اطلاعات تماس
  • 021225*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005095352615903

پاکسازی صورت و کاشت ناخن با نسیم عقیلی

کد: 140005095352615903

https://bit.ly/2TMlvdH

، (اخبار رسمی): کاشت ناخن نوعی آرایش و تزیین ناخن است و در آن به چند روش نوعی مواد، به شکل ناخن مصنوعی روی ناخن طبیعی فرد با ماندگاری بالا چسبانده می‌شود. پاکسازی صورت یعنی تمیز کردن صورت از هرگونه آلودگی آرایشی و غیره، که برای سلامت پوست لازم و ضروری است.

پاکسازی صورت و کاشت ناخن با نسیم عقیلی
کاشت ناخن

کاشت ناخن 

کاشت ناخن نوعی آرایش و تزیین ناخن است و در آن به چند روش نوعی مواد، به شکل ناخن مصنوعی روی ناخن طبیعی فرد با ماندگاری بالا چسبانده می‌شود. برای انجام این کار ابتدا سطح ناخن‌ها را به وسیله سوهان برقی می‌تراشند تا جایی که لایه خیلی نازکی از ناخن باقی بماند. علت انجام این کار آن است که هرچه ناخن طبیعی فرد نازک‌‌تر شود و ناخن مصنوعی بتواند جای ناخن طبیعی را پر کند کاشت طبیعی‌‌تر و زیبا‌‌تر به نظر‌ می‌رسد. ویژگی دیگر یک کاشت خوب علاوه بر داشتن ظرافت و زیبایی، دوام و استحکام بالا نیز هست.  

کاشت ناخن کوتاه

امروزه کاشت ناخن کوتاه مورد محبوبیت بسیاری از خانم‌ها قرار گرفته است. در واقع کاشت کوتاه انتخابی بی‌نقص برای خانم‌هایی است که خواستار ناخن‌هایی طبیعی و در عین حال جذاب هستند. به این دلیل در این قسمت از مقاله به بررسی این مدل‌ می‌پردازیم. انتخاب اندازه ناخن بستگی به شیوه‌ی زندگی و نوع کار شما دارد اما مزیت مهمی که کاشت ناخن کوتاه دارد علاوه بر طبیعی جلوه کردن، راحتی است بطوریکه انگار ناخن‌های خودتان است و برای انجام کار‌ها با سختی مواجه‌ نمی‌شوید.

اگر ناخن‌های شما شکننده است، برای شما ناخن کوتاه گزینه مناسبی است، چرا که ناخن‌های کوتاه احتمال کمتری برای شکستن دارند.

همچنین امروزه که استفاده‌ ما از کیبورد‌ها بسیار زیاد شده است، داشتن ناخن‌های بلند ممکن است اذیت کننده باشد. به افرادی که از لنز‌ها استفاده‌ می‌کنند نیز کاشت ناخن کوتاه پیشنهاد‌ می‌شود.

برخی از خانم‌ها تصور‌ می‌کنند ظرفیت کمتری برای طرح‌های زیبا و متفاوت دارد در صورتی که این تصور کاملا اشتباه است و روی ناخن‌های کوتاه نیز طرح‌های بسیار جالبی را‌ می‌توان پیاده کرد که جلوه خاصی به دستان شما‌ می‌بخشند.

پاکسازی صورت 

پاکسازی صورت یعنی تمیز کردن صورت از هرگونه آلودگی آرایشی و غیره، که برای سلامت پوست لازم و ضروری است. آب و صابون راه حلی است که ‌بیش‌تر افراد برای پاکسازی پوست استفاده می‌کنند.

هنگامی که صورت را تمیز می‌کنیم، سعی داریم آلودگی و کثیفی جمع شده در طول روز را، از پوست و منافذ آن پاک کنیم. اما برای پاکسازی صورت فقط از بین بردن آرایش کافی نیست. برای این کار لازم است از محصولی استفاده کنید که برای اسکراب و پاک کردن آلودگی‌های صورت، حتی آن چیزی که نمی‌توانید ببینید، فرموله شده است.

باکتری‌ها و تجمع آلودگی روی پوست صورت می‌تواند منجر به بسیاری از مشکلات پوستی مانند آکنه، جوش، جوش‌های سرسیاه و غیره شود. در نتیجه با پاکسازی به شکل صحیح از رشد باکتری و عفونت در پوست صورت جلوگیری می‌کنید و پوست سالم تری خواهید داشت.

پاکسازی پوست به از بین بردن روغن، آرایش، عرق، کثیفی و سلول‌های مرده پوست از پوست شما کمک می‌کند. پوست شما را شاداب می‌کند و به صورت شما امکان تنفس می‌دهد. همچنین پایه‌‌ای تمیز برای استفاده از محصولاتی مانند مرطوب کننده صورت یا آرایش ایجاد می‌کند.

چرا باید پوست را پاکسازی کرد؟

غدد ریز زیر پوست برای محافظت از پوست در برابر خطرات خارجی، روغنی به نام سبوم تولید می‌کنند. این غدد از فولیکول‌ها به عنوان یک مسیر استفاده می‌کنند تا به سطح پوست (لایه خارجی) برسد و مانعی ایجاد کند که از نفوذ باکتری‌ها یا سایر عوامل مضر جلوگیری می‌کند. اما جمع شدن بیش از حد آلودگی روی سطح باعث انسداد فولیکول، به دام انداختن سبوم و تجمع عرق و سلولهای مرده پوست بر سطح پوست می‌شود.

کمبود سبوم در سطح پوست و تجمع آلودگی‌ها و باکتری‌ها در فولیکول باعث التهاب و ایجاد جوش و آکنه می‌شود. پاکسازی صورت به شکل مناسب باعث جلوگیری از تجمع کثیفی و باکتری‌ها می‌شود و  اجازه می‌دهد روغن سبوم بدون مانع به سطح پوست برسد.

با دانستن این موارد بیاید مجددا بررسی کنیم که چرا پاکسازی پوست انقدر اهمیت دارد.

در نظر بگیرید که پوست شما در طول روز در معرض چه عواملی قرار دارد. از آرایش و عرق گرفته تا ذرات گرد و غبار موجود در محیط، پوست شما به طور حتم با بسیاری از مهاجمان خارجی روبرو می‌شود. بنابراین پاکسازی پوست اولین و مهم ترین گام در تمام برنامه‌های مراقبت از پوست است.

با پاکسازی صورت، اثر آلودگی، چربی اضافی، آلودگی و سلولهای پوستی ناخواسته صورت از بین می‌روند از جوش، لک، آکنه و پیری و شکنندکی پوست جلوگیری می‌شود و پوست سالم‌تری خواهیم داشت.

پاکسازی پوست صورت در آرایشگاه

ممکن است برخی افراد در پاکسازی صورت خود اشتباه کنند و این مسئله آسیب‌های جدی به پوست وارد می‌کند بنابراین بهتر است که افراد پاکسازی پوست خود را به افراد متخصص بسپارند. شما نیز می‌توانید در آرایشگاه به روش‌های متفاوتی از قبیل ماسک، پاک کننده‌ها و دستگاه‌های پاکسازی، پاکسازی پوست صورت خود را به شکل مطمئن‌تر و سالم‌تری انجام دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021225*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی