اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912255061216170

بهترین زمان برای تور کویر مرنجاب

کد: 139912255061216170

https://bit.ly/30MEBAb

، تهران , (اخبار رسمی): برای اطلاع از قیمت و زمان برگزاری تور مرنجاب، با کارشناسان ما در بخش برگزاری تورهای تفریحی کویر و آفرود در تماس باشید، در تمامی فصول سال پبشنهادات ویژه ای برای شرکت در تورهای آفرود و طبیعت گردی در جنگل، کویر لوت، کویر مرنجاب و دیگر نقاط طبیعی و تاریخی ایران خواهیم داشت.

تور کویر مرنجاب
بهترین زمان برای تور کویر مرنجاب

کویر مرنجاب کجاست؟ این منطقه یکی از زیباترین نقاط کشور ایران برای گردشگری و طبیعت گردی محسوب می شود که در استان اصفهان و شمال شهرستان آران و بیدگل قرار دارد، وجود جنگل های تاغ و رمل های شنی بلند از جاذبه های مهم این منطقه کویری است که باعث شده هر سال میزبان علاقه مندان به تور کویر مرنجاب (Marnjab Desert Tour) باشد. بخش اعظم این منطقه دارای پوشش گیاهی بسیار غنی می باشد و تنوع جانداران این منطقه نیز به همین دلیل بسیار گسترده و مطلوب می باشد، وجود جانورانی چون روباه شنی، گرگ، کفتار، مارمولک، مار، عقرب، بزمجه، تیهو، شاهین، عقاب و… بر این موضوع دلالت دارد.

تور تفریحی مرنجاب

وجود کاروانسرای شاه عباسی، دریاچه نمک، تپه های شنی بلند، تنوع پوشش گیاهی و جانوری باعث جذابیت دو چندان این منطقه شده است؛ در واقع با سفر به مرنجاب شما در کنار لذت از طبیعت بکر، تحربه هیجان انگیز تور آفرود کویر مرنجاب، از آثار تاریخی این منطقه نیز بازدید خواهید کرد و فرصت تجربه اقامت در کاروانسرای مرنجاب لذت این سفر را چند برابر می کند. قدم زدن روی تپه های شنی، تماشای طلوع و غروب خورشید در کویر، دیدن ستارها در شب، شب نشینی دور آتش، شتر سواری، بازدید از قلعه تاریخی، لذت آفرود سواری در کویر از دیگر جاذبه های سفر به مرنجاب می باشد.

بهترین زمان برای تور کویر مرنجاب

با توجه به نوع آب و هوای مناطق گرمسیری، بهترین زمان برای سفر به کویر و شرکت در تور کویر مرنجاب فصل پاییز و زمستان می باشد، در این فصول متوسط دمای هوای روز ۱۹ درجه سانتیگراد و دمای هوا در شب ۵ درجه سانتیگراد خواهد بود. با توجه به اختلاف دما در شب و روز مناطق کویری حتما لازم است البسه و لوازم کمپینگ مناسب را تدارک ببینید.

تور بازدید از کاروانسرای کویر مرنجاب

این کاروانسرا در زمان شاه عباس صفوی و در مسیر جاده ابریشم بنا شده است. این بنای تاریخی در قدیم به عنوان استراحتگاه مسافرین و تاجرانی که در مسیر اصفهان تا مشهد در رفت و آمد بودند را داشت و همچنین به عنوان مرکزی برای نگهبانی و کنترل این مسیر پر تردد تلقی می شد و امروزه نیز به عنوان مکانی برای استراحت توریست هایی که از این منطقه بازدید می کنند کاربرد دارد. این بنای تاریخی در کنار دریاچه نمک واقع شده است و دارای قنات آب شیرین است، وجود دو چشمه آب شود و آب شیرین در مجاورت کاروانسرا یکی دیگر از جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی تور مرنجاب می باشد.

فاصله تهران تا کویر مرنجاب

برای سفر از تهران تا مرنجاب تقریبا ۳۰۰ کیلومتر مسافت در پیش دارید، فاصله زمانی این مسیر حدودا ۵ ساعت تخمین زده می شود؛ اگر صبح زود به سمت کویر مرنجاب حرکت کنید می توانید با گردش چند ساعته و بازدید از مناظر طبیعی این منطقه و صرف نهار، حدودا ساعت ۱۰ شب به تهران برسید و لذت سفر یک روزه در دل کویر را تجربه خواهید کرد.

قیمت تور مرنجاب چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت و زمان برگزاری تور مرنجاب، با کارشناسان ما در بخش برگزاری تورهای تفریحی کویر و آفرود در تماس باشید، در تمامی فصول سال پبشنهادات ویژه ای برای شرکت در تورهای آفرود و طبیعت گردی در جنگل، کویر لوت، کویر مرنجاب و دیگر نقاط طبیعی و تاریخی ایران خواهیم داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رودلند

تجهیزات آفرود رولند طراحی و ساخت تجهیزات آفرود خدمات مکانیکال و تیونینگ فروشگاه لوازم آفرود و کمپینگ برگزاری تورهای طبیعت گردی و سافاری مشاوره تخصصی در زمینه آفرود

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]