اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911284918115447

شناخت حکاکی سوزنی یا ضربه‌ای

کد: 139911284918115447

https://bit.ly/3aumbKm

، گرمدره , (اخبار رسمی): حکاکی سوزنی از پرکاربردترین روش‌های حکاکی در صنعت محسوب می‌شود. یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های حکاکی دستگاه حکاکی سوزنی ثابت است که از قابلیت‌های فراوانی برخوردار است و بدون نیاز به کامپیوتر عملیات حکاکی را انجام می‌دهد.

دستگاه حکاکی سوزنی چیست؟
انواع مختلف دستگاه حکاکی سوزنی شایا حک

دستگاه حکاکی سوزنی دستگاهی است که به دو شیوه پنوماتیک و مگنتیک ساخته و تولید می‌شود. این دستگاه توسط قلم حکاکی با ضربه زدن در فرکانس بالا( بین 80 تا300 ضربه در ثانیه ) نقاط را روی فلزات ایجاد می‌کند که از هم‌پوشانی نقاط خطوط تشکیل شده و حکاکی انجام می‌شود. این دستگاه قادر است هم به صورت نقطه ای (دات ماتریس) هم به صورت خطی حکاکی کند. 

انواع دستگاه حکاکی سوزنی:  برای مثال:

  1. دستگاه حکاکی سوزنی ثابت  اسکرو 
  2. دستگاه حکاکی سوزنی ثابت تسمه ای
  3. دستگاه حکاکی دومنظوره (حالت ثابت و پرتابل دستگاه را همزمان در اختیار اپراتور می‌گذارد)
  4. دستگاه حکاکی عمیق زن مخصوص سوله سازی و حکاکی روی فلزات سخت مانند st37 و یا قطعاتی که بعد از حکاکی نیاز به رنگ کردن قطعه باشد.
  5. دستگاه حکاکی پرتابل مخصوص قطعات بزرگ و حکاکی روی سیلندر و شاسی 
  6. دستگاه حکاکی سوزنی با روتاری مخصوص حکاکی روی قطعات دوار 

این امر باعث می‌شود که بر اساس نوع قطعه و تنوع بالا محصول محدودیتی در انتخاب نداشته باشیم.

شرکت شایا حک تولید کننده انواع دستگاه حکاکی روی فلزات است که با طراحی جدید و استفاده از تکنولوژی روز دنیا توانسته تحولی در صنعت حکاکی کشور ایجاد کند. همچنین با طراحی و اجرای جدیدترین دستگاه حکاکی پرتابل خود که سبک ترین دستگاه حکاکی پرتابل دنیا محسوب می‌شود سبد محصولات حکاکی سوزنی خود را تکمیل تر کرده است. 

تمامی دستگاه های حکاکی تولید شایا حک قادر هستند بدون نیاز به کامپیوتر تمامی عملیات های حکاکی اعم از حکاکی فارسی و انگلیسی، اعداد و حروف، ارم ولوگو، حکاکی شماره سریال و مشخصات فنی، تاریخ تولید و... را انجام دهند. 

مزایای دستگاه حکاکی سوزنی:

  • بدون نیاز به کامپیوتر
  • تنوع بالا محصولات بر اساس نوع قطعات و کاربرد دستگاه حکاکی
  • قیمت مناسب دستگاه نسبت به دیگر روش های حکاکی روی فلزات 
  •  سرعت و کیفیت بالا
  • تیراژی بودن دستگاه
  • ایجاد عمق بالا
  • اپراتوری ساده 
  • تعمیرات  و نگهداری اسان 
  • قطعات مصرفی پایین (نزدیک به صفر)

اگر از معایب دستگاه بخواهیم بگوییم می‌توانیم به ایجاد سروصدای دستگاه اشاره کنیم که مناسب محیط های دفتی نیست البته این مساله نیز در حالت مگنتیک دستگاه رفع می‌شود. 

برای آشنایی با تمامی محصولات می‌توانید به سایت شایاحک مراجعه نمایید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شایا حک

شایا حک اولین برند ایرانی است که نه به صورت شعاری بلکه به صورت واقعی هر 7 روش حک فلز را طراحی و تولید کرده است. (دستگاه حکاکی لیزری وارداتی میباشد ).با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا همچنین تجربه بالا سعی در طراحی انواع دستگاه ها با ساختار فنی و ظاهری جدید خونی تازه به رگ های این صنعت تزریق کرده و در تمام مراحل توجه به جزئیات و اصول مهندسی و طراحی صنعتی ، مفتخر به تولید: اولین دستگاه حکاکی کوبشی اسکرو در ایران اولین دستگاه پرتابل دسته تفنگی با محورZ دقیق اولین دستگاه حکاکی رول مارکینگ کانتینیوس ایران اولین و سبکترین دستگاه پرتابل حکاکی با وزن 3 کیلوگرم اولین دستگاه رول مارکینگ مخصوص فلنج با قطر 1/20 سانتی متر اولین و سریعترین دستگاه حکاکی ایران با سرعت حرکت خطی 60 متر در دقیقه اولین و تنها سازنده دستگاه حکاکی رول مارکینگ Double Hydraulic Jack میباشد. بزرگترین هدف شرکت شایا حک ارائه دستگاه حکاکی قابل رقابت با بهترین برندهای دنیا میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید