اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912245059614772

بررسی نرم‌افزار حسابداری ابری FreshBooks

کد: 139912245059614772

https://bit.ly/3qKHKuQ

، تهران , (اخبار رسمی): نرم‌افزار حسابداری ابری Online FreshBooks را به هر مشاغلی که فاکتورها در عملکرد روزانه آن نقش داشته باشد، توصیه می‌کنیم. یافتن نرم‌افزاری که کار فاکتور زدن را انجام دهد و قابلیت‌های حسابداری نیز داشته باشد، کار ساده‌ای نیست. ‌این باعث می‌شود FreshBooks چنین گزینه‌ای‌ایده آل برای مشاغل کوچک باشد.

بررسی نرم‌افزار حسابداری ابری FreshBooks
LandaSME

حسابداری ابری FreshBooks به شما امکان می‌دهد وضعیت فاکتورها را ردیابی کنید. بنابراین می‌دانید چه موقع مشتریان صورتحساب خود را دریافت کرده‌اند و چه زمانی ‌این مانده‌ها به تعویق افتاده است. پس از تحقیق و تحلیل بسیار‌، ما نرم‌افزار حسابداری ابری FreshBooks را به عنوان یکی از بهترین نرم‌افزارهای صورتحساب در سال 2020 توصیه می‌کنیم.

امکانات نرم‌افزار حسابداری ابری FreshBooks برای کاربران خود

صورت حساب نرم‌افزار حسابداری ابری FreshBooks به شما کمک می‌کند فاکتورها را به طور کارآمد ‌ایجاد، ارسال و مدیریت کنید. صفحه فاکتور دقیقاً به شما نشان می‌دهد که اسناد شما هنگام ارسال آنها چگونه ظاهر می‌شوند. بنابراین لازم نیست که روی دکمه پیش نمایش کلیک کنید تا مطمئن شوید که آنها به چه صورت چاپ خواهند شد. ‌ایجاد فاکتورها با نرم‌افزار حسابداری ابری FreshBooks آسان است.

  • با اضافه کردن آرم یا عکس خود و تغییر الگوی فونت، رنگ و... فاکتورها و اسناد دیگر را برای مطابقت با نام تجاری خود سفارشی کنید.
  • به جای ‌ایجاد فاکتورهای جدید از ابتدا‌، فاکتور گذشته را کپی کرده و جزئیات را به راحتی منتقل کنید که ممکن است سریعتر از ‌ایجاد یک فاکتور جدید باشد.
  • برنامه‌ای برای ارسال خودکار فاکتورهای تکرار شونده و یادآوری پرداخت برنامه‌ریزی کنید. همچنین می‌توانید مبلغ آن را اضافه کنید تا هزینه‌های دیررس به فاکتورهای گذشته یا به صورت درصد یا هزینه اضافه شود.
  • پس از ارسال فاکتورهای شما، می‌توانید ببینید که مشتریها صورت حسابهای شما را مشاهده می‌کنند یا خیر. بنابراین نیازی به سئوال نیست که ‌ایا فاکتور در پوشه هرزنامه رفته است یا به دست مشتری نرسیده است.
  • هنگام دور بودن از دفتر‌، از برنامه تلفن همراه برای ارسال فاکتور استفاده کنید.

پرداخت سریعتر هنگامی که PayBooks Payments را تنظیم می‌کنید یا حساب Stripe خود را متصل می‌کنید و فاکتورها را به صورت الکترونیکی به مشتری ارسال می‌کنید‌، می‌توانید پرداخت کارت اعتباری را از طریق سیستم را انتخاب کنید که به مشتریان خود ‌این امکان را می‌دهد تا با کلیک کردن روی یک دکمه پرداخت روی فاکتور، به صورت آنلاین پرداخت کنند.

برنامه تلفن همراه نرم‌افزار حسابداری ابری FreshBooks برای دستگاه‌های iOS و Android برای هر دو دستگاه موجود است و تقریباً تمام ویژگی‌های موجود در نسخه مرورگر نرم‌افزار آن را دارد. می‌توانید زمان پرداخت قبض را ردیابی کنید‌، از رسیدها و هزینه‌های ثبت شده عکس بگیرید‌، فاکتورها را‌ ایجاد و ارسال کنید‌، با مشتریان چت کنید و پرداخت را بپذیرید.

ردیابی هزینه نرم‌افزار حسابداری ابری FreshBooks با استفاده از‌این قابلیت می‌توانید از رسیدها عکس بگیرید و آنها را به عنوان هزینه ثبت کنید. سپس می‌توانید آنها را طبقه‌بندی کنید و آنها را به معاملات وارد شده از حساب بانکی یا کارتهای اعتباری خود متصل کنید و آنها را به عنوان صورتحساب علامت گذاری کنید تا بتوانید آنها را به فاکتورها اضافه کنید.

مدیریت پروژه و ردیابی زمان. نرم‌افزار حسابداری ابری FreshBooks می‌تواند به عنوان مرکز اصلی پروژه‌های شما باشد. به عنوان مثال، بعد از دعوت از مشارکت کنندگان، مشتری‌ها و کارمندان به پروژه‌ها‌، می‌توانید پرونده‌ها را به اشتراک بگذارید و در مورد پروژه بحث کنید و مهلت تعیین کنید. FreshBooks به شما ‌این امکان را می‌دهد که به راحتی ساعت‌های صرف شده در یک پروژه را کنترل کنید.

ادغام نزدیک به 80 برنامه و یکپارچه‌سازی ‌این برنامه‌ها با نرم‌افزار حسابداری ابری FreshBooks. ‌این قابلیت به شما امکان می‌دهد که ویژگی‌های جدیدی را اضافه کنید.

میزان دسترسی را می‌توانید مشخص کنید. به آنها نقشی اختصاص می‌دهید که مشخص می‌کند چه ویژگی‌هایی می توانند به آنها دسترسی پیدا کنند. به عنوان مثال، شرکای تجاری می‌توانند همه کارها را انجام دهند به جز افزودن یا حذف برنامه‌ها و ادغام‌ها.

خدمات مشتری نرم‌افزار حسابداری ابری FreshBooks برای کاربران

نرم‌افزار حسابداری ابری FreshBooks پشتیبانی مشتری را از طریق تلفن، ایمیل و چت درون برنامه ارائه می‌دهد. بخش پشتیبانی این شرکت، پیوندهای مفیدی را به صورت داوطلبانه در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند که می‌توانید اطلاعات بیشتری را بیابید. همچنین مشتریان را به ثبت‌نام در وبینار هفتگی شرکت نیز تشویق می‌کنند. موضوع قابل توجه بخش پشتیبانی این محصول، تمرکز آنها بر اطمینان از درک نرم‌افزار بود.

پشتیبانی 7 روز هفته 24 ساعته را ندارند. دوشنبه تا جمعه از 8 صبح تا 8 شب، بخش پشتیبانی آماده پاسخگویی به سئوالات و مشکلات مشتریان هستند. البته منابعی نیز وجود دارد که اگر پشتیبانی مشتری در دسترس نبود، می‌توانید از این منابع برای رفع مشکل خود استفاده کنید.

وب سایت شرکت جامع است و پاسخ به سؤالات اساسی را می‌توان به راحتی یافت. این بخش شامل یک پایگاه‌دانش قابل جستجو، یک وبینار رایگان، یک وبلاگ با نکات مفید حسابداری، تجارت و کتابهای الکترونیکی رایگان است.

قیمت‌گذاری نرم‌افزار حسابداری ابری FreshBooks برای انواع مشاغل

مانند سایر نرم‌افزاری حسابداری‌، FreshBooks چندین پلن قیمت گذاری را ارائه می‌دهد.‌ این پلن‌ها بر اساس تعداد مشتریان فعال که با آنها کار می‌کنید و برخی ویژگی‌های دیگر، طراحی شده است. ‌این شرکت یک نسخه آزمایشی 30 روزه  ارائه می‌دهد. در‌اینجا مروری بر پلن‌های اشتراک و پیشنهادات افزودنی FreshBooks ارائه شده است:

  • طرح Lite در هر ماه 15 دلار هزینه دارد و به شما امکان می‌دهد تا حداکثر پنج مشتری را داشته باشید. ‌این پلن به شما امکان می‌دهد FreshBooks را به حساب بانکی خود متصل کنید‌. پیش‌فاکتور و فاکتورهای نامحدود ارسال کنید‌، زمان پیگیری را داشته باشین و پرداخت صورت حساب آنلاین را بپذیرید.
  • طرح پلاس در هر ماه 25 دلار هزینه دارد و به شما امکان می‌دهد تا 50 مشتری را داشته باشید. علاوه بر ویژگی‌هایی که با برنامه Lite همراه است‌، می‌توانید پیشنهادات‌، یادآوری پرداخت خودکار و فاکتورهای تکراری ارسال کنید.
  • طرح Premium در هر ماه 50 دلار هزینه دارد و به شما امکان می‌دهد تا 500 مشتری را داشته باشید. ‌این طرح دارای کلیه ویژگی‌هایی است که با برنامه Plus همراه است اما به شما امکان می‌دهد مشتری‌های بیشتری را ساپورت کنید.
  • برخی طرح‌ها دارای قیمت‌های سفارشی نیز هستند. اگر بیش از 500 مشتری داشته باشید یا سالانه بیش از 150،000 دلار صورتحساب بدهید‌، ممکن است واجد شرایط انتخاب FreshBooks باشید. برای یک قیمت پیشنهادی خاص برای کسب و کار خود باید با ‌این شرکت تماس بگیرید.
  • هر کاربر اضافی که به حساب خود اضافه می‌کنید، 10 دلار در ماه هزینه دارد. ‌این هزینه شامل شرکای تجاری‌، کارمندان و پیمانکاران است. هیچ هزینه اضافی برای اضافه کردن حسابدار شما وجود ندارد.
  • افزونه Advanced Payments در ماه 20 دلار به علاوه 3٫5٪ و 30 سنت در هر تراکنش هزینه دارد.‌ این سرویس پردازش کارت اعتباری شامل یک ترمینال مجازی است‌. بنابراین می‌توانید پرداخت از طریق تلفن و به صورت حضوری را بپذیرید.
  • هیچ هزینه اضافی برای استفاده از برنامه تلفن همراه وجود ندارد‌. اگرچه برای استفاده از آن باید یکی از پلن‌های بالا را خریداری کنید.
  • جوانب مثبت نرم‌افزار حسابداری ابری FreshBooks و نقاط قوت برای مشتریان
  • ثبت نام ساده و راحت و بدون نیاز به کارت اعتباری
  • همه چیز در بخش داشبورد و پنل در دسترس است
  • ایجاد فاکتورها‌، مشاهده پرداخت فاکتور و انجام کلیه کارهای استاندارد شما بسیار آسان است که یک امتیاز بزرگ برای مشاغل مبتنی بر خدمات است که فاکتورها را به مشتری ارسال می‌کنند.

نکات منفی نرم‌افزار حسابداری ابری FreshBooks را در سایت لاندا بخوانید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم‌افزار حسابداری آنلاین لاندا

کسب و کار های کوچک خون و شریان اصلی اقتصاد جوامع در عصر کنونی هستند با اینحال شاهد کمبود اساسی در نرم افزار و سرویس هایی هستیم که به صورت ویژه و تخصصی برای آنان ساخته شده باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار