اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008095501113270

شرکت زلال آب پارتاک رقیبی تازه نفس در تولید برج خنک کننده در اصفهان

آغاز عرضه و فروش برج خنک کننده در اصفهان از تیرماه 1400

کد: 140008095501113270

https://bit.ly/3vZLeht

، اصفهان , (اخبار رسمی): تولید کننده فعال عرصه تولید برج خنک کننده و کولینگ تاور کشور،  برج خنک کننده (کولینگ تاور) را با امکان تهویه هوا در صنایع و مجتمع های مسکونی و اداری از تیرماه 1400 به بازار مصرف عرضه کرد.

آغاز عرضه و فروش برج خنک کننده در اصفهان ازتیرماه 1400
برج خنک کننده زلال آب پارتاک

کارخانه‌ها و صنایع نیاز به استفاده از برج خنک ‌کننده دارند تا از طریق آن، بتوانند گرمای اضافی تجهیزات خود را به خارج از سیستم انتقال دهند و از این طریق، عمر و دوام تجهیزات خود را افزایش دهند

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی شرکت زلال آب پارتاک، از تیرماه 1400  عرضه برج خنک کننده (cooling tower)در اصفهان آغاز شد.

بر اساس این گزارش، علاقه مندان به استفاده از  بهترین متریال و قطعات و بهره گیری از آخرین روش های تولید برج خنک کننده  هم اکنون امکان استفاده از مزیت هایی همچون هوادهی مناسب ، خنک کنندگی هوای مورد نیاز و تهویه هوای مطبوع در ساختمان ها، صنایع و سایر فضاهای باز و بسته را دارند.

مهندس مصطفی رحمانی مدیرعامل شرکت زلال آب پارتاک با اشاره به مزیت‌های این محصول تازه گفت: تولید این محصول نتیجه 6 ماه تلاش بوده و برای تولید این محصول از فروردین امسال کار آغاز شده و هم اکنون  انواع برج خنک کننده تولید این شرکت وارد بازار شده است.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی، تمامی کارخانه‌ها و صنایع نیاز مبرمی به استفاده از تجهیزاتی به نام کولینگ تاور  یا برج خنک ‌کننده دارند تا از طریق آن، بتوانند گرمای اضافی تجهیزات خود را به خارج از سیستم انتقال دهند و از این طریق، عمر و دوام تجهیزات خود را افزایش دهند. بنابراین نیاز به تولید و خرید و فروش برج خنک ‌کننده در اصفهان و دیگر شهرهای کشور است. دستگاه کولینگ تاور در اصفهان می‌تواند در کارخانجات قند، کارخانه رب ‌سازی، کارگاه‌های تزریق پلاستیک، شرکت‌های فولاد و یا نیروگاه‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.

 انواع کولینگ تاور بر اساس جهت آب و هوا

1- برج خنک کننده جریان متقاطع: در این نوع خنک کننده، آب از جهت بالا و جریان هوا نیز به شکل متقاطع وارد دستگاه می‌شود. این سیستم به صرفه‌ترین روش برای خنک کردن آب است. همچنین میزان هدر آب گرم نیز در این روش کم است.

2- برج خنک کننده جریان ناهمسو: از جمله مزایای این روش دارا بودن حداکثر مقدار نیرو به منظور انتقال حرارت است. در این دستگاه نیز آب از سمت بالا وارد دستگاه می‌شود و جریان هوا در جهت ناهمسو وارد دستگاه می‌شود. این نوع دستگاه‌ها بیشتر در پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌ها استفاده می‌شوند.

انواع کولینگ تاور بر اساس روش‌های انتقال حرارت

  • برج خنک کننده هیبریدی
  •  برج خنک کننده مدارباز
  • برج خنک کننده مدار بسته

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت شرکت زلال آب پارتاک به نشانی zolalabco.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فیلتیران

سئو وب ایران seowebiran.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار