اطلاعات تماس
  • 021225*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005095352415903

فیبروز ابرو , میکروبلیدینگ ابرو و هاشور ابرو با نسیم عقیلی

کد: 140005095352415903

https://bit.ly/3idQQz9

، (اخبار رسمی): میکروبلیدینگ ابرو زیرمجموعه تاتو است که جدیدتر متد بوده و نیمه دائم به حساب می‌آید‌. هاشور ابرو از جدیدترین و بروزترین روش‌ها در زیبایی نسبتا طبیعی ابرو‌ها است که به روش متفاوتی انجام‌ می‌شود و طرفداران بسیار زیادی دارد‌.‌‌‌ همچنین یکی از شاخه‌های هاشور ابرو، فیبروز ابرو است.

فیبروز ابرو , میکروبلیدینگ ابرو و هاشور ابرو با نسیم عقیلی
فیبروز ابرو

میکروبلیدینگ ابرو خوبه؟

میکروبلیدینگ ابرو یکی از جدیدترین روش‌هایی است که برای پر کردن فضای خالی ابروها و همچنین فرم دهی و قرینه سازی ابروها انجام می‌شود‌.‌‌‌ در این روش از ابزار مخصوص میکروبلیدینگ ابرو استفاده می‌شود‎ که تیغ بسیار نازکی در سر آن داشته و برای کشیدن خطوطی شبیه به تار مو در ابروها‌،‌‌‌ رنگدانه را به داخل پوست می‌فرستد‌.

مزایای میکروبلیدینگ ابرو

ابتدا نگاهی خواهیم انداخت به مزایای میکروبلیدینگ ابرو‌.‌‌‌ میکروبلیدینگ ابرو یک روش آرایش نیمه دائمی محسوب می‌شود‌.‌‌‌ این متد توانایی طراحی ابروهایی با ظاهر طبیعی را دارد‌. روش میکروبلیدینگ نسبتاً سریع است و امکان نتایج طولانی مدت را دارد‌.‌‌‌ روند کار حدوداً دو ساعت طول می‌کشد‌.‌‌‌ با این حال‌،‌‌‌ به نتایجی خواهید رسید که حدود یک سال و نیم دوام خواهد داشت‌.

میکروبلیدینگ ابرو این توانایی را دارد که ابروهای شما را پرپشت‌تر نشان دهد‌.‌‌‌ بهترین نکته در مورد این روش درمانی این است که شما باید ظاهر ابرو را مطابق نیاز خود تنظیم کنید‌.‌‌‌ اگر دنبال یک مدل خاص ابرو هستید‌،‌‌‌ فقط باید آن را به تکنسین خود بگویید‌. همه ما می‌خواهیم ابروهای زیبایی داشته باشیم،‌‌‌ اما نمی خواهیم دردی بکشیم‌.‌‌‌ این روش کاملاً بدون درد است

مزایای هاشور ابرو

هاشور ابرو مزایا و معایبی دارد که در این قسمت میخواهیم به آن ها بپردازیم:

  • با هاشور کردن ابروهایتان سبب زیبایی چهره تان چند برابر میشود‌ و زیبایی چهره سبب افزایش اعتماد بنفستان میشود.
  • هاشور ابرو سبب پر پشت شدن ابروهایتان میشود.
  • هاشور همچنین سبب پوشاندن عیب و نواقص ابرو می شود.
  • هاشور هایی دائمی سبب میشود که زمانی را صرف کشیدن مداد ابرو نکنید.

قیمت مناسب: این روش با توجه به مزایای زیادی که دارد، از قیمت بسیار مناسبی نسبت به روش‌های دیگر جهت آرایش دائمی ابرو برخوردار است‌‌.

عدم نیاز به لوازم آرایش ابرو: استفاده از مداد و سایه‌های ابرو باعث ریزش ابروها‌ می‌شود که با هاشور کردن ابرو از ریزش ابرو جلوگیری‌ می‌شود‌‌.‌ همچنین بسیاری از افراد به دلیل بی حوصلگی و مشغله زیاد ترجیح‌ می‌دهند از هاشور ابرو به عنوان آرایش دائمی و نیمه دائمی استفاده کنند‌‌.‌ پس با انجام آن نیازی به خرید و استفاده لوازم آرایشی ابرو ندارید.

ایجاد ظاهری زیبا و طبیعی در ابرو: روش‌های قدیمی برای اصلاح و زیبایی ابرو باعث ایجاد ظاهری غیرطبیعی در ابرو‌ها‌ می‌شود‌‌.‌ هاشور ابرو که از جدیدترین و طبیعی‌ترین راه برای زیبایی ابرو است باعث ایجاد خط‌های بسیار طبیعی و نازکی درست شبیه به تارهای ابرو‌ می‌شود‌‌.‌

فیبروز ابرو 

یکی از شاخه های هاشور ابرو،  فیبروز ابرو است. همچنین نام شاخه فیبروز از یک شرکتی که در کشور عربستان وافع شده، گرفته شده است.

فیبروز ابرو همچنین فقط یکی از شاخه های زیبایی صورت است و فیروز لب و چشم یکی دیگر از شاخه زیبایی است.

فیبروز ابرو یکی از روش‌‌‌های زیبایی چهره و ابرو‌‌‌ها است که امروزه طرفداران زیادی دارد‌‌‌‌.‌‌‌‌ این روش یک روش علمی است و برانو بابیک با استفاده از نسبت‌‌‌های طلایی اندازه متناسب ابرو‌‌‌ها را ارائه کرد‌‌‌‌. نام این روش از شرکتی به نام فی در صربستان گرفته شده بنابراین‌‌‌‌،‌‌‌‌ فی نام شرکت و عدد متناسب برای اندازه ابرو است و بروز به معنی فرم و حالت دادن به ابرو‌‌‌هاست.

پس از استقبال زیاد افراد از این روش‌‌‌‌،‌‌‌‌ فیبروز‌‌‌ها علاوه بر ابرو بر روی لب‌‌‌ها‌‌‌‌،‌‌‌‌ خط چشم و خط مژه نیز انجام شد‌‌‌‌.‌‌‌‌ اگر به دنبال انجام این متد به صورت دائمی هستید‌‌‌ می‌توانید به کلینیک‌‌‌های زیبایی مراجعه کنید‌‌‌‌. این روش به صورت نیمه دائمی بوده و برای رفع نواقص ابرو انجام‌‌‌ می‌شود. ماندگاری آن به عواملی مثل نوع پوست‌‌‌‌،‌‌‌‌ عمق انجام فیبروز ابرو ‌‌‌‌،‌‌‌‌ تغیرات هرمونی و‌‌‌‌‌‌‌‌. ‌‌‌‌. ‌‌‌‌.‌‌‌‌ بستگی دارد‌‌‌‌.‌‌‌‌

فیبروز با استفاده از نوعی قلم انجام  می‌شود. سوزنی به این قلم متصل است که یکبار مصرف بوده تا آسیبی به سلامت افراد وارد نشود‌‌‌‌.‌‌‌‌ خط‌‌‌هایی که این سوزن بر روی پوست ایجاد می‌کند، مانند تار مو نازک و ظریف است. به همین دلیل بسیار طبیعی جلوه‌‌‌ می‌کند هم چنین عمقی که روی پوست ایجاد‌‌‌ می‌کند کم بوده‌‌‌‌ و می‌توان ضخامت فیبروز ابرو را نازک یا پهن کرد‌‌‌‌.

یکی از بروزترین روش های آرایش ابرو،  روش فیبروز ابرو است. فیبروز ابرو به صورت دستی و همچنین توسط سوزن های یکبار مصرف  قابل اجراست. هدف اصلی  فیبروز رفع نواقص ابرو مثلا طرح و رنگ ابرو است. فیبروز کردن ابرو یک روش نیمه دائمی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021225*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی