اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911194904713662

سینما چوب فیدار و راه‌های سریع‌تر و امکانات بیشتر وبسایت فروش

کد: 139911194904713662

https://bit.ly/2NmYLgG

، تهران , (اخبار رسمی): به‌روز رسانی وبسایت شرکت سینما چوب فیدار برای فروش و ارائه محصولات جدید و خدمات بهتر

سینما چوب فیدار
سالن اجرا شده توسط شرکت سینما چوب فیدار بصورت مشاوره ، طراحی و اجرای کامل دکوراسیون و...

به گزارش روابط عمومی سینما چوب فیدار؛ وبسایت این مجموعه فعال در حوزه‌ی دکوراسیون سینمایی و میلمان سینمایی و اداری از تاریخ 1399/11/11 بروز رسانی شده است و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس www.cinema-choob.com در دسترس کاربران و علاقه‌مندان قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه‌ی وبسایت، بخش‌های خرید آنلاین و اضافه کردن محصولات و خدمات جدید و متنوع و خرید آنلاین و اضافه کردن محصولات و خدمات جدید و متنوع به فهرست وبسایت اضافه شده است.
مدیر سینما چوب فیدار با اعلام این خبر گفت: به روز رسانی مرتب وب‌سایت با دسترسی های بیشتر و خدمات گوناگون مشاوره . فروش و طراحی، پس از این به روز رسانی مد نظر است.
او همچنین افزود: سینما چوب فیدار  وب سایت فعال در حوزه دکوراسیون سینمایی و میلمان سینمایی و اداری است و پس از این به روزرسانی به دنبال ارائه‌یمحصولات خاص و بینظیر از لحاظ کیفیت در سایت هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندلی آمفی تئاتر سینما چوب

شرکت سینما چوب فیدار تولید و صادر کننده انواع صندلی های سینما ، صندلی همایش ، صندلی آمفی تئاتر و صندلی کنفرانس تجهیز کننده کامل انواع سالن های سینما ، آمفی تئاتر ، چند منظوره، همایش، سمینار ، کلاس های آموزشی و دکوراسیون های اداری اعم از تجهیز دکور سالن ، نصب صندلی سالن ، طراحی و مشاوره سالن ، صوت و تصویر سالن ها و نور عمومی و اختصاصی سالن ها

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | دکوراسیون و منزل