اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911214909515995

برخی از برترین‌ ویژگی‌های دبی

دبی، شهر رکوردها و تحقق رویاها

کد: 139911214909515995

https://bit.ly/3b0n7oE

، شیراز , (اخبار رسمی): دبی یکی از بهترین، مجلل ترین، مجهزترین و پیشرفته‌ترین شهرهای جهان، شهرت بسیار و طرفداران زیادی دارد. از آنجا که این شهر سر به فلک کشیده، در بسیاری زمینه‌های مختلف؛ از جمله املاک و مستغلات بسیار خوش درخشیده است، محبوبیت زیادی دارد و به قطب مهمی از صنعت، اقتصاد و همچنین گردشگری در منطقه تبدیل شده است.

دبی، شهر رکوردها و تحقق رویاها
دبی، شهر رکوردها و تحقق رویاها

زیرساخت های نسبتاً بی سابقه و ثبت رکورد های هیجان انگیز، دبی را بیش از دیگر شهرهای امارات متحده عربی، برتری و تفاخر بخشیده است. برخی برتری ها و رکوردهای دبی عبارت اند از:

داشتن بلندترین برج دنیا (برج خلیفه و برج خور پس از اتمام پروژه) پیست اسکی و تفریحات زمستانه ی چهارفصل بزرگترین و بلندترین فواره های دنیا در پالم جمیرا بزرگترین قاب عکس جهان (ساختمان دبی فریم) بلندترین و بزرگترین هتل دنیا (در برج خلیفه و برج العرب) بلندترین فرودگاه اختصاصی دنیا (در برج العرب) بزرگترین جزیره مصنوعی جهان بزرگترین مرکز خرید دنیا (دبی مال) بزرگترین بندر دست ساز جهان (بندر جبل علی) سومین شهر جهان از نظر سازه ها و ساختمان های بلند اولین دارنده شبکه منوریل در شبه جزیره عربستان طراحی و اجرای بزرگترین جنگل همیشه بارانی مصنوعی (در حال ساخت)

اینها از جمله مواردی هستند که دبی را از بیابانی متروک و بی کاربرد، به شهری پر نام و نشان تبدیل کرده اند.

در دبی، وجود اسمان خراش های متعدد، اسکله های پر تردد، مناطق آزاد، همچنین امکان و اخذ مجوز برگزاری اکسپو ۲۰۲۰  و بسیاری برتری های دیگر، این شهر را نه تنها در میان شهرهای امارات متحده عربی و نه تنها در کل خاورمیانه بلکه در کل جهان، مقام و نشانی بلند آوازه، بخشیده است.

مناطق گردشگری، از جمله دارایی های ست که دبی آنها در خود جای داده و از این طریق و با جذب گردشگران بی شمار خارجی، سبب رونق اقتصادی خود شده است. از دیگر عوامل تأثیر گذار در برتری بخشی به دبی، وجود املاک و مستغلات بسیار زیبا و دیدنی، پروژه های مجلل و مجهز، املاکی مدرن و پیشرفته ای ست که در سرتاسر دبی دیده می‌شود و سرمایه گذاران متعددی را به سوی خود کشانده و دبی را در این حوزه نیز، درمیان "ترین های جهان" قرار داده اند.

دبی با اجرای طرح های بلندپروازانه ای که روزی فقط یک رویا بوده اند، مرز بین رویا و تحقق آرزوها را برداشته و به قطبی اصلی برای تحقق اندیشه های شگرف و رویاهای دست نیافتنی تبدیل شده است.

همان طور که گفته شد، املاک و مستغلات دبی پر رونق، موفق و پر افتخارند که در مقاله های بعدی آنها را معرفی خواهیم کرد.

درخصوص خرید و فروش املاک دبی و سرمایه گذاری های پرسود، شرکت dxboffplan همراه شماست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

DXBOFFPLAN

خرید و فروش املاک دبی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]