اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912275064613270

محصول تازه شرکت زلال اب سپاهان رونمایی شد

ارائه استخر فایبرگلاس به بازار  ساختمان و ویلاسازی

کد: 139912275064613270

https://bit.ly/3d6H3Ya

، اصفهان , (اخبار رسمی): محصول تازه شرکت زلال اب سپاهان با نام استخر پیش ساخته فایبرگلاس در اصفهان رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه استخر فایبرگلاس به بازار  ساختمان و ویلاسازی
استخر پیش ساخته فایبرگلاس زلال آب سپاهان

دیگر نگران آبندی استخر خود نباشید، استخر های قدیمی خود را جهت ایزوله کردن به ما بسپارید.

به گزارش روابط عمومی شرکت زلال اب سپاهان، مهر 1398، اصفهان میزبان رونمایی از استخر فایبرگلاس، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه ساختمان  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌هایی زیر را ارئه نماید :  این استخرهای پیش ساخته به راحتی نصب می شوند و استحکام و طول عمر بسیار بالایی دارند و به دلیل داشتن مزایای فوق العاده و مقرون به صرفه بودن جایگزین استخرهای معمولی شده اند. را ارائه کند تا این خدمت تازه با طرح های متنوع قابلیت نصب در هر ویلا، هتل، منزل مسکونی و … را خواهند داشت

بر پایه این اطلاع، استخر فایبرگلاس دارای محاسنی است که اعم از این استخرها نیاز به هیچ گونه آرماتوربندی، بتن ریزی، کاشی و سرامیک ندارند. مقاومت فایبرگلاس به حدی است که از این ماده در ساخت بدنه کشتی، بدنه هواپیما، مخزن های تحت فشار و… استفاده می نمایند. است و می‌تواند باعث سرعت در اجرای نصب و راه اندازی استخر در ویلا و ساختمان ها شود.

مهندس رحمانی مدیرعامل شرکت زلال اب سپاهان، تولید این محصول را نتیجه 6ماه کار در این مجموعه دانست و گفت: اصلا مهم نیست که شرایط خاک محل نصب چطور باشد، چرا که استخر فایبرگلاس، با ساختار منعطفش می تواند به آسانی خم شود، این در حالیست که، در برابر شکستن و نشت نیز مستحکم است و انعطاف پذیری لازم را دارد. هزینه تعمیر و نگهداری استخرهای پیش ساخته به دلیل ضد جلبک و آنتی باکتریال بودن، پایین است.

این استخرها با دارا بودن سطح غیر متخلل از ایجاد هر نوع جلبک جلوگیری می کنند. یکی از مزیت های این استخرها امکان جا به جایی آن ها است. همچنین زمان نصب کمتر از یک هفته برای بسیاری از مشتریان امتیازی ویژه است. هیچ کس دوست ندارد برای ساخت یک استخر ماه ها زمان صرف کند. همین طور درصورت بروز هر نوع مشکل و نشتی، به راحتی قابلیت ترمیم و تعمیر دارد. برای تولید این محصول از مهر 1398 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را مهر1399 اعلام و ادامه داد: مهمترین مزیت های این محصول :  عدم نیاز به آرماتوربندی عدم نیاز به کاشی و سرامیک بدنه استخر تشکیل شده از ۱۰ لایه رزین به همراه یک لایه ژلکوت استخر از ۵۰- درجه تا ۵۰+ درجه سانتیگراد مقاومت دمایی بدنه استخر قابلیت جابه جایی بدنه استخر نصب سریع ( ۴ تا ۷ روز ) ترمیم سریع و آسان نشتی ها عدم ماندگاری رسوب و ایجاد جلبک سبز در کف استخر کاهش هزینه های نگهداری و تامین آب .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فیلتیران

سئو وب ایران seowebiran.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مکان‌های ورزشی | تجهیزات ورزشی