اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912034925615401

معرفی معتبرترین برندهای تولید گیربکس داخلی

کد: 139912034925615401

https://bit.ly/3k9T0PL

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه با پیشرفت تکنولوژی دیگر برای تولید و راه اندازی کارخانه ها کمتر نیاز به خرید از کشورهای اروپایی می باشد. شرکت های ایرانی به راحتی می‌توانند این محصولات را تولید نمایند.

معرفی معتبر ترین برندهای تولید گیربکس داخلی
برندهای تولیدکننده گیربکس ایرانی

شرکت پویا گیربکس با بیش از بیست و پنج سال سابقه در زمینه ی تولید گیربکس ایرانی صنعتی با بهترین تجهیزات , قطعات و صادرات محصولات خود به کشور های همسایه همواره خود را از مدعیان این زمینه قرار داده است مشتری مداری و کیفیت بالا در تولید از ارکان مهم این شرکت به شمار میروند که باعث ارتقای خود شرکت نیز شده اند.

گیربکس شافت مستقیم پایه دار ( پویا گیربکس )

گیربکس های شفت مستقیم یا هلیکال پویا گیربکس از پر کاربرد ترین گیربکس ها در صنعت هستند که در مدل های ZG2 , ZG1 ZG7 , ZG6 , ZG5, ZG4 ,ZG3 موجود می باشند این گیربکس ها از رنج توانی ۰٫۲۵ کیلو وات تا ۴۵ کیلووات تولید میشوند و شفت خروجی هلیکال پویا گیربکس نسبت به توان موتور انتخاب شده و از ۲۸ میلیمتر تا ۱۰۰ میلی متر می باشد

گیربکس پارس گرجی

گیربکس پارس گرجی یکی از نمونه‌های تولید داخل در زمینه انواع مختلف گیربکس‌های صنعتی است که از کیفیت کارایی و دوام بسیار بالایی برخوردار بوده و به گزینه بسیار مناسب در نظر مصرف‌کنندگان تبدیل‌شده است.گیربکس صنعتی با توان 0.25 کیلووات الی 55 کیلووات و دور خروجی 1 الی 400 دور در مدل های مختلف پاسخگوی نیازهای مصرف کنندگان می باشد.

انواع گیربکس تولیدی پارس گرجی

گیربکس شافت مستقیم پایه دار پارس گرجی

یکی از انواع گیربکس پارس گرجی گیربکس شافت مستقیم پایه دار پارس گرجی می باشد که در محدوده توانی در حدود 0.12 الی 45 کیلووات قابلیت تولید قدرت داشته و همچنین دور خروجی این مدل ها چیزی در حدود ۱۶ الی 400 دور در هر دقیقه و همچنین عدد مربوط به شافت خروجی آنها چیزی در بین ۲۰ الی ۱۰۰ میلیمتر عنوان شده است.

این نوع گیربکس پارس گرجی دارای دو قابلیت نصب به صورت افقی و عمودی از محل پایه گیربکس می باشد و معمولاً از طریق قطعات مانند انواع مختلف کوپلینگ ها و چرخ دنده و یا چرخ زنجیر و باید با سود از کوپل مستقیم به انتقال قدرت و دوران لازم می پردازد.

شرکت گیربکس سهند با بیش از 500 نفر پرسنل که حدود 150 نفر از آنان جوانان دارای تحصیلاتت عالیه دانشگاهی (فوق لیسانس، لیسانس، فوق دیپلم) هستند گامی را در جهت اشتغال زایی و خودکفایی کشور عزیزمان برداشته است.

گیربکس سهند فقط گیربکس حلزونی تولید میکند؟ آیا گیربکس سهند NMRV هم تولید میکند؟

پاسخ: شرکت گیربکس سهند با استفاده از دستگاه های روز دنیا اقدام به ساخت انواع گیربکس حلزونی ، گیربکس هلیکال و گیربکس خورشیدی کرده است. همچنین در کارخانه گیربکس سهند اصفهان انواع گیربکس خاص صنعتی تولید میشود.گیربکس NMRV سهند که طبق سری W تولید میشود به عنوان گیربکس کتابی سهند هم شناخته می شود. گیربکس کتابی سهند کاربرد فراوانی دارد و به عنوان بهترین جایگزین برای گیربکس NMRV چینی به شمار می رود. با توجه به استقبال روز افزون ایرانیان برای خرید گیربکس ایرانی ، امروزه کارخانجات ایرانی تمایل دارند که گیربکس NMRV چینی را با گیربکس سهند اصفهان جایگزین نمایند.

شرکت تولیدی و صنعتی گیربکس سازی رضایت با پشتوانه بیش از 20 سال سابقه تولید اقدام به توسعه بخش های مختلف کارخانه خود نموده است. این شرکت با اتکا به توانمندی خود در زمینه تولید انواع گیربکس های صنعتی و همچنین استفاده از ماشین آلات دقیق، پیشرفته و به روز و با بهره گیری از کارشناسان و پرسنل کارآزموده و متعهد توانسته گامی بلند در راستای اهداف توسعه صنعت کشور بردارد به طوری که کشور را از واردات گیربکس بی نیاز و حتی اقدام به صادرات این محصول چه به صورت جداگانه و یا استفاده شده در کارخانجات و صنایع صادراتی نموده است.

گروه صنعتی درویش آمادگی تهیه و فروش تمامی این محصولات بخصوص گیربکس شافت مستقیم پویا گیربکس را دارا می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه صنعتی درویش

گروه صنعتی درویش با سابقه ای بیش از 50 سال در حوزه صنعت و ماشین آلات صنعتی کشور آماده مشاوره ، خدمت رسانی و تامین ماشین آلات صنعتی می باشد . این خدمات شامل گروه های کالایی گیربکس ، الکتروموتور و انواع پمپ می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید