اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003135163413270

افزایش تولید انواع هواکش صنعتی و فن سانتریفیوژ

100 دستگاه تولید هواکش صنعتی ( فن سانتریفیوژ )

کد: 140003135163413270

https://bit.ly/3g2EoQs

، اصفهان , (اخبار رسمی): بررسی تولید 3 ماهه به 3 ماه قبل در تولید انواع فن حلزونی یا هواکش سانتریفیوژ صنعتی خبر از رکورد زنی در این حوزه می‌دهد. 

100 دستگاه تولید هواکش صنعتی ( فن سانتریفیوژ )
هواکش صنعتی اصفهان سانتریفیوژ فن

به گزارش روابط عمومی اصفهان سانتریفوژ فن، مهندس عباس هاشم زاده مدیرعامل این مجموعه با اعلام اینکه سال گذشته حدود 25درصد دستگاه میزان تولید انواع  هواکش صنعتی ( سانتریفیوژ ) افزایش یافت،گفت: از تولید 180دستگاه این محصول درسال 1399 به تولید 250بیش از عدد در 3 ماه قبل رسیدیم.

مدیر عامل شرکت اصفهان سانتریفوژ فن با بیان اینکه سال گذشته حدود 180دستگاه  هواکش صنعتی ( فن سانتریفیوژ ) تولید شد، گفت: با برنامه‌ریزی و استفقبال مشتریان قبلی از محصولات جدید و معرفی محصولات جدید در رسانه های مختلف و همکاری با واحدهای تبلیغاتی و تجاری در داخل کشور در نظر داریم تا تولید این محصول را به  400 دستگاه افزایش دهیم.

وی میزان تولید هواکش صنعتی ( سانتریفیوژ ) در کل کشور را 20000 دستگاه اعلام کرد و افزود: تمام شاخص‌های تولید این محصول به خصوص شاخص تولید در واحد سطح رشد خوبی داشت و با توجه به روند رشد پیش‌بینی می‌شود که با افزایش درصدی، تولید این محصول در سال جاری به حدود 250افزایش یابد.

او خبر از افزایش کیفیت محصولات و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان قبلی و سفارشات جدید داد و اظهار داشت: زمینه بالا رفتن سطح نیاز شرکت ها و صنایع تولیدی با توجه به افزایش دمای محیط و همچنین الزام به تهویه مطبوع در سالن ها و مجتمع های مسکونی و تجاری به دلیل الزام تهویه هوای مطبوع و جلوگیری از تجمع هوای آلوده و افزایش احتمال ابتلا به ویروس کرونا فراهم شده است.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم از جمله زیرساخت های لازم برای افزایش تولید تهیه شده، تصریح کرد: یک برنامه ریزی صحیح به همراه سرمایه‌گذاری هدفمند در هواکش صنعتی می‌تواند به افزایش توان تولیدی هواکش سانتریفیوژ در کشور کمک کند.

در ادامه به معرفی برخی محصولات می پردازیم :

هواکش آکسیال : اصول استفاده از این نوع فن ها برای تخلیه یا انتقال هوای بین دو مکان یا فضا استفاده می شوند.

هواکش سانتریفیوژ بکوارد : که در دو نوع یک طرفه و دو طرفه طراحی و تولید می شوند و کاربرد آن ها برای ایجاد فشار استاتیکی در مکنده و دمنده یک سیستم می باشد .

هواکش سانتریفیوژ فوروارد : همانند فن سانتریفیوژ بکوارد در دو نوع یک طرفه و دو طرفه طراحی و تولید میشوند و مورد استفاده آن ها برای ایجاد فشار استاتیکی در دمنده سیستم ها می باشد .

هواکش سانتریفیوژ رادیال : این مدل از فن ها برای ایجاد مکش در مکنده سیستم ها طراحی میشوند با فشار استاتیکی بالا و از قدرت حجم هوای کمتری نسبت به دیگر فن های سانتریفیوژ برخوردارند .

فن سانتریفیوژ فشار قوی : به دسته ای از فن هایی گفته می شوند که با ایجاد فشار استاتیکی بسیار بالا و حجم هوای کمتر در بخش هایی از صنعت بصورت کمپرسور هوا کار می کند و گاهی برای انتقال مواد در مسیرهایی طولانی قابل استفاده هستند .

فن سانتریفیوژ بکوارد : فن های سانتریفیوژ توانایی جابجایی حجم های مختلفی از هوا ، گاز ، دود و غبار را در مسیرهای طولانی توسط کانال را دارد . همچنین قابلیت انتقال هوا و غیره را در محدوده دمای ۵۰ تا ۵۰۰ درجه سانتیگراد را دارد .دیگر مزیت این فن ها امکان جابجایی در یک سیستم بسته یا به عبارتی سیرکولاسیون هوا یا رطوبت یا سرما و گرما میباشد.

در ایران شرکت های بزرگی مانند دمنده ، خزر فن ،  تهویه اسایش و اصفهان سانتریفیوژ فن به تولید انواع هواکش صنعتی می پردازند . 

جهت مشاوره رایگان و سفارش انواع هواکش صنعتی با کارشناسان ما تماس بگیرید

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

۰۳۱۳۳۶۹۰۲۷۲ – ۰۹۱۳۳۲۵۹۷۲۷ - ۰۹۱۳۸۰۴۸۰۳۲ 

ادرس  اصفهان ، بلوار آتشگاه ، ابتدای بلوار الغدیر ، کوچه شماره ۱۴۷ 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فیلتیران

سئو وب ایران seowebiran.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]