اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912034925815995

معرفی برج خلیفه، بلندترین برج دنیا

کد: 139912034925815995

https://bit.ly/2NpFQT0

، شیراز , (اخبار رسمی): برج خلیفه یکی از زیباترین برج های دنیا، در یکی از بهترین شهرهای جهان است که از تمام دنیا طرفداران زیادی دارد و همچنین سرمایه‌گذاران زیادی از سراسر دنیا برای سرمایه‌گذاری در دبی اقدام می‌کنند.

معرفی برج خلیفه
معرفی برج خلیفه، بلندترین برج دنیا

دبی که از برترین شهرهای جهان به شمار می‌آید، برج خلیفه را که بلندترین برج دنیاست را در خود جای داده است. این برج در سال 2010 ساخته شد که ساخت آن 6سال به طول انجامیده است و نام برج دبی و افتخار بلندترین آسمان خراش دنیا بودن را به یدک می‌کشد. از برج خلیفه با داشتن ۸۲۸ متر ارتفاع و ۱۶۳ طبقه، در چهارم ژانویه ۲۰۱۰ رونمایی شد که تا کنون نیز همچنان معروفیت و محبوبیت زیادی دارد و جز بهترین سازه های دست بشر به حساب می‌آید که در آسمان دبی میدرخشد.

این برج: هزار واحد آپارتمانی، ۴۹طبقه اداری، ۴ استخر و یک کتابخانه مخصوص ساکنین و نیز هتل، سینما، لابی، رستوران و برخی امکانات دیگر را دارد. طراحی این برج شگفت انگیز و خارق العاده الهام گرفته از یک گل صحرایی کریستالی بوده که از ذهن خلاق آقای جورجیو آرمانی برآمده است و حدود ۱۲۰۰۰ کارگر ساختمانی و عمرانی با مصالح درجه یک زحمت ساخت آن را کشیده اند و مدیریت و اجرای آن نیز برعهده چند شرکت آمریکایی بوده است.

برج خلیفه رکورددارِ ثبت چندین رکورد است از جمله؛

  • دارای بلندتربن سطح ارتفاع در سازه های دست بشر دارای بلندترین هتل، رستوران، باشگاه و کلاب، مسجد، و استخر شنای جهان اولین رکورددارِ آسمان خراش که استفاده‌ی مسکونی دارد. دارای سریعترین آسانسور با بیشترین مسافت طی بلندترین سازه بدون کابل جهان و بسیاری رکورد های هیجان انگیز دیگر...‌

گفتنی ست این برج، یک برج چند منظوره است که کاربری های مسکونی، اداری، اقامتی و تفریحی دارد.

موزه صدا، هتل های آرمانی، بالاترین آمار عکاسی، قویترین جرثقیل دنیا، سیستم نورپردازی و درخشش بر کل برج در نمای بیرونی، ملقب به شهر عمودی جهان، برجی نمادین و سمپاتیک، مناره ای تلسکوپی و مخروطی، دارای چراغ زنون برای عدم برخورد هواپیما با برج، برگزاری جشن سال نو در هر سال، داشتن موسیقی های اختصاصی برای آسانسور تنها چند قابلیت، امکانات و برجستگی‌های منحصر به فرد از آن همه برتری های برج خلیفه هستند.

برج خلیفه یکی از زیباترین برج های دنیا، در یکی از بهترین شهرهای جهان است که از تمام دنیا طرفداران زیادی دارد و همچنین سرمایه گذاران زیادی از سراسر دنیا برای سرمایه گذاری در دبی اقدام می‌کنند. برای خرید و فروش املاک دبی اینجا رو کلیک کنید... با ما همراه باشید

طیبه مرادی

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

DXBOFFPLAN

خرید و فروش املاک دبی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]