اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910224855915788

ریپلای دایرکت اینستاگرام

کد: 139910224855915788

https://bit.ly/3byChUe

، (اخبار رسمی): امروز با موضوع جذاب ریپلای دایرکت اینستاگرام در خدمت شما عزیزان هستیم. موضوعی که شاید برای بسیاری زیادی از ما کاربردی و عالی باشد. ما به شما خواهیم گفت که چطور در چند لحظه این کار را انجام دهید.

ریپلای دایرکت اینستاگرام
ریپلای دایرکت اینستاگرام

آموزش ریپلای دایرکت اینستاگرام یکی از موضوعات بسیار کاربردی و مفید برای تمامی کاربران اینستاگرام

قطعا شما به عنوان یک کاربر در شبکه های اجتماعی مختلف بارها پیامی را ارسال کرده و یا پیام اشخاص دیگر را ریپلای کرده اید. این کار کمک میکند تا افراد متوجه شوند شما پاسخ کدام صحبت و یا سوال آنها را داده اید. در برخی از مواقع نیز میخواهید یک پاسخ ثابت به پیام ها بدهید. برای مثال یک پزشک زیبایی که از او مدام سوالاتی در مورد هزینه کاموزیت، ایمپلنت و... پرسیده میشود میخواهد برای صرفه جویی در زمان، هزینه ها و یا یک شماره جهت مشاوه به افراد بدهد. در این حالت کپی کردن یک پیام نیز کار خسته کننده ای خواهد بود و اگر بخواهد پیام های قبلی را پاک کند ممکن است متن او نیز از بین برود.  حال پاسخ دادن به پیام های متعدد و یا تکراری در اینستاگرام چگونه امکان پذیر خواهد بود؟

ما به شما خواهیم گفت که ریپلای دایرکت اینستاگرام به چه صورت خواهد بود. در حال حاضر دو شیوه ریپلای کاملا متفاوت در اینستاگرام به طور تقریبی وجود دارد، که یکی از آنها ریپلای برای اکانت های بیزینسی میباشد و دیگری پاسخ غیر تکراری به پیام ها.

از آنجایی که بسیاری از افراد از اینستاگرام استفاده میکنند و در قالب دایرکت صحبت های خود را به یکدیگر انتقال میدهند قابلیتی مانند ریپلای بسیار مفید خواهد بود. 

حال چگونه باید این کار را انجام دهیم. ما به شما خواهیم گفت. این کار بسیار ساده است و شما میتوانید به راحتی آن را انجام دهید.

نحوه پاسخ دهی به پیام ها در دایرکت اینستاگرام

روش اول: در این روش شما در تنظیمات اکانت بیزینسی خود به بخش Business رفته و روی گزینه Quick Replies کلیک مینمایید و متنی را که میخواهید به عنوان ریپلای برای مخاطبان و یا مشتریان خود ارسال کنید وارد میکنید.

سپس در دایرکت افراد مختلف، این پیام را به صورت آماده ارسال نمایید. برای این کار باید به صفحه مورد نظر رفته و در پایین صفحه علامت + را انتخاب کنید تا یک لیست به شما نمایش داده شود. سپس با زدن سه نقطه میتوانید متن پیام آماده خود را مشاهده کنید.

شما میتوانید متن های مختلفی را تولید و استفاده کنید. همچنین از روش های دیگر به گزینه Quick Replies دسترسی داشته باشید.
همچنین با قرار دادن شورت کدهای مختلف بسیار سریع متن های خود را ببینید

(این روش جزئیات عالی و زیادی دارد که در لینک بالا به طور کامل و تصویری بیان شده است)

روش دوم: در روش دوم شما میتوانید به پیام افراد دیگر پاسخ دهید. دقیقا همان کاری که در شبکه های اجتماعی دیگر انجام میدهیم. (این روش در حالت تست قرار دارد و برای یکسری از افراد فعال شده که با زدن روی پیامی خاص گزینه ریپلای را مشاهده خواهند کرد) اگر در مرحله تست نتیجه مثبت باشد برای همه فعال خواهد شد. با فعال شدن این روش دیگر نیازی به توضیحات اضافه برای پیام ها نخواهد بود و میتوانیم با زدن یک گزینه به سادگی منظور خود را بیان نماییم.

همانطور که مشاهده نمودید این دو روش کاملا باهم متفاوت هستند. روش اول که بسیار کارآمد و قدیمی نیز هست به شما کمک میکند تا به طور کاملا اختصاصی متنی برای خود انتخاب کرده و آن را برای دیگران ارسال کنید.( اما  این روش  فقط در اکانت های بیزینسی قابل انجام است. پس شما با بیزینسی سازی اکانت میتوانید به این قابلیت جذاب و مفید دسترسی داشته باشید)

شما با این روش میتوانید در کوتاه ترین زمان به پیام های مختلف پاسخ دهید و بسیار ساده اکانت خود را مدیریت کند. از مزیت های دیگر این روش این است که زمانی که شما چند مدیر برای پیج خود دارید هر کدام میتوانند با ادبیات خاصی به مشتریان یا دنبال کنندگان شما پاسخ دهند که در بعضی از مواقع این موضوع مشکل ساز خواهد بود. زیرا برخی از افراد خوب مفهوم و منظور را نمیرسانند و فرد دچار گمراهی خواهد شد. پس شما با مشورت و پیدا کردن یک متن کاملا اصولی،  میتوانید از این مشکل جلوگیری نمایید و یک پیام آماده در پیج قرار داده که مدیریان بتوانند به سادگی از آن استفاده کرده و به همه پاسخ دهند.(افرادی که صاحبان فروشگاه های اینترنتی هستند بسیار از این قابلیت استقبال کرده اند و توانسته اند به نحو احسنت پیام های خود را انتقال دهند)

 روش دوم که برای ما ملموس تر و شناخته شده تر است به دلیل اینکه در آخرین اپدیت اینستاگرام معرفی شده هنوز به مرحله انتشار نهابی نرسیده و به احتمال زیاد در نسخه های بعدی به طور رسمی معرفی خواهد شد.

هر دو روش بسیار کاربردی و مفید هستند و به بهبود عملکرد ما در اینستاگرام بسیار کمک میکنند. نکته ای که وجود دارد این است که قابلیت های پرکاربردی که اکنون در اینستاگرام وجود ندارند براساس نظرسنجی و اهداف کاربران به این برنامه اضافه خوهند شد. پس اگر قابلیتی را هنوز در این برنامه مشاهده نمیکنید نگران نباشید زیرا در آینده حتما ارائه خواهند شد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها