اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003175166116170

لایت بار آفرود

کد: 140003175166116170

https://bit.ly/3vZiGnx

، تهران , (اخبار رسمی): در بسیاری از مواقع صرفا چراغ جلوی فابریک خودرو برای ما روشنایی مورد نیاز را فراهم نمی آورد؛ تامین نور و روشنایی در آفرود از اهمیت ویژه ای برخوردار است، خصوصا وقتی در شب و در حیات وحش در حال طی کردن مسیر هستید وجود نورهای کافی برای تامین امنیت ماشین و محیط اطراف بسیار پر اهمیت می باشد.

لایت بار آفرود
لایت بار آفرود

در بسیاری از مواقع صرفا چراغ جلوی فابریک خودرو برای ما روشنایی مورد نیاز را فراهم نمی آورد؛ تامین نور و روشنایی در آفرود از اهمیت ویژه ای برخوردار است، خصوصا وقتی در شب و در حیات وحش در حال طی کردن مسیر هستید وجود نورهای کافی برای تامین امنیت ماشین و محیط اطراف بسیار پر اهمیت می باشد، این مقاله به شما کمک می کند تا بهترین لایت بار آفرود (Light Bar) را انتخاب نمایید.

انواع لایت بار و امکانات آنها

لایت بار به عنوان تجهیزاتی روشنایی در آفرود مورد استفاده قرار می گیرد و در اندازه و اشکال مختلف ساخته شده است. از نظر تعداد LED لایت بار آفرودی معمولا به صورت تک ردیف، دو ریف و چند ردیف تولید می گردد که تعداد این چراغ ها از فاکتورهایی می باشد که در قیمت آن تاثیر گذار است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به ضد آب بودن، مدل و کیفیت، هیت سینک، وجود سوپاپ برای تخلیه آب و رطوبت و … اشاره کرد. از نظر شکل لایت بارها معمولا به دو دسته منحنی و تخت تقسیم می شوند که مدل های منحنی آنها محیط بیشتری را روشن می کنند.

کلید لایت بار و پروژکتور

به علاوه امکاناتی که گفتیم برخی از مدل های لایتبار دارای مه شکن یا راهنما هستند که با کلید مجزا روشن و خاموش می شوند. حالا که صحبت از نحوه روشن و خاموش کردن شد، لازم است بدانید یکی از لوازم جانبی مرتبط با این محصول کلید لایت بار و پروژکتور می باشد که در طرح ها و کیفیت های متنوع در بازار وجود دارد و معمولا روی داشبورد خودرو نصب می گردد.

نصب لایت بار

برای نصب این محصول به پایه لایت بار نیاز دارید که توسط مجموعه رودلند طراحی و تولید شده است و برای تمامی خودروها از جمله پیکاپ، پاترول، رونیز، لندکروز، اف جی کروزر و … قابل استفاده می باشد، بسته به سلیقه و کارایی مورد نیاز می توانید لایتبار را روی باربند یا سپر آفرودی نصب نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رودلند

تجهیزات آفرود رولند طراحی و ساخت تجهیزات آفرود خدمات مکانیکال و تیونینگ فروشگاه لوازم آفرود و کمپینگ برگزاری تورهای طبیعت گردی و سافاری مشاوره تخصصی در زمینه آفرود

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید