اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912044927415623

مزایای نرم افزار حسابداری آنلاین

کد: 139912044927415623

https://bit.ly/3pGgb5q

، (اخبار رسمی): نرم‌افزار حسابداری یکی از الزامات هر کسب و کاری است و با پیشرفت بیشتر و گسترش کسب و کارها استفاده از یک نرم‌افزار حسابداری مناسب اجتناب ناپذیر می‌نماید، لذا در هر دورانی (کرونا، پسا کرونا و... ) و با هر زمینه کاری انتخاب نرم‌افزار مناسب دغدغه اصلی مالکان مجموعه است.

مزایای نرم افزار حسابداری آنلاین
مزایای نرم افزار حسابداری آنلاین

نرم‌افزار حسابداری یکی از الزامات هر کسب و کاری است و با پیشرفت بیشتر و گسترش کسب و کارها استفاده از یک نرم‌افزار حسابداری مناسب اجتناب ناپذیر می‌نماید، لذا در هر دورانی(کرونا، پسا کرونا و... ) و با هر زمینه کاری انتخاب نرم‌افزار مناسب دغدغه اصلی مالکان مجموعه است، روش‌های انتخاب نرم‌افزار نیز متفاوت است برخی ترجیح می‌دهند به جای درگیری مستقیم، با اتکاء به حسابدار، مدیر و مشاور مالی خود نرم افزار مورد نیاز را انتخاب کنند و برخی نیز ترجیح می‌دهند خود دست به کار شوند.

به هر روشی که نرم‌افزار را انتخاب می‌کنید همواره یک فاکتور مهم را باید مدنظر قرار داد: که نرم‌افزار فارغ از جزییات نیازهای اولیه و ملزومات تصمیم گیری مورد نیاز شما را برآورده کند، به عنوان نمونه اگر در کسب و کار خود از نرم‌افزارهای متنوعی استفاده می‌کنید، نرم‌افزار انتخابی شما باید قابلیت ارتباط با سایر نرم‌افزارها مانند سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، نرم افزار پخش، فروشگاه اینترنتی و ... را فراهم کند و یا اگر زیاد مسافرت می‌کنید و یا کار شما به صورت نامتمرکز اداره می‌شود، بایستی از نرم افزاری استفاده کنید که در مکانهای متفاوت امکان دسترسی ساده و مطمئن به آن فراهم باشد.

یکی از فاکتورهای و معیارهای مهم تصمیم‌گیری در دوره حاضر فراهم ساختن بستری برای همکاری به شیوه نامتمرکز و یا به عبارتی دورکاری است، بسیاری از شرکت‌های بزرگ در سراسر دنیا مانند گوگل، آمازون، فیسبوک و... نه تنها از روشهای دورکاری استقبال کرده اند بلکه به گفته بسیاری از کارآفرینان دیدگاه آنها را در خصوص مزایای و آورده‌های دورکاری تغییر داده است و سعی در فراهم کردن زیرساخت مناسب را در این زمینه برای کارکنان خود دارند.

پس با توجه به اولویتهای جدید و نیاز همیشگی به نرم‌افزارهای مالی، نرم‌افزارهای مالی و نرم‌افزارحسابداری تحت وب و آنلاین  در مقابل استفاده از نرم افزارهای محلی، می‌توانند گزینه بسیار جذابی باشند که قادر خواهند بود بسیاری از نیازهای مالکان کسب و کار را مرتفع  کند.

مزایای نرم افزار حسابداری آنلاین

مدیر و مشاور مالی شما برای بررسی وضعیت و کار با سیستم نیاز به حضور در محل کارفرما ندارد و در هر ساعتی از شبانه روز و در هر مکانی خواهند توانست به حسابها و سرویس خود دسترسی داشته باشند، پس هزینه تمام شده نفر ساعت خدمات در این روش به شدت کاهش خواهد یافت.

مدیران بدون دغدغه و به دور از مجموعه خود می‌توانند وضعیت سیستم خود را بررسی کنند، صرفاً دسترسی به اینترنت و مرورگر برای مشاهده گزارش‌های مدیریتی و اقدام مدیر کافی است.

عموماً سیستم‌های مالی ابری محصول شرکت‌های به روز تر و با دیدگاه‌هایی نوین مدیریتی ارائه می‌شوند، لذا بر خلاف نرم‌افزارهای مالی نصبی و محلی امکانات بسیار بیشتری را برای کاربران خود فراهم می‌کنند، که در سرویسهای قدیمی‌دیده نشده است.

عدم نیاز به استقرار زیر ساخت در محل کارفرما و تجهیرات مربوطه برای نصب نرم‌افزار

سهولت به روز رسانی ورفع ایرادات در نرم‌افزارهای مالی آنلاین:

برای به روز رسانی نرم‌افزار دیگر نیازی به دسترسی فروشنده به سیستم مشتری(راه دور یا حضوری) نمی‌باشد، و این به روز رسانیها به صورت یکپارچه روی نسخه اصلی توسط تامین کننده انجام خواهد شد.

امنیت بالای نرم‌افزاهای مالی اینترنتی: یکی دیگر از مزایا غیرقابل انکار این سرویس‌ها می‌باشد، چرا که نگرانی‌هایی مانند پشتیبان گیری منظم، تضمین دسترسی به اطلاعات، حفاظت از اطلاعات در مقابل نفوذ و دسترسی غیر مجاز را تامین کننده(فروشنده) فراهم خواهد کرد.

افزایش همکاری بین کارکنان

کاربران سیستم با توجه به اینکه بدون محدودیت زمانی و مکانی می‌توانند از سرویس‌های مالی ابری استفاده کنند، پس به راحتی می‌توانند مشکلات و دغدغه‌های کاری خود را خارج از زمان کاری پیگیری و بررسی کنند، لازم به یادآوری است با توجه به اولویت امنیت برای برخی مشاغل، امکاناتی همچون لاگین دو مرحله ای (که مدیر سیستم بتواند ورود کاربران به سیستم را کنترل کند) نیز در برخی سیستم‌های مدرن مالی دیده شده است.

مدیریت کاربران

در گذشته نه چندان دور هنگام استفاده از نرم‌افزارهای سنتی، عموما اطلاعات بر روی سیستم کارشناس مالی نصب می‌شد و یا کاربر مالی دسترسی بر روی سیستم مالی نصب شده سمته سرور داشت و به هر دلیلی که مدیر تصمیم به تغییراتی داشت دسترسی کارشناس و یا جابجا کردن داده‌ها از روی سیستم کارشناس مشکل عمده‌ای بود، در نرم‌افزارهای مالی معمولا پنل مدیریت کاربران به سادگی امکانات تغییر کلمه عبور و یا حذف دسترسی را برای هر شخصی حتی بدون دانش مالی و به سادگی فراهم می‌کند.

ارتباط با سایر نرم‌افزارها

همان طور که اشاره شد علاوه بر اینکه بسیار از سرویسهای نرم افزاری مالی جدید با فراهم کردن API امکان ارتباط با سایر زیر ساخت‌ها را فراهم می‌کنند، برخی از آنها به صورت پیش فرض ارتباط با نرم‌افزارهای متداولی همچون Microsoft CRM و یا فروشگاه سازهای مبتنی بر WooCommerce را نیز فراهم کرده اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی