اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912235059113270

خدمت تازه پاک نمای شهر رونمایی شد

ارائه خدمات اجاره کلایمر در اصفهان به بازار  ساختمان

کد: 139912235059113270

https://bit.ly/3rNqgzg

، اصفهان , (اخبار رسمی): خدمت تازه پاک نمای شهر با نام کلایمر و بالابرنما در اصفهان رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه خدمات اجاره کلایمر در اصفهان به بازار  ساختمان
پاک نمای شهر

به گزارش روابط عمومی پاک نمای شهر، فروردین 1397، اصفهان میزبان رونمایی از خدمات اجاره کلایمر در اصفهان، خدمات تازه این شرکت بود. بر اساس این گزارش، این خددمت که در حوزه لوازم و ابزار تخصصی ساختمانی  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر استفاده به صورت پرتابل و مونوریل را ارائه کند تا این خدمت تازه خدمات کار در ارتفاع را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، خدمات اجاره کلایمر در اصفهان دارای محاسنی است که اعم از خدمات کار در ارتفاع است و می‌تواند باعث نتیجه استفاده از اجزا شود.  کلایمر (پلت فرم )یا نفربر یا همان سبد متحرک که در واقع یک جایگزین برتر برای داربست و جرثقیل استکه جهت کار در ارتفاع از آن استفاده میشود ومعمولا کار را برای دسترسی به ساختمان های بلند مرتبه و آسمان خراش ، سازه های صنعتی ، و مکان های که امکان دسترسی به آنها دشوار است و... را فراهم می‌سازد. 

در اصفهان به دلیل وسعت بالا، جمعیت زیاد و همچنین سازه های متعدد، از کلایمر استفاده های متفاوتی می شود. معمولا کلایمرها با توجه به نوع کاربری، ظرفیت مورد نیاز کاری و همین طور ضریب امنیت در مدل ها و اندازه های مختلف به کار برده می شود. این تجهیزات بالابر به طور کلی به سه دسته زیر تقسیم بندی می شوند:

مهندس سلیمانی مدیرعامل پاک نمای شهر، ارائه این خدمات  را نتیجه 5سال کار در این مجموعه دانست و گفت: فرایندهای  ارائه خدمات کار در ارتفاع و اجاره کلایمر  از  زسال 1390 در این شرکت شروع شده است.

با تهیه کلایمر در اصفهان، شهری که هر روز به تعداد سازه های در حال ساخت آن اضافه می شود و صنایع زیادی در آن فعال اند و نیاز به بالابر دارند، به راحتی می توانید امنیت کارگران را تامین کنید و به بهترین شکل ممکن پروژه های خود را به اتمام برسانید. علاوه بر این استفاده از کلایمر از هزینه های بالای ناشی از حوادث و اتفاقات ناگواری که به دلیل کمبود تجهیزات پیش می آید، جلوگیری می کند.

با تهیه کلایمر در اصفهان، به راحتی می توانید امنیت کارگران را
تامین کنید و به بهترین شکل ممکن پروژه های خود را به اتمام برسانید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فیلتیران

سئو وب ایران seowebiran.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان