اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911194905515746

بهترین متخصص ارتودنسی کرج را می‌شناسید ؟

همه‌چیز درباره متخصص ارتودنسی کرج

کد: 139911194905515746

https://bit.ly/2NoVL3z

، تهران , (اخبار رسمی): متخصص ارتودنسی کرج کجاست؟ این سوال، از جمله پرسش هایی است که ساکنان شهر کرج با آن رو به رو بوده و نمی ‎دانند برای یافتن یک متخصص ارتودنسی در کرج به کجا مراجعه نمایند تا به قول معروف سرشان کلاه نرود؟

همه چیز درباره متخصص ارتودنسی کرج
دکتر حمید قاسمی متخصص ارتودنسی

متخصص ارتودنسی کرج کجا است؟ این سوال، از جمله پرسش هایی است که ساکنان شهر کرج با آن رو به رو بوده و نمی دانند که برای یافتن یک متخصص ارتودنسی کرج به کجا مراجعه نمایند تا به قول معروف سرشان کلاه نرود؟ اگر ساکن کرج و یا حومه ی آن هستید برای یافتن یک متخصص ارتودنسی خوب در این شهر باید نکاتی را بدانید! حال ابتدا بهتر است بدانیم متخصص ارتودنسی به چه کسی گفته می شود؟

متخصص ارتودنسی که به ارتودنتیست نیز معروف است به فردی گفته می شود که دارای مدرکی معتبر در رابطه با ارتودنسی بوده و توانایی تشخیص انواع بیماری هایی همچون ناهنجاری های فکی و.... را داشته باشد، برای داشتن مدرک ارتودنسی فرد باید به طور 6 سال دوره ی عمومی گذرانده و سپس به صورت تخصصی به مدت 3 سال در این باره تحصیل نماید. دندانپزشک پس از گذراندن سال های گفته شده باید پایان نامه ای در این باره تحویل داده و سپس می تواند شروع به کار نماید. البته قابل ذکر است که متخصص ارتودنسی پس از گرفتن مدرک باید دائما اطلاعات، دانش و علم خود را بروز کرده و در برنامه های مربوط به این موضوع ( برنامه هایی که با عنوان بازآموزی حرفه ای برگزار می شوند ) شرکت نماید.

عوامل موثر در هزینه ارتودنسی کرج

به طور کلی نمی توان قیمت خاصی را معرفی کرده و آن را به عنوان هزینه ارتودنسی کرج و یا حتی سایر استان ها در نظر گرفت! چرا که هزینه ی ارتودنسی به طور دائم در حال تغییر بوده و هیچگاه ثابت نمی ماند. اگر قصد ارتودنسی دندان های خود را داشته و تمایل دارید ابتدا از هزینه ی آن برخوردار شوید باید عوامل مختلف را بررسی نمایید. موارد زیر از جمله عوامل متعدد تاثیرگذار در ارتودنسی دندان محسوب می شوند:

  1. نوع براکت

براکت های مختلفی از جمله 1-فلزی 2-نامرئی 3-سرامیکی و... وجود دارند که هریک از آن ها ویژگی های خاص خود را داشته و قیمت هایشان تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند، اینکه شما از چه نوع براکتی استفاده نمایید به خودتان بستگی دارد. حال ممکن است براکت انتخابی شما ارزان و یا اینکه گران قیمت باشد!

  1. مدت زمان درمان

مدت زمان درمان نیز از جمله عوامل اثرگذار بوده و می تواند هزینه ارتودنسی شما را بالا یا پایین کند. هر چقدر دندان های شما نیاز داشته باشد تا مراحل بیشتری را برای ارتودنسی طی کند ممکن است هزینه ی قابل پرداخت نیز افزایش یابد.

  1. نیاز به جراحی فک یا عدم نیاز به جراحی فک

در صورتی که دندان ها و یا فک شما دچار مشکلاتی باشند که نیازمند به جراحی پیش از ارتودنسی هستند طبیعی است که هزینه ی بیشتر و قابل چشمگیرتری را باید پرداخت نمایید! برای مثال جراحی فک کرج از جمله مشکلاتی است که اغلب پزشکان پیش از اقدام به ارتودنسی آن را انجام می دهند چرا که بیماران مراجعه کننده دچار مشکل فک می باشند.

دکتر حمید قاسمی

متخصص ارتودنسی و جراحی فک و صورت

 پس از پایان دوره دبیرستان در کشور امارات در سال 2003 جهت آماده‌سازی برای ورود به دانشگاه پزشکی در کالج استرالیایی ولونگونگ (Wollongong) مشغول به تحصیل شدند. پس از اتمام دوره کالج در آزمون ورودی دانشگاه دولتی (UP) فیلیپین شرکت کردند و با کسب تنها سهمیه خارجی ورود به کالج دندانپزشکی به تحصیل در این دانشگاه در رشته دندانپزشکی پرداختند.

پس از پایان دوره دندانپزشکی، به منظور تحصیل در دوره تخصصی ارتودنسی در سال 2010 در دانشگاه Kanagawa ژاپن پذیرفته و با کسب نمرات عالی از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شدند. قبولی و دریافت بورد تخصصی ژاپن و آمریکا در سال 2014 از دیگر موفقیت‌های تحصیلی ایشان است. همچنین، ایشان کسب مدرک فلوشیپ فوق‌تخصصی جراحی‌های پیشرفته ارتوگانیک از بخش ارتودنسی چانگ گونگ مموریال مدیکال سنتر (Chang Gung Memorial International Medical Centre) کشور تایوان را در کارنامه تحصیلی خود دارند.

ایشان پس از کسب موفقیت‌های علمی از دانشگاه‌های مختلف تصمیم گرفتند در سال 2015 برای خدمت به کشور و هم‌وطنان خویش به ایران بازگردند. بنابراین با قبولی در امتحان بورد تخصصی ارتودنسی ایران در سال 1394 و کسب رتبه برتر کشور، فعالیت کاری خود را به عنوان متخصص ارتودنسی در استان البرز ( کرج ) آغاز کردند.

ایشان از معدود متخصصین ارتودنسی در ایران هستند که با استفاده از تکنیک ارتودنسی MEAW می‌توانند بسیاری از ناهنجاری‌های فکی را بدون نیاز به جراحی فک درمان کنند. او اصول و مبانی تکنیک ارتودنسی MEAW را به صورت مستقیم زیر نظر اساتید به نام و برجسته‌ای چون دکتر سادااو ساتو (Dr.Sudao Sato)، دکتر سوسومو آکی موتو (Dr.susumu Akimoto) و دکتر یانگ کیم (Dr.Yong H.Kim) آموختند که همه آن‌ها از بنیانگذاران عرصه بین‌المللی این تکنیک ارتودنسی هستند.

همچین انواع درمان‌های ارتودنسی اعم از ارتودنسی ثابت، ارتودنسی متحرک، ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی دیمون و ارتودنسی لینگوال برای تمام گروه‌های سنین کودکان، نوجوانان و بزرگسالان توسط ایشان انجام می‌گیرد.

درحال حاضر ایشان عضو انجمن ارتودنسی آمریکا، آسیا پَسیفیک و ایران هستند.

کرج، جهانشهر، خیابان شهید بهشتی، نرسیده به خیابان کسری، برج ولیعهدی، طبقه ۷، واحد ۷۰۱ | 02634214454 - 02634482347 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان