اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911304921915995

برخی از برتری‌های املاک و مستغلات دبی

کد: 139911304921915995

https://bit.ly/2ORhJwF

، شیراز , (اخبار رسمی): یکی از برتری‌های دبی، داشتن پروژه‌های عظیم و شکوهمند املاک و مستغلات است، که با وجود آنها امروزه دبی به یک قطب برتر در این صنعت، تبدیل شده است و کم نیستند کسانی که از اقصی نقاط جهان برای سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات دبی به طرق مختلف، اقدام می‌کنند.

برخی از برتری های املاک و مستغلات دبی
برخی از برتری‌های املاک و مستغلات دبی

دبی با داشتن بسیاری برتری ها و رکوردهای جهانی، جز برترین، پیشرفته ترین، مجلل ترین و محبوب ترین شهرهای جهان به شمار می‌آید. از آنجا که این شهر مجلل، لوکس و پیشرفته با یک سیر تصاعدی و صعودی، از بیابانی بی حاصل به شهری چنین با عظمت، تبدیل شده است که از خود کشور امارات محبوب تر و شناخته شده تر است، بدیهی نیست که علاوه بر افراد زیادی که برای کار و زندگی به این شهر می آیند، سالانه بسیاری از گردشگران خارجی برای بازدید، بسیاری از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری و حتی نمایندگان بسیاری از کشورها‌ برای بستن پیمان و عقد قراردادهایی متفاوت به آن سفر کنند.

یکی از برتری های دبی ، داشتن پروژه های عظیم و شکوهمند املاک و مستغلات است، که با وجود آنها امروزه دبی به یک قطب برتر در این صنعت، تبدیل شده است و کم نیستند کسانی که از اقصی نقاط جهان برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات دبی به طرق مختلف، اقدام میکنند.

پروژه های زیادی در دبی وجود دارند که افتخارات آنها به قدری زیاد است و به حدی بزرگ، مجلل، مدرن، مجهز و عالی هستند که رکوردهای جهانی را شکسته و به نام خود به ثبت رسانیده اند.

برج خلیفه بلندترین برج جهان، پالم جمیرا یا همان نخل جمیرا بزرگترین جزیره مصنوعی و دست ساز جهان ، برج العرب مجلل ترین هتل جهان و چندین و چند رکورد دیگر، در زمینه املاک و مستغلات از آنِ شهر باشکوه دبی هستند.

گفتنی ست برخی از پروژه هایی که در میان دیگر پروژه های دبی، زبان زد هستند و محبوبیت بیشتری دارند عبارت اند از؛ شهر علاالدین که از قصه علاالدین و سندباد الهام گرفته است، پالم جمیرا، برج بی نظیر العرب، دبی فریم که بزرگترین ساختمانی ست که در دنیا به شکل یک قاب عکس شاخته شده، داماک هیلز، اکویا اکسیژن، مجمع الجزایر جهان که جزیره ای ست که از نقشه تمام قاره ها طراحی و اجرا شده است و بسیاری پروژه های دیگر که هرکدام تفاخر و تفاوت های خاص خود را در خود جای داده اند و هر کدام از آنها به تنهایی شکوه و عظمت و زیبایی شایسته ی خود را به رخ میکشند.

آنچه در میان تمام پروژه های مسکونی، تجاری، عمرانی، اداری و تفریحی دبی تقریباً به خوبی جای گرفته اند، وجود امکانات بی نظیر، زیبایی های خاص ، برتری های منحصر به فرد و تجهیزات به روز جهانی ست که آنها را در میان برترین املاک و مستغلات جهانی قرار داده اند. ساختمانهای سر به فلک کشیده، پروژه های عظیم و گسترده، وجود امکانات تفریحی بسیار متنوع، مراکز خرید بزرگ با تمام برندهای معروف جهانی، و حتی وجود بزرگترین بازار طلای جهانی، به حقْ دبی را به قطب قابل توجه و قابل تحسینی مبدل ساخته اند که نمیتوان به هیچ عنوان از آن چشم پوشی کرد.

سرمایه گذاران خارجی زیادی همه ساله برای انجام سرمایه گذاری در املاک و مستغلات دبی، اقدام میکنند و وجود سرمایه گذاران بسیار و افزوده شدن شمار آنها به صورت لحظه ای، هم به خوبی این واقعیت را عنوان می‌کند و هم به راستی پیشرفت های دبی را بیان نموده و نیز  خود، گواه مدللی بر تضمین این سرمایه گذاری ست.

دبی در این حوزه تا کنون به خوبی امتحان خود را پس داده و فراز و فرودهای خود را گذارنده و به ضرس قاطع میتوان اذعان داشت که دبی در لیست برترین شهرهای جهانی، جز اولین های لیست قرار دارد. دبی این دستاوردهای رکوردشکن و افتخارآمیز خود را مدیون و مرهون دلایلی از جمله: برخورداری از حکام دوراندیش، استقبال از صنعت گرایی و مدرنیته، استخدام بهترین مهندسان در تمام زمینه های علم و فناوری، به کارگیری از دانشمندان و صاحب نظران متعهد و متعدد، برپایی اتاق های فکر در بسیاری از زمینه ها، وجود زمینهای بسیار زیاد و گسترده و نیز بسیاری دلایل دیگر، میباشد.

دبی در صنعت ساختمانی و املاک و مستغلات، بسیار توانمند، متبحر، کارآمد و بلندپروازانه و البته موف و سربلند عمل کرده و همچنان نیز بیش از پیش، به پیش می‌تازد.

طیبه مرادی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

DXBOFFPLAN

خرید و فروش املاک دبی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]