اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911114890513662

 جشنواره عیدانه به مناسبت فروش ویژه و با تخفیف های باورنکردنی برگزارمی‌شود

کد: 139911114890513662

https://bit.ly/3aloihY

، تهران , (اخبار رسمی):  جشنواره عیدانه به مناسبت فروش ویژه و با تخفیف های باورنکردنی از 1399/11/15 آغاز وتا 1400/01/05 ادامه دارد.

تخفیف‌10الی40درصدی فروش صندلی آمفی تئاتروصوت وتصویرسالن آمفی تئاترسینما چوب
طراحی ، مشاوره و اجرای سالن آمفی تئاتر دانشگاه علامه طباطبایی تهران توسط شرکت سینما چوب فیدار

به گزارش روابط عمومی سینما چوب فیدار، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره جشنواره عیدانه به مناسبت فروش ویژه و با تخفیف های باورنکردنی و در دوره زمانی 50 روزه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند صندلی های آمفی تئاتر ، صندلی سینما ، صندلی همایش ، طرح سه بعدی سالن آمفی تئاتر ، صوت و تصویر سالن های آمفی تئاتر را از طریق دفتر مرکزی سینما چوب فیدار  و با 10 الی 40 تخفیف تهیه کنند.

حجت اکبرنیا مدیرعامل شرکت سینما چوب فیدار حذف افراد غیر مستقیم در ارتباط با فروش و ایجاد ارتباط قوی تر و مستقیم با کرفرمایان و همکاران گرامی و محترم را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: هدف ما برای عرضه این تخفیف ارائه محصولات با کیفیت و حذف افراد غیر مستقیم فروش در ارتباط با ارائه محصولات و شناسایی کارفرمایان و همکاران مرتبط با این رسته شغلی و ارائه مطلوب تر و با کیفیت تر محصولات می باشد. عزیزان و کارفرمایان و همکاران محترم و گرامی میتوانند با مراجعه به وبسایت شرکت سینما چوب فیدار اطلاعات تکمیلی این فروش و جشنواره تخفیف را بررسی و مطالعه فرمایند..

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندلی آمفی تئاتر سینما چوب

شرکت سینما چوب فیدار تولید و صادر کننده انواع صندلی های سینما ، صندلی همایش ، صندلی آمفی تئاتر و صندلی کنفرانس تجهیز کننده کامل انواع سالن های سینما ، آمفی تئاتر ، چند منظوره، همایش، سمینار ، کلاس های آموزشی و دکوراسیون های اداری اعم از تجهیز دکور سالن ، نصب صندلی سالن ، طراحی و مشاوره سالن ، صوت و تصویر سالن ها و نور عمومی و اختصاصی سالن ها

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حراج و تخفیف