اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912094935113662

گزارش عملکرد سالانه شرکت سینما چوب فیدارواهداف آتی ومعرفی صندلی آمفی تئاتر

کد: 139912094935113662

https://bit.ly/2MuGkqh

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت سینما چوب فیدارکه از شرکت‌های فعال در زمینه تولید صندلی آمفی تئاتر و مبلمان سینمایی ایران است گزارش عملکرد و فعالیت های خود در سال 1397 اعلام کرد.

گزارش عملکرد سالانه شرکتسینما چوب فیدار و اهداف آتی
صندلی آمفی تئاترسینما چوب اجرای کامل پروژه سالن آمفی تئاتردانشگاه علامه طباطبایی توسط شرکت سینما چ.ب

به گزارش روابط عمومی سینما چوب فیدار، در بررسی این گزارش مشخص شد که این مجموعه توانسته تولید با کیفیت ترین صندلی آمفی تئاتر، را در این سال محقق کند. بر اساس این گزارش همچنین  صندلی آمفی تئاتر سینما چوب  از اهم دستاوردهای این مجموعه در این دوره به شمار می‌رود.

حجت اکبرنیا، مدیرعامل سینما چوب فیدار، با تایید این مطلب درباره اهم فعالیت‌ها و دستاوردهای این شرکت گفت: یکی از دلایل این رشد استفاده از پرسنل متخصص و متعهد در بخش تولید صندلی آمفی تئاتر سینما چوب بوده است که خوشبختانه با همکاری همه فعالان این مجموعه محقق شده است.

او با تقدیر از فعالیت‌ها و همکاری های صورت گرفته در تمام بخش‌ها افزود: افتخار ما اعتماد شما عزیزان و کارفرمایان گرامی و اجرای صد ها پروژه در سراسر ایران میباشد.

وی در زمینه برنامه‌های آینده شرکت در سال آینده افزود: تولید محصولات صندلی آمفی تئاتر متنوع و با کیفیت و افزایش تعداد پرسنل متخصص در سال جاری میباشد.
حجت اکبرنیا، درباره روندهای صنعت تولید صندلی آمفی تئاتر و مبلمان سینمایی در سال آینده نیز گفت: تولید صندلی آمفی تئاتر یکی از اهداف ما برای خودکفایی کامل در این صنعت میباشد.

گفتنی است شرکت سینما چوب فیدار  فعالیت خود را با تمرکز بر تولید دو برابری صندلی آمفی تئاتر و اشتغال زایی  آغاز کرد. 

گفتنی است علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس www.cinema-choob.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندلی آمفی تئاتر سینما چوب

شرکت سینما چوب فیدار تولید و صادر کننده انواع صندلی های سینما ، صندلی همایش ، صندلی آمفی تئاتر و صندلی کنفرانس تجهیز کننده کامل انواع سالن های سینما ، آمفی تئاتر ، چند منظوره، همایش، سمینار ، کلاس های آموزشی و دکوراسیون های اداری اعم از تجهیز دکور سالن ، نصب صندلی سالن ، طراحی و مشاوره سالن ، صوت و تصویر سالن ها و نور عمومی و اختصاصی سالن ها

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید