اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912255061016170

اسنورکل و کاربرد آن در آفرود

کد: 139912255061016170

https://bit.ly/3tjcdlq

، تهران , (اخبار رسمی): از مهم ترین مزایای استفاده و خرید اسنورکل، ورود هوای تمیز به داخل موتور می باشد؛ به طور مثال هنگام عبور از جایی که حجم آب بالاست و احتمال ورود آب به داخل انجین امکان پذیر است، وجود اسنورکل آفرودی می تواند مانع ورود آب و سایر املاح مضر به داخل موتور خودرو شده و از آسیب به موتور خودرو جلوگیری می کند.

اسنورکل و کاربرد آن در آفرود
اسنورکل و کاربرد آن در آفرود

اسنورکل (Snorkel) در واقع یک لوله برای تنفس موتور خودرو می باشد که یکی از لوازم مهم برای ماشین های آفرود محسوب می گردد؛ با توجه با اینکه خودرو آفرودی گاهی لازم است در شرایط خاص (مانند عبور از رودخانه، رانندگی در شن و ماسه و …) وجود این وسیله برای عملکرد بهتر موتور در این شرایط ضروری محسوب می شود.

نقش اسنورکل در خودروهای آفرودی

یکی از مهمترین مزایای استفاده و خرید اسنورکل، ورود هوای تمیز به داخل موتور می باشد؛ به طور مثال هنگام عبور از جایی که حجم آب بالاست و احتمال ورود آب به داخل انجین امکان پذیر است، وجود اسنورکل آفرودی می تواند مانع ورود آب و سایر املاح مضر به داخل موتور خودرو شده و از آسیب به موتور خودرو جلوگیری می کند و همچنین در سلامت و عملکرد صحیح موتور نقش بسزایی را ایفا می کند.

معرفی مدل های اسنورکل

به طور کلی دو مدل اسنورکل وجود دارد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم:

۱- اسنورکل ورتکس (Vortex): این مدل به اسنورکل قارچی نیز معروف است و ساختار نسبتا پیچیده ای دارد، عملکرد آن به گونه ای است که هنگامی که خودرو در جا کار می کند و نیاز به مصرف اکسیژن زیادی ندارد، هوا از قسمت های پایین اسنورکل وارد موتور می شود اما در سرعت های بالا که نیاز به هوای بیشتری وجود دارد، توربینی که در قسمت کلاهک اسنورکل تعبیه شده شروع به حرکت می کند و هوای بیشتری را وارد موتور خواهد کرد، به علاوه اینکه عملکرد چرخشی این توربین باعث جلوگیری از ورود گرد و غبار، شن و ماسه و سایر ذرات معلق موجود در هوا به داخل محفظه احتراق می گردد.

۲- اسنورکل رم (Ram): دارای فیلتر هوا بوده و مانع ورود ذرات و آلودگی به موتور می شود، این مدل نسبت به مدل ورتکس دارای قیمت پایین تر و ساختار نسبتا ساده تری می باشد.

مزایای استفاده از اسنورکل در آفرود

  • در هنگام عبور از رودخانه یا مسیرهایی که حجم آب زیادی دارد، از ورود آب به داخل محفظه خودرو جلوگیری می کند.
  • با باز گذاشتن مسیر ورود هوا به داخل موتور، موجب احتراق بهتر در موتور شده و عملکرد خودرو را بهبود می بخشد
  • با فیلتر کردن ذرات احتمالی موجود در هوا مانند گرد و غبار و … به سلامت موتور کمک شایانی می کند.
  • در نهایت باعث ایجاد ظاهری جذاب و حرفه ای تر در خودرو می گردد.

خرید اسنورکل

برای خرید، نصب و استعلام قیمت اسنورکل پاترول و سایر ماشین های آفرود مانند پیکاپ، لندکروز، اف جی کروزر، رونیز و … با کارشناسان ما در مجموعه رودلند تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رودلند

تجهیزات آفرود رولند طراحی و ساخت تجهیزات آفرود خدمات مکانیکال و تیونینگ فروشگاه لوازم آفرود و کمپینگ برگزاری تورهای طبیعت گردی و سافاری مشاوره تخصصی در زمینه آفرود

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]