اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912255061116170

معرفی کیت ارتفاع نیسان پیکاپ

کد: 139912255061116170

https://bit.ly/3rVvZ6f

، تهران , (اخبار رسمی): کیت ارتفاع تولید شده توسط گروه رودلند شامل هزینه پایین تری نسبت به کمپانی های دیگر می باشد و تمامی نیازهای مشتری را برای بهینه سازی سیستم تعلیق خودرو تامین می نماید، در صورتی که با استفاده از کیت های برندهای دیگر افزایش ارتفاع را خواهیم داشت اما نرم شدن را مشاهده نمی کنیم.

این کیت ارتفاع شامل بوش های تفلونی و طبق های بالا و پایین فنر لول می باشد که به وسیله این اجزا فنر لول بین شاسی و دیفرانسیل مهار می شود. هدف ما از تولید این کیت تنظیم ارتفاع  (Lift Kit) برطرف کردن مشکل خشک بودن سیستم تعلیق عقب خودروی نیسان پیکاپ و همچنین افزایش ارتفاع می باشد. این سیستم دقیقا در محل فابریک خودرو به جای ضرب گیر دیفرانسیل در قسمت بالا و نگهدارنده کورپی ها در قسمت پایین می باشد و اجرای آن بدون هیچ گونه تغییرات در قسمت فنر تخت ها و همچنین گوشواره فابریک خودرو انجام می شود.

تفاوت کیت ارتفاع رودلند با سایر برندها

کیت ارتفاع تولید شده توسط گروه رودلند شامل هزینه پایین تری نسبت به کمپانی های دیگر می باشد و تمامی نیازهای مشتری را برای بهینه سازی سیستم تعلیق خودرو تامین می نماید، در صورتی که با استفاده از کیت های برندهای دیگر افزایش ارتفاع را خواهیم داشت اما نرم شدن را مشاهده نمی کنیم.

مزایای استفاده از کیت افزایش ارتفاع در نیسان پیکاپ

  • نرم شدن سیستم تعلیق عقب خودرو
  • افزایش ارتفاع مناسب
  • پایداری خودرو در جاده های آفرودی
  • افزایش استحکام و طول عمر در فنر بندی عقب ماشین آفرود
  • انجام فرآیند در مدت زمان کوتاه
  • هزینه مقرون به صرفه
  • ایجاد کشسانی بیشتر در سیستم تعلیق عقب
  • بهینه سازی سیستم تعلیق توسط فنر لول
  • حمایت از تولید ملی

نحوه عملکرد کیت تنظیم ارتفاع رودلند

با اضافه شدن فنرلول بین شاسی و دیفرانسیل در سیستم تعلیق عقب ماشین پیکاپ هنگامی که وزن خودرو سبک باشد، روی فنر لول ها سوار بوده و به دلیل مقاومت کمتر فنر لول نسبت به فنر تخت ها شاهد نرمی خودرو خواهیم بود و سپس با بالا رفتن وزن، فنر شمش ها درگیر شده و به کمک فنر لول آمده و مقاومت، استحکام و همچنین نرمی خودرو را خواهیم داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رودلند

تجهیزات آفرود رولند طراحی و ساخت تجهیزات آفرود خدمات مکانیکال و تیونینگ فروشگاه لوازم آفرود و کمپینگ برگزاری تورهای طبیعت گردی و سافاری مشاوره تخصصی در زمینه آفرود

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]