اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911184904215788

چگونگی بازیابی اکانت اینستاگرام

کد: 139911184904215788

https://bit.ly/2ZJNMRA

، (اخبار رسمی): با شما هستیم تا ترفندهای برگرداندن اکانت اینستاگرام را آموزش دهیم.

بازیابی اکانت اینستاگرام
چگونگی بازیابی اکانت اینستاگرام

احتمالا شمایی که به دنبال راهی برای برگرداندن اکانت اینستاگرام خود هستید، اکاننتان به هر دلیلی از روی گوشی شما حذف شده و یا رمز و ایمیل خود را فراموش نموده اید. اما از آنجایی که برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد با شما هستیم تا بازیابی اکانت اینستاگرام را آموزش دهیم. 

اگر شما نمیتوانید وارد اکانت خود شوید و یا میترسید بعد از خارج شدن از اکانت دیگر نتوانید وارد آن شوید با ما همراه شوید تا روش های حل این مشکل را بیان نماییم.

برگرداندن اکانت اینستاگرام

اگر به دلیل ریست کردن گوشی، پاک شدن اپلیکیشن ها و... اکانت اینستاگرام شما پاک شده و رمز عبور خود را فراموش کرده اید چند راه برای بازیابی رمز شما وجود دارد.

بازیابی رمز عبور اینستاگرام با ایمیل

اگر هنوز به ایمیل خود دسترسی دارید و یا ایمیل خود را با شماره تماس فعال خود ساخته اید میتوانید با توجه به ایمیل اکانت اینستاگرام را بازیابی نمایید.

برای این کار کافیست برنامه اینستاگرام را باز نمایید. در قسمت پایینی ورود به صفحه گزینه Get help signing in را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.

حال باید ایمیل خود را وارد نمایید.(میتوانید یوزرنیم خود را نیز انتخاب نمایید) اکنون باید گزینه Send an Email را انتخاب کنید.  بعد از زدن اوکی خواهید دید که پیغامی به شما نمایش میدهند که حاوی نام ایمیل شماست و شما با وارد شدن به آن ایمیل میتوانید بقیه مراحل را دنبال نمایید.

پس وارد حساب ایمیل خود شوید و پیام مربوط به اینستاگرام را باز نمایید سپس لینک آبی reset your instagram password here را بفشارید. 

نکته: اگر پیغامی دریافت نکرده اید حتما پوشه هرزنامه و یا SPAM را چک نمایید.

حال وارد اکانت اینستاگرام شوید. از شما رمز عبور جدید خواسته میشود تا بتوانید بار دیگر بتوانید به اکانت خود متصل شوید. اکنون تیک آبی بالای صفحه یا عبارت Reset Password در پایین صفحه را لمس کنید. دیگر کار به پایان رسید.

بازیابی رمز عبور اینستاگرام با شماره تلفن

اگر شما شماره تماس خود را در اینستاگرام وارد کرده باشید از آن طریق میتوانید اکانت خود را بازیابی نمایید. برای این کار وارد اینستاگرام خود شده و Get help signing in  را بزنید. حال گزینه دوم یعنی Send an SMS را انتخاب کرده و شماره موبایلی که با آن در اینستاگرام ثبت نام نموده اید را وارد نمایید.

در این حالت باید یک پیامک حاوی یک لینک از اینستاگرام دریافت نمایید. حال کافیست روی لینک ضربه بزنید و رمز عبور جدید را برگزینید.

(اگر میخواهید این آموزش و راه های دیگر بازگردانی را به طور تصویری و دقیق تر مشاهده نمایید حتما وارد لینک بالای صفحه شوید)

برخی از افراد ادعا دارند که بدون اینکه کاری انجام داده باشند اکانتشان پاک شده است. در این صورت باید بگوییم که اینستاگرام اکانت ها را حذف نمیکند و در صورت حذف اکانت ممکن است فرد مورد نظر هک شده باشد. آیا راهی برای بازیابی این اکانت ها وجود دارد؟

قبل از اینکه پاسخ شما بالا را بدهیم باید چند نکته مهم در این زمینه را بیان کنیم.

  • شما باید این را بدانید که اکانت ها بدون دلیل حذف نمیشوند و اگر به مقررات اینستاگرام احترام گذاشته باشید این شبکه اجتماعی اکانت شما را حذف نخواهد کرد. همچنین هیچ فردی نمی‌تواند برای اینستاگرام درخواست حذف حساب کاربری شخص دیگری را ارسال کند و اینستاگرام بی‌دلیل نسبت به حذف آن وارد عمل شود. پس اگر احساس می کنید اینستاگرام اکانت شما را مسدود نموده در صورتی که قوانین را نقص ننموده اید این تصور شما کاملا اشتباه است.
  • اگر مورد بالا برای شما اتفاق نیوفتاده پس حتما توسط افراد سودجو اکانت شما هک و سپس حذف شده است.

در هر صورت باید بگوییم که امکان برگرداندن اکانت حذف شده وجود ندارد. چه شما به اشتباه اکانت خود را پاک کرده باشید چه هکرها این کار را انجام داده باشند هیچ راه برگشتی وجود ندارد و شما فقط میتوانید یک اکانت جدید بسازید.

پس اگر میخواهید از اکانت خود محافظت نمایید باید رمز دومرحله ای را فعال کرده و همچنین رمز خود را یک رمز قوی انتخاب نمایید و حتما در جایی یادداشت کید تا دچار مشکل نشوید.

نکته: ممکن است در برخی از اوقات اکانت شما هیچ مشکلی نداشته باشد و فقط روی گوشی همراه شما قابل اجرا نباشد. پس میتوانید با یک گوشی دیگر ورود به اکانت را امتحان کنید تا مطمئن شوید مشکل از کجاست. 

مقاله به پایان رسید و سعی نمودیم نکات مهم در مورد برگرداندن اکانت را بیان نماییم. نکته آخری که وجود دارد این است که اگر ایمیل، رمز عبور و شماره تماس خود را فرراموش کرده باشید راهی برای بازیابی نخواهد داشت. پس حتما رمز های قوی بگذارید و آن را در جایی یادداشت نمایید.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شود و بتوانید در کمترین زمان اکانت خود را بازگردانی کنید و به یاد داشته باشید که برنامه های مختلف مانند آنفالویاب و ... که مشخصات شما را دریافت میکنند میتوانند کار هکر ها را برای ورود به اکانت شما ساده تر کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش