اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912134943314772

بررسی نرم‌افزار حسابداری Wave Financial ابری و کاملا رایگان

کد: 139912134943314772

https://bit.ly/38fbUjC

، تهران , (اخبار رسمی): نرم‌افزار حسابداری ابری رایگان Wave Financial بسیاری از ویژگی‌های مهم و با کیفیت را ارائه ‌‌می‌دهد. در زمان مناسب به حساب‌های بانکی شما متصل ‌‌می‌شود و ویژگی‌های حقوق و دستمزد و فاکتور و همچنین تعداد نامحدودی از اتصالات حسابدار را ارائه ‌‌می‌دهد.

بررسی نرم‌افزار حسابداری Wave Financial ابری و کاملا رایگان
Landa SME

نرم‌افزار حسابداری ابری رایگان Wave Financial ممکن است به اندازه برخی از گزینه‌های نرم‌افزار حسابداری جامع نباشد. اما به نظر ما، یک قدم جلوتر از گزینه‌های رایگان دیگر در بازار است. این برنامه رایگان شامل ویژگی‌های با کیفیت است و این ویژگی‌ها برای مشاغل بسیار کوچک یا کسانی که کار آزاد دارند، ایده ‌آل است.

پس از تحقیقات و تحلیل‌های زیاد نرم‌افزار حسابداری‌‌، ما نرم‌افزار حسابداری ابری رایگان Wave Financial را به عنوان بهترین نرم‌افزار حسابداری رایگان برای مشاغل کوچک در سال 2020 توصیه ‌‌می‌کنیم.

امکانات نرم‌افزار حسابداری ابری رایگان Wave Financial

صورتحساب: Wave دارای چندین ابزار صرفه جویی در صورتحساب از جمله تکرار صورتحساب است که به شما امکان ‌‌می‌دهد برای برنامه ریزی و بطور خودکار، فاکتورها را به مشتریان ارسال کنید. همچنین ‌‌می‌توانید برای ترغیب مشتریان به پرداخت قبض، یادآوری‌های پرداخت خودکار تنظیم کنید.

فید بانکی: Wave به طور خودکار داده‌های شما را همگام سازی ‌‌می‌کند. بنابراین لازم نیست خودتان معاملات را بصورت دستی وارد کنید. به طور ایمن به 10،000 موسسه مالی (از جمله بانک‌ها‌‌، کارت‌های اعتباری و پی پال) متصل ‌‌می‌شود تا بطور خودکار هزینه‌ها، سپرده‌ها و سایر داده‌های مالی را بارگیری و وارد کنید.

تهیه نسخه پشتیبان خودکار: داده‌های شما در فضای ابری ذخیره ‌‌می‌شوند و به طور خودکار پشتیبان تهیه ‌‌می‌شوند. بنابراین اگر اتصال اینترنت شما مشکلی داشته باشد یا اینکه رایانه شما دزدیده شده یا آسیب دیده باشد، دیگر نیازی به نگرانی در مورد از دست دادن اطلاعات خود ندارید.

برنامه‌های تلفن همراه: Wave دارای دو برنامه است (رسید و فاکتور) که هر دو برای گوشی‌های iOS و Android در دسترس هستند. با استفاده از فناوری OCR ‌‌می‌توانید رسیدها را به عکس تبدیل کنید و در زمان صرفه جویی کنید. تصویر رسید را ‌‌می‌توانید به تراکنش ضمیمه کنید و آن را برای صحت درستی، بررسی کنید.

گزارشگیری: ‌‌می‌توانید به راحتی و به سرعت گزارش‌های مالی دقیقی مانند ترازنامه، گزارش‌های مالیات بر فروش، سود و زیان، مطالبات مربوط به سن و صورت‌های مشتری ایجاد کنید.

یکپارچه سازی: قابلیت یکپارچه سازی در Shopify‌‌، Shoeboxed‌‌، Etsy و PayPal را ارائه ‌‌می‌دهد. همچنین به Zapier متصل ‌‌می‌شود که ‌‌می‌توانید برای ادغام در صدها برنامه از آنها استفاده کنید.

گزینه‌های پذیرش پرداخت بیشتر: علاوه بر پذیرش کارت اعتباری و پرداخت‌های ACH بصورت آنلاین برای فاکتورها، Wave Checkout امکان ایجاد پیوند را به جای فاکتور به مشتری را ‌‌می‌دهد که پس از آن ‌‌می‌تواند پرداخت آنلاین را انجام دهد. از طرف دیگر، اگر مشاغل شما دارای وب سایت است، ‌‌می‌توانید پرداخت را در آنجا قرار دهید.

پشتیبانی چند کسب و کار: ‌‌می‌توانید چندین سازمان را تحت حساب Wave خود راه اندازی کرده و بین آنها جابجا شوید. با این وجود، شما ‌نمی‌توانید معاملات بین مشاغل را جابجا کنید و بسترهای نرم‌افزاری وجود ندارد که به شما امکان دهد چندین کسب و کار را بطور همزمان کنترل کنید.

در حالی که ممکن است Wave دارای امکانات بسیاری از سایر نرم‌افزاری حسابداری در بازار نباشد، مجموعه خوبی از ویژگی‌ها را برای یک محصول رایگان ارائه ‌‌می‌دهد.

مزایای نرم‌افزار حسابداری ابری رایگان Wave Financial برای محاسبات مالی

استفاده از نرم‌افزار حسابداری ابری رایگان Wave Financial آسان است و این یک مزیت بزرگ نرم‌افزار است. ‌‌می‌توانید با وارد کردن آدرس ایمیل و تنظیم گذرواژه، در یک ثانیه یک حساب کاربری ایجاد کنید (یا ‌‌می‌توانید با استفاده از اکانت‌های Google‌‌، Yahoo یا ADP خود ثبت نام کنید). پس از ثبت نام، ‌‌می‌توانید با پر کردن نام شرکت و نوع کسب و کار خود، (که Wave برای ایجاد داشبورد متناسب با نیازهای شما استفاده ‌‌می‌کند) حساب خود را سفارشی کنید. همچنین ‌‌می‌توانید اطلاعات مخاطب خود مانند آدرس و شماره تلفن خود را وارد کنید تا این اطلاعات به صورت خودکار در فاکتورها و اسناد دیگر ظاهر شود. وقتی وارد سیستم ‌‌می‌شوید، از یک داشبورد ساده استفاده ‌‌می‌کنید که از منوی نوار کناری به دسته‌ها تقسیم ‌‌می‌شود (فروش‌‌، خرید‌‌، حسابداری‌‌، بانکداری‌‌، حقوق و دستمزد و گزارش). بنابراین ‌‌می‌توانید به سرعت بخش‌های اصلی را پیدا کنید. با رابط کاربر پسند Wave، ما به سرعت راه خود را در اطراف برنامه پیدا کردیم و فاکتورها را به راحتی ایجاد کردیم، گزارش‌های مالی را اجرا کردیم و سایر کارهای اساسی حسابداری را انجام دادیم.

داشبورد نماهای یک لحظه از جریان وجوه نقد‌‌، سود و زیان شما‌‌، حساب‌های بانکی و کارت اعتباری‌‌، بدهی‌های قابل پرداخت‌‌، مطالبات و فعالیت اخیر را نشان ‌‌می‌دهد.

برخلاف سایر نرم‌افزارها، آزمایش رایگان برای نرم‌افزار حسابداری ابری رایگان Wave Financial ضروری نیست؛ زیرا این سرویس رایگان است. ‌‌می‌توانید خدمات را بدون هزینه کردن هزینه امتحان کنید. این یک امتیاز عالی است.

پشتیبانی مشتری در نرم‌افزار حسابداری ابری رایگان Wave Financial

پشتیبانی مشتری برای درک و پیمایش یک ابزار حسابداری، مهم است. این مهم است که نمایندگان به راحتی قابل دستیابی بوده و اطلاعات مفیدی را ارائه دهند. متأسفانه در حین جستجو، تماس با پشتیبان Wave از طریق تلفن امکان پذیر نبود. فرم‌های ارتباطی بسیار محدودی دارد که شامل فرم آنلاین است که ‌‌می‌توانید برای گزارش، آنها را پر کنید. اگرچه این شرکت از طریق ایمیل به ما پاسخ داد اما این ارتباط از طریق ایمیل برای بعضی از مشاغل بسیار کوچک، غیرقابل دسترسی یا طولانی است. تشخیص اینکه آیا برنامه پشتیبانی مشتری Wave مفید است، دشوار بود. زیرا ارتباطات سریع و یا به همان اندازه ساده مانند سایر برنامه‌های حسابداری، در دسترس نبود.

قیمت گذاری مالی نرم‌افزار حسابداری ابری رایگان Wave Financial

در نرم‌افزار حسابداری ابری رایگان Wave Financial صورتحساب و اسکن رایگان است. محدودیتی برای تعداد کاربران (یا همکاران مهمان) وجود ندارد که بتوانید به حساب کاربری خود اضافه کنید. مانند تراکنش‌هایی که ‌‌می‌توانید ایجاد کنید، فاکتورهایی را که ‌‌می‌توانید ارسال کنید یا رسیدهایی که ‌‌می‌توانید اسکن کنید. برنامه‌های تلفن همراه Wave در حساب شما گنجانده شده اند و همچنین برای استفاده، رایگان هستند.

پردازش کارت اعتباری آنلاین برای فاکتورها 9% به علاوه 30 سنت برای هر تراکنش هزینه دارد. اگر ‌‌می‌خواهید پرداخت فاکتور را بصورت آنلاین بپذیرید، باید از خدمات پردازش کارت اعتباری Wave استفاده کنید. این مبلغ یک نرخ ثابت را برای معامله شارژ ‌‌می‌کند و هیچ هزینه حساب یا قرارداد دیگری در آن وجود ندارد. این نرخ برابر با FreshBooks است.

پردازش پرداخت بانکی برای هر تراکنش 1٪ و با حداقل هزینه 1 دلار هزینه دارد. شما ‌‌می‌توانید پرداخت‌های ACH را بپذیرید که به مشتریان امکان ‌‌می‌دهد فاکتورهای خود را مستقیماً از حساب بانکی خود پرداخت کنند.

حقوق و دستمزد 20 تا 35 دلار در هر ماه به علاوه 4 دلار برای هر کارمند در هر ماه هزینه دارد. این قیمت قابل مقایسه با سرویس پیشرفته حقوق و دستمزد QuickBooks Online است که 19 دلار در هر ماه به علاوه 2 دلار برای هر کارمند در هر ماه هزینه دارد. Wave یک سرویس آزمایشی 30 روزه رایگان برای خدمات حقوق و دستمزد خود ارائه ‌‌می‌دهد.

سرویس Wave + حسابداری با 129 دلار در ماه شروع ‌‌می‌شود. اگر ترجیح ‌‌می‌دهید یا ‌‌می‌خواهید که شخص دیگری وظایف حسابداری شما را انجام دهد، ‌‌می‌توانید از این سرویس استفاده کنید. حسابداران این شرکت ‌‌می‌توانند معاملات را دسته بندی کنند، مانده حسابها را صفر کنند، با حسابدار مالیاتی خود کار کنند و در صورت عقب افتادن در ماه‌های قبلی، به شما کمک کنند.

مربیگری Wave + Accounting  مبلغ 299 دلار هزینه دارد. اگر تازه وارد حسابداری شده‌اید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید، ‌‌می‌توانید یک متخصص wave را استخدام کنید تا حسابداری را به شما آموزش دهد. این سرویس شامل 120 دقیقه آموزش حضوری و 30 روز پشتیبانی ایمیل از طرف متخصص wave ‌‌می‌شود. آنها ‌‌می‌توانند به شما در تنظیم درست حساب خود، انتقال اطلاعات از سیستم دیگر، بررسی حساب کاربری خود و رفع خطاها کمک کنند.

نکات منفی نرم‌افزار حسابداری ابری رایگان Wave Financial و نقاط ضعف

نرم‌افزار حسابداری ابری رایگان Wave Financial یک نرم‌افزار حسابداری رایگان عالی برای مشاغل کوچک (به ویژه مشاغل جدید و مبتنی بر خدمات با بودجه‌های بسیار تنگ) است و ویژگی‌های خوبی را دارد. اما بعضی از مشاغل حاضر نیستند که از نرم‌افزار حسابداری ابری wave استفاده کنند که دلایل آن در زیر آمده است:

اگرچه ‌‌می‌توانید هزینه‌ها را ردیابی کنید اما ‌نمی‌توانید به طور خودکار آنها را به فاکتورها وصل کنید. بنابراین در صورت نیاز به این ویژگی، باید به دنبال راه‌حل باشید.

موجودی را ردیابی نمی‌کند و یا سفارشات خرید را ایجاد نمی‌کند که برای شرکت‌هایی که بیش از چند محصول را حمل ‌‌می‌کنند، ناخوشایند است.

دیگر نکات منفی نرم‌افزار حسابداری آنلاین Wave را در سایت نرم‌افزار حسابداری آنلاین لاندا مشاهده نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم‌افزار حسابداری آنلاین لاندا

کسب و کار های کوچک خون و شریان اصلی اقتصاد جوامع در عصر کنونی هستند با اینحال شاهد کمبود اساسی در نرم افزار و سرویس هایی هستیم که به صورت ویژه و تخصصی برای آنان ساخته شده باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]