندارند براساس نظرسنجی و اهداف کاربران به این برنامه اضافه خوهند شد. پس اگر قابلیتی را هنوز در این برنامه مشاهده نمی کنید نگران نباشید زیرا در آینده حتما ارائه خواهند شد. روش اولی که بیان نمودیم بیشتر مختص اینستاگرام است و شبکه های اجتماعی دیگر بسیار کمتر به این موضوع و قابلیت پرداخته اند. زیرا همه آنها برای اهداف تجاری طراحی نشده اند و یا شاید این قابلیت کاربرد زیادی در آن برنامه ها نخواهد داشت. نکات مهم در مورد ریپلای کردن پیام ها بیان شد. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شود و بتوانید نهایت استفاده را از قابلیت ببرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]