اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912165046213662

جشن 17 سالگی افتتاح کارخانجات تولید صندلی آمفی تئاتر سینما چوب

کد: 139912165046213662

https://bit.ly/3sYolbc

، تهران , (اخبار رسمی): جشن 17 سالگرد سینما چوب فیدار در 1399/12/19 در دفتر مرکزی شرکت سینما چوب فیدار با حضور شخصیت‌های برتر برگزار می‌شود.

جشن 17 سالگی افتتاح کارخانجات تولید صندلی آمفی تئاتر سینما چوب
تولید و نصب صندلی آمفی تئاتر سینما چوب و اجرای کامل دکور پروژه سالن سردفتران شهر قم

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی سینما چوب فیدار ، حجت اکبر نیا، درباره برنامه 17 سالگرد این مجموعه گفت: سینما چوب فیدار بعد از حدود نزدیک به دو دهه حضور فعال و مؤثر در مبلمان سینمایی و صندلی آمفی تئاتر و با مخاطبان بی‌شمار در این حوزه‌ هم‌اکنون به عنوان یک برند صاحب سبک در بازار شناخته می‌شود.

مدیرعامل سینما چوب فیدار  با اشاره به چارچوب اجرایی این جشن گفت: این رویداد با شعار حمایت از تولید ملی و کالای با کیفیت داخلی و ایرانی به بیان ارائه خدمات فروش مناسب و دقیق تر به کارفرمایان و حذف واسطه فروش در این صنعت و ارائه صندلی آمفی تئاتر و سینمایی با کیفیت فوق العاده و قیمت مناسب می‌پردازد .

او تصریح کرد: افتخار شرکت سینما چوب فیدار ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن و تولید محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب در بحث تولید صندلی آمفی تئاتر سینما چوب است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با روابط عمومی سینما چوب فیدار ، به شماره 02188688207 الی 9 تماس برقرار کنند.

صندلی آمفی تئاتر سینما چوب سینما چوب فیدار تولیدوصادر کننده و فروش صندلی آمفی تئاتر ، صندلی سینما ،صندلی همایش ،صندلی سمینار ،صندلی اداری و
صندلی کنفرانس مشاوره ،طراحی و جرای کامل دکوراتیو انواع سالن 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندلی آمفی تئاتر سینما چوب

شرکت سینما چوب فیدار تولید و صادر کننده انواع صندلی های سینما ، صندلی همایش ، صندلی آمفی تئاتر و صندلی کنفرانس تجهیز کننده کامل انواع سالن های سینما ، آمفی تئاتر ، چند منظوره، همایش، سمینار ، کلاس های آموزشی و دکوراسیون های اداری اعم از تجهیز دکور سالن ، نصب صندلی سالن ، طراحی و مشاوره سالن ، صوت و تصویر سالن ها و نور عمومی و اختصاصی سالن ها

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید