اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001025066316180

در چهارمین دوره جشنواره ملی صنعت سلامت محور اتفاق افتاد:

سخنرانی مهندس رضا حنیفی درباره نقش تجهیزات آشپزخانه صنعتی در پخت غذای سالم

کد: 140001025066316180

https://bit.ly/3w2o0qs

، تهران , (اخبار رسمی): مهندس رضا حنیفی، مدیرعامل شرکت بروج و پرشیا استیل، در موضوع نقش تجهیزات مدرن آشپزخانه صنعتی در پخت غذای سالم در مراسم چهارمین دوره جشنواره ملی صنعت سلامت محور سخنرانی کرد.

سخنرانی مهندس رضا حنیفی درباره نقش تجهیزات آشپزخانه صنعتی در پخت غذای سالم
حضور بروج در چهارمین جشنواره صنعت سلامت محور

حذف روغن از غذا علاوه بر به ارمغان آوردن سلامتی، هزینه های کسب و کارها را هم به طرز چشمگیری کاهش میدهد. غذای سالم ، جامعه سالم

به گزارش روابط عمومی شرکت بروج، 28 بهمن ماه 1399 سخنرانی مهندس رضا حنیفی در مراسم چهارمین دوره جشنواره ملی صنعت سلامت محور برگزار شد.

بر اساس این گزارش وی در این سخنرانی به نقش تجهیزات مدرن آشپزخانه صنعتی در پخت غذای سالم پرداخت.

او در بخشی از صحبت‌هایش گفت: بحران پخت غذای سالم در دنیا با استفاده از تجهیزات مدرن آشپزخانه صنعتی حل شده است. اما متاسفانه پخت غذا در ایران هنوز به شیوه هشتاد سال پیش و بصورت کاملا سنتی صورت می گیرد. از جمله این تجهیزات مدرن آشپزخانه صنعتی میتوان به فر کامبی استیمر بروج بعنوان تنها فر کامبی گازی تولید شده در ایران اشاره کرد.

لازم به توضیح است علاوه بر مزیت هایی که این فر نسبت به نمونه های خارجی دارد، این امکان را به شما می دهد تا مصرف روغن را در پخت غذا به صفر برسانید و غذایی کاملا سالم را تجربه کنید. فر کامبی استیمر بروج قادر خواهد بود انواع کیک و شیرینی را نیز علاوه بر انواع غذای ایرانی و فرنگی، در حجم بسیار بالا و با پختی یکنواخت، برای شما طبخ نماید.

وی ادامه داد: با توجه به بحران آب در کشور عزیزمان ایران و بخصوص اتلاف آبی که بدلیل پخت سنتی برنج در آشپزخانه های صنعتی وجود دارد، خط پخت اتوماتیک برنج بروج با صرفه جویی 85 درصدی در مصرف آب، تحولی بی‌نظیر در صنعت پخت برنج خواهد بود. این محصول با طراحی خلاقانه خود و 5 ثبت اختراع، انقلابی در صنعت پخت غذای ایرانی به پا کرد و توانست در سال 1397 بعنوان دومین اختراع برتر سال از سوی بنیاد علمی نخبگان کشور برگزیده شود. خط پخت اتوماتیک برنج بروج در مدل های تک پاتیل، دو پاتیل و چهار پاتیل با امکان پخت 500 تا 18 هزار پرس برنج پاسخگوی نیاز هر آشپزخانه صنعتی می باشد.

در پایان از مهمانان جشنواره با غذاهای سالمی که با فر کامبی بروج، بدون حتی یک قطره روغن پخته شده بود پذیرایی شد.
 

چهارمین دوره جشنواره ملی صنعت سلامت محور  در تاریخ  28 بهمن ماه 1399 با حضور دکتر محمدرضا شانه ساز (معاون محترم وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو) ، جناب آقای دکتر شهریاری (رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی) ، جناب آقای دکتر صادقی نیارکی (معاون وزیر در امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت) ، جناب آقای دکتر طاهری (ریاست اداره استاندارد استان تهران) ، جناب آقای دکتر مفید (مدیرکل اداره فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو) ، جناب آقای دکتر رضا شجیع (سرپرست دفتر سلامت وزارت ورزش و جوانان) ، سرکار خانم دکتر عبداللهی (مدیرکل بهبود تغذیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) و جناب آقای محمدحسین تقدیسی (رئیس انجمن علمی آموزش، بهداشت و ارتقاء سلامت ایران)  در محل مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمابرگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بروج

بروج، آشپزخانه آینده بروج با سال‌ها تجربه طراحی و تولید تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی برای تحقق رویاهایش در زمینه توسعه تجهیزات مدرن و افزایش سطح تکنولوژیکی آشپزخانه‌های صنعتی قدم بزرگی برداشته است. برند بروج توانسته تجهیزات مدرن و هوشمند آشپزخانه صنعتی را بر اساس آخرین نیازهای روز دنیا و همگام با فناوری‌های برتر جهانی در ایران تولید کند. تیم متخصصان بروج با بازدید از تجهیزات آشپزخانه صنعتی روز دنیا در اروپا و دیگر کشورهای پیشرفته دنیا و تحقیق و بررسی همه جانبه این تجهیزات، محصولاتی نوآورانه و کارآمد برای آشپزخانه‌های مدرن و هوشمند ارائه کرده‌ است. پخت غذای سالم، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه‌ها اولویت های اصلی بروج برای تولید تجهیزات هوشمند آشپزخانه صنعتی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]