اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911274915514772

مقایسه نرم‌افزار حسابداری سپیدار با نرم‌افزار حسابداری آنلاین لاندا

کد: 139911274915514772

https://bit.ly/2OMnBr9

، تهران , (اخبار رسمی): قلب تپنده هر شرکت و مجموعه‌ای، بخش مالی آن می‌باشد که این بخش مهم برای پیشبرد کار خود، نیازمند یک نرم‌افزار حسابداری هستند تا بتوانند گزارشات مالی را به‌راحتی تهیه نمایند و همچنین مهم‌تر از آن، درصد خطای انسانی را به حداقل برسانند.

مقایسه نرم‌افزار حسابداری سپیدار با نرم‌افزار حسابداری آنلاین لاندا
Landa SME

نرم‌افزارهای حسابداری نسبت به مشاغل بزرگ و کوچک قابل‌تفکیک می‌باشند؛ به‌نحوی ‌که به دودسته کلی زیر تقسیم‌بندی می‌شوند:

  • کسب وکارهای کوچک
  • تولیدی و کسب وکارهای بزرگ

بدون شک عاملی که می‌توان در مورد نرم‌افزار حسابداری بیان کرد این مطلب است که شما بدون داشتن آن قطعاً به مشکل برمی‌خورید.

ازجمله نرم‌افزارهای حسابداری که می‌توان در کسب‌وکارهای بزرگ به آن اعتماد کرد، نرم‌افزار حسابداری سپیدار می‌باشد. نرم‌افزار سپیدار به دلیل سابقه طولانی و همچنین گروه برنامه‌نویس و اعتبار شرکت، نرم‌افزاری است که می‌توان به آن اعتماد کرد و با خیال راحت اسناد حسابداری خود را در آن ثبت نمود. البته این نرم‌افزار نیز عاری از ایراد نمی‌باشد اما مزایای زیاد آن کاملاً به چند ایراد کوچک آن می‌چربد.

اگر بخواهیم ویژگی های یک نرم‌افزار حسابداری خوب را ازنظر حسابداران و مدیران مالی بیان کنیم و این موضوعات را در دو نرم‌افزار حسابداری سپیدار و تحت وب لاندا بررسی کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

بروز بودن نرم‌افزار حسابداری

یکی از ویژگی‌های مهم نرم‌افزارها، مسئله بروز بودن آن می‌باشد که اولاً به صورت کامل با آخرین قوانین و اصلاحات تصویب شده در کشور سازگار باشد و دوم با بروزرسانی‌های درون برنامه‌ای مشکلات کوچکی که حسابداران دارند را مرتفع نماید.

در این بخش، نرم‌افزار سپیدار همواره با قوانین کشور بروز می‌باشد و هیچ‌گاه مشکلی وجود ندارد؛ اما ایرادی که می‌توان از آن گرفت این مطلب است که چون نرم‌افزار تحت ویندوز می‌باشد، این بروزرسانی به صورت خودکار انجام نمی‌شود و برای بروز رسانی در صورتیکه قرارداد پشتیبانی داشته باشید به احتمال زیاد به راهننمایی پشتیبان نیاز دارید. اما در دنیای جدید نرم‌افزارهای آنلاین، علاوه بر اینکه در هر مکانی می‌توانید به نرم‌افزار دسترسی داشته باشید مانند (نرم‌افزار حسابداری لاندا) این امکان را دارند که بروزرسانی به صورت خودکار انجام شود و همواره با قوانین مصوب کشور نیز سازگار می‌باشند.

یکپارچگی نرم‌افزار حسابداری

از مهم‌ترین ویژگی های دیگر یک نرم‌افزار حسابداری قابلیت یکپارچگی آن با سایر زیرسیستم‌ها و دیگر سیستم‌های یک مجموعه است که این امکان در هر دو نرم‌افزار تعبیه شده است.

پشتیبانی قوی و مورد اطمینان

به جرأت می‌توان بیان کرد که پشتیبانی یکی از موارد بسیار مهم برای هر نرم‌افزار حسابداری می‌باشد که این مورد یکی از نقاط قوت نرم‌افزار سپیدار و همچنین نرم‌افزار لاندا می‌باشد.

سرعت نرم‌افزار حسابداری

عامل مهمی که برای حسابدار اهمیت دارد، سرعت نرم‌افزار و تعداد پردازش اسنادی است که ذخیره می‌کند. این موضوع موردی است که شما باید در هنگام خرید نرم‌افزار سپیدار از فروشنده، میزان سندی که امکان ذخیره دارند و گزارش‌هایی که نرم‌افزار در اختیار می‌گذارد سؤال بفرمایید، ولی ذخیره کردن سند در نرم‌افزار سپیدار به اندازه‌ای هست که شما در طول سال به مشکل برنخورید. اما در نرم‌افزار آنلاین لاندا این مشکل وجود ندارد و شما محدودیتی در ذخیره اسناد و گزارشگیری نخواهید داشت.

