اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103116115315401

از چه محصولات صنعتی در صنایع نظامی استفاده می‌شود

گیربکس سیاره ای خورشیدی دستگاهی است که صنایع نظامی استفاده می کنند

کد: 140103116115315401

https://bit.ly/3Q4V1fw

، تهران , (اخبار رسمی): برخی از لوازم نظامی در موقعیت هایی که قرار دارند که افراد نمی توانند همواره به آن سرزده و وضعیت آن را چک کنند به همین دلیل سعی میشود که از وسایلی که انعطاف پذیری زیاده دارند و شرایط نگهداری پیچیده ای نیز ندارند استفاده شود. 

گیربکس سیاره ای خورشیدی دستگاهی است که صنایع نظامی استفاده میکنند
گیربکس سیاره ای خورشیدی دستگاهی است که صنایع نظامی استفاده می کنند

به نقل از گروه صنعتی درویش ، گیربکس خورشیدی یکی از پر استفاده ترین ابزارآلات صنعتی امروزه میباشد که در بیشتر فعالیت ها مورد استفاده قرار میگیرد . این نوع گیربکس را با اسم های دیگری همچون دنده سیاره ای ، گیربکس سیاره ای و گیربکس ستاره ای نیز می شناسد ، دلیل اصلی اینکه این دستگاه اسم هایی به این شکل دارد نوع و شکل دنده ها و موقعیت نصب آنها نسبت به یکدیگر می باشد . 

این مدل از گیربکس ها متشکل شده از یک دنده مرکزی ( دنده خورشیدی ) و چندین دنده در دور آن می باشد که تمام این قطعات درون یک پوسته قرار می گیرد . 

یکی از ویژگی های مهم این گیربکس ها این است که هر کدام از محور های دنده ها توانایی عملکرد به عنوان محور خروجی و ورودی را دارند . 

زمینه هایی که در آن از گیربکس سیاره ای استفاده می شود : 

  • غذایی و کشاورزی 
  • مکانیک و توربین های بادی 
  • درون صنایع شیمیایی و صنایع پلاستیک
  • مناسب صنایع معدن و سیمان 
  • و همین طور از گیربکس خورشیدی در صنایع نظامی نیز استفاده می‌شود 

همان طور که گفته شد یکی از زمینه هایی که در آن از گیربکس سیاره ای استفاده می‌شود، صنایع نظامی است، به طور حتم این دستگاه باید دارای ویژگی های مهمی باشد که بتوان در کارهای سنگین و مهم نظامی کار کند . 

ویژگی و مزیت های این دستگاه: 

حجم مناسب 

گیربکس خورشیدی نسبت به سایر مدل های همنوع خود جای کمتری را اشغال کرده و باعث سهولت در نصب و جمع و جور شدن سیستمی که درون آن قرار می‌گیرد هم می‌شود. 

این ویژگی می تواند در برخی از شاخه های نظامی میتواند حائز اهمیت باشد . 

وزن کمتر 

بسیاری از ابزارهای نظامی برای استقرار در یک محل خاص تولید نشده اند و باید در شرایط مختلف جا به جا شوند به همین دلیل ترجیح داده می شود که درون آن از قطعات کم وزن تر استفاده شود تا حمل و نقل دستگاه نیز راحت تر شود  

راندمان بیشتر 

همانطور که معلوم است خیلی از ابزارهای نظامی خروجی بسیاری مهمی دارندو باید در مدت زمان های مشخصی یک مقدار خروجی مشخصی نیز ارائه دهند ، به همین علت سعی می شود از قطعاتی استفاده شود که راندمان بالاتری داشته باشند

طول عمر بالا 

بسیاری از لوازم صنعتی طوری طراحی شده اند تا بتوانند در مدت زمان طولانی کار کنند و به دلیل سخت و یا زمانبر بودن عملیات تولید آن این مدت زمان نیز نباید تغییر کنند همین امر باعث شده است که از قطعاتی استفاده کنند که مقاوم بوده و طول عمر زیادی نیز داشته باشد . 

تعمیر و نگهداری آسان 

برخی از لوازم نظامی در موقعیت هایی که قرار دارند که افراد نمی توانند همواره به آن سرزده و وضعیت آن را چک کنند به همین دلیل سعی میشود که از وسایلی که انعطاف پذیری زیاده دارند و شرایط نگهداری پیچیده ای نیز ندارند استفاده شود. 

همچنین ویژگی سهولت در شرایط تعمیر و کم هزینه بودن تعمیر قطعات به دلیل صرفه جویی در استفاده از منابع نیز از شرایط مهم قطعات مورد استفاده در صنایع نظامی میباشد 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع گیربکس های خورشیدی از این لینک استفاده کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه صنعتی درویش

گروه صنعتی درویش با سابقه ای بیش از 50 سال در حوزه صنعت و ماشین آلات صنعتی کشور آماده مشاوره ، خدمت رسانی و تامین ماشین آلات صنعتی می باشد . این خدمات شامل گروه های کالایی گیربکس ، الکتروموتور و انواع پمپ می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]