اطلاعات تماس
  • 021225*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911044878415903

قیمت بوتاکس مو و نگاهی به کارکردهای آن

کد: 139911044878415903

https://bit.ly/2MBaZlE

، (اخبار رسمی): بوتاکس مو درمانی است که به حذف «وز» بودن مو کمک می‌کند. این یک درمانی شیمیایی نیست، بلکه یک درمان نرم کنندگی عمیق است که با استفاده از مواد اولیه‌ای مثل پروتئین‌ها، آمینو اسیدها، ویتامین‌ها و لیپیدها به بازسازی مو کمک می‌کند.

بوتاکس مو
بوتاکس مو

بوتاکس مو درمانی است که به حذف وزی مو کمک می‌کند. این یک درمانی شیمیایی نیست، بلکه یک درمان نرم کنندگی عمیق است که با استفاده از مواد اولیه‌ای مثل پروتئین‌ها، آمینو اسیدها، ویتامین‌ها و لیپیدها به بازسازی مو کمک می‌کند. با استفاده از بوتاکس مو، موی سر بازسازی شده و هر گونه شکاف در الیاف مو پر می‌شود و آن را ابریشمی، براق و زیباتر جلوه می‌دهد. 

 مزایای بوتاکس مو

در این روش از ترکیبات اسیدی استفاده می‌شود که برای موی سر ایمن هستند. در این درمان مواد شیمیایی مضری که در درمان صافی و کراتین مو رایج هستند، یافت نمی‌شوند. علاوه بر این در روش بوتاکس پارابن یا فرمالدئید وجود ندارد. این درمان از پوست سر در مقابل شوره سر، پسوریازیس و دیگر مشکلات پوست سر محافظت می‌کند و ریزش مو را به حداقل می‌رساند.

مواد بو‌تاکس‌مو

مواد تشکیل دهنده بسته به محصول آن متفاوت هستند. در برخی محصولات  از ماده‌‌‌ای به نام Intra-Cylane برای پر کردن رشته‌های مو با الیاف نرم و انعطاف‌پذیر استفاده می‌شود، که به ایجاد موهای نرم و صاف کمک می‌کند. یکی دیگر از بهترین محصولات که مخلوطی از مواد مختلف است؛ که شامل:

  • روغن خاویار
  • پپتید BONT-L
  • ویتامین B-5
  • ویتامین‌های E
  • کمپلکس کلاژن

هستند.

بوتاکس مو پاسداران

 اگر شما ساکن تهران هستید و به دنبال یک سالن زیبایی خوب واقع در شمال تهران هستیدما به شما سالن زیبایی نسیم عقیلی واقع در پاسداران را معرفی میکنیم انواع خدمات مو از جمله بوتاکس مو پاسدارن در سالن زیبایی نسیم عقیلی   

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021225*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی