اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003025144414772

نرم‌افزار حسابداری مخصوص وکلا

کد: 140003025144414772

https://bit.ly/3oII5in

، تهران , (اخبار رسمی): شغل وکالت به دلیل ماهیت خود، توصیف خاصی از درآمد و هزینه‌های خود دارند که رسیدگی به این امور نیازمند یک سیستم حسابداری منسجم می‌باشد. حال اگر بخواهیم ورودی و خروجی‌های خود را به صورت دستی و سنتی انجام دهیم، امکان گزارش‌گیری را بسیار سخت می‌کند.

نرم‌افزار حسابداری مخصوص وکلا
نرم افزار حسابداری آنلاین لاندا

وکلا و درآمد و هزینه‌های این شغل

در ابتدا نگاه هر کسب و کاری برای استفاده از نرم‌افزار حسابداری، کنترل ورود و خروج مالی و گزارش‌گیری درآمد هر ماه، بدست آوردن هزینه‌های جانبی، رسیدگی به امور حقوق و دستمزد در بیمه (در صورت داشتن نیروی کار) و... می‌باشد.

حال در شغل وکالت معمولا وکلا تعریف خاصی از هزینه و درآمد خود دارند که می‌توان به موارد حق مشاوره، حق وکالت و... به عنوان درآمد و هزینه‌هایی مانند حقوق کارمندان، آب و برق و... اشاره کرد.

اما حق وکالت معمولاً در چند قسط تسویه می‌گردد. به همین دلیل علاوه بر این که می‌بایست ورود و خروج را کنترل نمود، باید تاریخ اقساط را نیز ثبت نمود تا میزان ورودی هر ماه مشخص باشد.

حق مشاوره درآمدی است که در لحظه از ارباب رجوع گرفته می‌شود. از این نظر که در لحظه تسویه می‌شود، عالی است. اما اینکه در ماه چه میزان ورودی از این طریق بوده و در چه مواردی هزینه شده است، مواردی است که نیازمند یک سیستم یکپارچه می‌باشد.

هزینه در دفاتر وکلا معمولا شامل حقوق به پرسنل در صورت داشتن نیروی رسمی ‌و هزینه‌های دیگری از جمله مواد خوراکی برای پذیرایی، هزینه های آب و برق و... می‌باشد. حال در طول ماه موارد بالا در چند نوبت اجرا میشود. پس رسیدگی به تمام اصول و ثبت آن علاوه بر این که کار طاقت‌فرسایی است‌، امکان گزارش‌گیری را بسیار سخت می‌کند.

چرا وکلا به حسابداری نیازمند هستند؟

شغل وکالت به دلیل ماهیت خود، توصیف خاصی از درآمد و هزینه‌های خود دارند که رسیدگی به این امور نیازمند یک سیستم حسابداری منسجم می‌باشد. حال اگر بخواهیم ورودی و خروجی‌های خود را به صورت دستی و سنتی انجام دهیم، امکان گزارش‌گیری را بسیار سخت می‌کند. در حالی که با داشتن یک نرم‌افزار حسابداری می‌توانیم به سادگی این امور را ثبت و گزارش‌گیری ماهانه را انجام دهیم.

پس رسیدگی به تمام اصول و ثبت آن به صورت دستی علاوه بر این که کار طاقت‌فرسایی است، امکان گزارش‌گیری را بسیار سخت میکند.

حسابداری آنلاین (ابری)، عصای دست وکلا

نرم‌افزارهای تحت وب، نرم‌افزارهای آنلاین یا ابری، نسل جدیدی از نرم‌افزارهای حسابداری هستند. اینگونه نرم‌افزارها که به آنها (saas (software as a service نیز گفته می‌شود، سامانه‌هایی هستند که به صورت آنلاین و بر بستر اینترنت قابل استفاده هستند. در این روش، مشتری در سایت ارائه دهنده خدمات ثبت نام کرده و بر اساس اطلاعاتی که وارد می‌کند بستر اختصاصی وی بر روی سرورهایی که در دیتاسنترهای بزرگ و مطمئن قرار دارد ایجاد می‌شود. هزینه این نرم‌افزارها معولا براساس مدت استفاده و کاربر مشخص شده و مشتری فقط برای چیزی که استفاده می‌کند پول پرداخت می‌کند. با توجه به قرارگیری این نرم‌افزارها در بستر ابر هزینه نگهداری و نیروی انسانی فنی سازمان به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد. مشکلاتی مانند بروز رسانی، پشتیبانی و نگهداری در این روش در حد 0 کاهش یافته و استفاده از نرم‌افزار از هر مکان و در هر زمانی مممکن می‌شود.

بنابراین مورد جذابی که می‌تواند به وکلا کمک کند، دسترسی در هر لحظه و هر مکان با داشتن اینترتت می‌باشد. در واقع شما میتوانید حتی با گوشی و یا تبلت و یا لپ‌تاپ خود به سیستم حسابداری خود از جمله صندوق، موجودی، بانک، تاریخ اقساط و سر رسیدها دسترسی داشته باشید. 

چرا نرم‌افزار حسابداری آنلاین لاندا مناسب وکلاست؟

  • کنترل ورودی وخروجی مالی
  • گزارش‌گیری درآمد حق مشاوره و حق وکالت
  • امکان مقایسه درآمد وهزینه نسبت به هر ماه
  • امکان گزارش‌گیری ماهانه مالی و مقایسه ماه به ماه
  • دسترسی در هرلحظه وهر مکان فقط با داشتن اینترنت
  • هزینه بسیار پایین برای وکلا (با قابلیت تمدید به صورت ماهانه یا سالانه)
  • اتصال به سیستم حسابداری با موبایل ازجمله صندوق، موجودی، تاریخ اقساط و...

ثبت‌نام در نرم‌افزار حسابداری تحت وب لاندا

ثبت‌نام در سامانه لاندا بسیار ساده‌ست. همچنین به مدت 1 ماه ‌می‌توانید از تمام امکانات لاندا به صورت کاملا رایگان استفاده کنید. کافی‌ست با ورود به سایت لاندا و کلیک بر روی دکمه ثبت‌نام، روند ثبت‌نام خود را شروع کنید.

منبع: نرم افزار حسابداری آنلاین لاندا

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم‌افزار حسابداری آنلاین لاندا

کسب و کار های کوچک خون و شریان اصلی اقتصاد جوامع در عصر کنونی هستند با اینحال شاهد کمبود اساسی در نرم افزار و سرویس هایی هستیم که به صورت ویژه و تخصصی برای آنان ساخته شده باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | حقوقی و قانون