قابلیت تبدیل اطلاعات

تبدیل اطلاعات و یا به قول حسابداران کانورت اطلاعات، مورد دیگری است که اغلب حسابداران در هنگام خرید نرم‌افزار حسابداری اهمیت ویژه به آن می‌دهند. فرض کنید شما نرم‌افزار قدیمی دارید و می‌خواهید نرم‌افزار سپیدار تهیه کنید و یا اینکه اطلاعات مالی خود را که در فایل اکسل ذخیره کرده‌اید و فرصت واردکردن اطلاعات به نرم‌افزار حسابداری را ندارید و می‌خواهید اطلاعات را به روی افزار جدید منتقل نمایید. سپیدار و لاندا این امکان را به شما می‌دهند که با فایل اکسل تمام اطلاعات مالی خود را وارد نرم‌افزار کنید و دیگر لازم نباشد بابت هر سند حسابداری اقدامی انجام دهید.

امنیت نرم‌افزار حسابداری

مطلب دیگری که می‌توان درباره ویژگی های پراهمیت یک نرم‌افزار حسابداری به ویژه سپیدار و لاندا بیان کرد، بحث امنیت نرم‌افزار می‌باشد.

البته بحث امنیت از دو منظر قابل بررسی می‌باشد:

  • امکان دسترسی اطلاعات نرم‌افزار برای افراد دیگر
  • از بین رفتن و پاک شدن اطلاعات

می‌توان به جرأت بیان کرد که سپیدار جز بهترین‌ها درزمینه امکان دسترسی اطلاعات می‌باشد و این اطمینان را به کاربران خود داده که با خیال راحت حسابداری نمایند و امکان دسترسی برای افراد دیگر وجود نخواهد داشت. دسترسی به نرم‌افزار حسابداری سپیدار با قفل سخت‌افزاری امکان پذیر است. اما در نرم‌افزار آنلاین لاندا تمامی اطلاعات در فضای ابری ذخیره می‌شود و به‌هیچ‌وجه امکان از بین رفتن اطلاعات وجود ندارد و همین فضای ابری، امنیت و دسترسی افراد را با روش‌های مختلف کنترل می‌کند. 

تعداد کاربران نرم‌افزار حسابداری

در نرم‌افزار حسابداری ابری لاندا هر کاربری از قبیل حسابدار، کارشناس فروش، مشاور مالی را می‌توانید با دسترسیهای کنترل شده برای استفاده از نرم‌افزار دعوت کنید. کافیست یک دعوتنامه به ایمیل شخص مورد نظر بفرستید و این ویژگی رایگان است. اما در نر‌افزار حسابداری سپیدار به ازای کاربران بیشتر باید هزینه بیشتری هم پرداخت کنید.

ظاهر و گرافیک نرم‌افزار

امروزه با پیشرفت نرم‌افزارهای مختلف، بحث گرافیک بسیار به چشم می‌آید که سپیدار نیز در این زمینه نسبت به نرم‌افزارهای دیگر تحت ویندوز جزو نرم‌افزارهای زیبا قرار می‌گیرد. ولی خوب بر کسی پوشیده نیست که نرم‌افزارهای آنلاین امروزی از گرافیک و جزییات بالاتری برخوردار هستند.

سادگی و حسابداری آسان

ازجمله موارد دیگری که برای حسابداری علی‌الخصوص حسابدارانی که روزانه سندهای حسابداری زیادی وارد می‌کنند، بحث سادگی و سهولت حسابداری بسیار پراهمیت می‌باشد. نرم‌افزار سپیدار را نمی‌توان گفت ساده و یا بسیار پیچیده است؛ درواقع می‌توان از این نظر متوسط در نظر گرفت. برای بار اول که از این نرم‌افزار استفاده کنید در ابتدا ممکن است سردرگم شوید ولی به ‌مرورزمان بهتر خواهد شد اما به جرات می‌توان بیان کرد که نرم‌افزار حسابداری آنلاین لاندا در این زمینه جزو 3 نرم‌افزار برتر حسابداری در ایران است، کافی است ویدئوهای سایت را مشاهده کنید تا به سادگی آن پی ببرید.

افتتاح و بستن سال مالی

بحث دیگری که در نرم‌افزار سپیدار و لاندا وجود دارد، بحث افتتاح سال مالی و یا بستن سال مالی است که هر دو نرم‌افزار این سند را به‌صورت خودکار انجام می‌دهند.

متن کامل این مقاله در سایت نرم ‌افزار حسابداری آنلاین لاندا مشاهده نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم‌افزار حسابداری آنلاین لاندا

کسب و کار های کوچک خون و شریان اصلی اقتصاد جوامع در عصر کنونی هستند با اینحال شاهد کمبود اساسی در نرم افزار و سرویس هایی هستیم که به صورت ویژه و تخصصی برای آنان ساخته شده باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار