اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110036886616180
در دسترس نیست

کاهش چشمگیر هزینه‌ها با بروزرسانی تجهیزات آشپزخانه صنعتی

بروج تولیدکننده تجهیزات مدرن آشپزخانه‌های صنعتی

کد: 140110036886616180

، تهران , (اخبار رسمی): پرشیا استیل با مدیریت آقای رضا حنیفی بروج و به کمک دانش متخصصان خود و سال‌ها تحقیق و توسعه در جهت اصلاح روش‌های پخت و تحول و ارتقای سیستم طبخ غذای انبوه، دو محصول خلاقانه خط پخت اتوماتیک برنج و فر کامبی را با برند بروج و مطابق با استانداردهای جهانی طراحی و تولید کرده است.

بروج تولیدکننده تجهیزات مدرن آشپزخانه‌های صنعتی
آقای رضا حنیفی بروج مدیرعامل شرکت پرشیا استیل

بروج مبدع روش های مدرن پخت

پخت غذا در حجم انبوه، همواره در آشپزخانه‌های صنعتی مشکلات بسیاری به همراه دارد. جاگیر بودن تجهیزات، اتلاف منابع انرژی، گرمای طاقت‌فرسا، احتمال بروز خطر برای پرسنل و از همه مهم‌تر پخت نامطلوب به دلیل به کارگیری تجهیزات نامناسب و بی‌کیفیت، تولید غذا را دشوار می‌کند.   

پرشیا استیل با بیش از چهار دهه سابقه طراحی و تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی، به کمک دانش متخصصان خود و سال‌ها تحقیق و توسعه در جهت اصلاح روش‌های پخت و تحول و ارتقای سیستم طبخ غذای انبوه، دو محصول خلاقانه خط پخت اتوماتیک برنج و فر کامبی را با برند بروج و مطابق با استانداردهای جهانی طراحی و تولید کرده است.

خط پخت اتوماتیک برنج، طرح برگزیده بنیاد ملی نخبگان به عنوان خلاقیت نوآورانه

خط پخت اتوماتیک برنج ، دستگاه مکانیزه‌ای است که برنج را از طریق تزریق حباب هوای بهداشتی در پاتیل، اکسیژن‌رسانی و یکنواخت کردن دما با کیفیتی کم‌نظیر می‌‌پزد.

این دستگاه علاوه بر ثبت 5 اختراع، افتخارات زیادی را از آن خود کرده است. آقای رضا حنیفی بروج، مدیرعامل شرکت پرشیا استیل و برند بروج برای این دستگاه، گواهی‌نامه اختراع و خلاقیت نوآورانه را از سوی بنیاد ملی نخبگان در سال 1398 دریافت کرده است. این گواهی‌نامه بر اساس نظر هیئت داوران سومین جشنواره ابتکارها و اختراع‌های سوخت و احتراق به ایشان تعلق گرفته است.

از سوی دیگر خط پخت اتوماتیک برنج به دلیل حفظ آب مصرفی و مصرف بهینه سوخت، رتبه دوم اختراعات را در سومین جشنواره ملی ابتکارها و اختراع های سوخت و احتراق زیر نظر انجمن احتراق ایران در سال 1397 کسب کرده است.

تحول در پخت سنتی برنج انبوه با خط پخت اتوماتیک بروج

خط پخت اتوماتیک برنج بروج، با حفظ آب پاتیل برای تکرار عملیات پخت تحول بزرگی در پخت سنتی برنج ایجاد کرده است. حفظ آب پاتیل به جای دورریز، به میزان قابل توجهی در مصرف آب صرفه‌جویی می‌کند.

وجود سیستم تزریق حباب هوای بهداشتی با اکسیژن‌رسانی، یکنواخت کردن دمای آب و عدم نیاز به کفگیر باعث می‌شود نشاسته کمتری از برنج خارج شده و امکان تکرار عملیات پخت در آب اولیه پاتیل فراهم شود.

از مزایای خط پخت اتوماتیک می‌توان به صرفه‌جویی 80 درصدی آب، کاهش هزینه‌های ناشی از مصرف منابع انرژی، نیروی انسانی و...، کاهش دورریز برنج مصرفی به دلیل کیفیت پخت نامطلوب، افزایش 10 تا 15 درصدی ری برنج و... اشاره کرد.

فر بروج مجهز به تکنولوژی مدرن پخت

اصلاح روش پخت با استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی مدرن مانند فر کامبی ، علاوه بر ارتقاء کیفیت پخت و حفظ مواد مغذی، دورریز مواد غذایی و هزینه‌ها را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.

فر کامبی بروج با وجود سیستم بخار سه‌گانه و حرارت یکنواخت در تمام طبقات، پخت انواع غذا در حجم انبوه را با بهترین کیفیت و صرفه‌جویی در هزینه‌ها امکان‌پذیر می‌سازد.

این مزیت علاوه بر تهیه غذای سالم و خوشمزه، هزینه خرید روغن را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد. همچنین برای تهیه غذاهای رژیمی و دورچین می‌توان از روش بخارپز دستگاه استفاده کرد. سبزیجات مختلف مانند بروکلی، هویج، قارچ، کدو سبز، سیب‌زمینی، فلفل دلمه‌ای، لوبیا سبز و... در این دستگاه با حفظ رنگ، بافت، ظاهر و مواد مغذی بخارپز می‌شود.

فر بروج به صورت ارگونومیک طراحی شده است و هنگام کار با آن فشار و آسیب جسمی به آشپز وارد نمی‌شود. برنامه پخت چندمرحله‌ای آشپز را از خارج کردن سینی‌ها از فر برای روش‌های مختلف پخت (گریل، بخارپز و پخت ترکیبی) بی‌نیاز می‌کند.

مزایای فر بروج

  • اشغال فضای کمتر در آشپزخانه
  • کاربری آسان
  • دارای سه روش پخت گردش هوای داغ، بخار و ترکیبی
  • پخت همزمان غذاهای متفاوت با روش پخت یکسان
  • کاهش هدررفت و ضایعات مواد غذایی
  • شخصی‌سازی برنامه‌های پیش‌فرض پخت
  • کاهش هزینه روغن مصرفی
  • مصرف بهینه گاز، آب و برق
  • کاهش گرمای محیط با توجه به عایق‌بندی مناسب حرارتی
  • کاهش تعدد تجهیزات مختلف در آشپزخانه‌ها
  • حفظ سلامت و ایمنی کاربران
  • شستشوی خودکار

محصولات پرشیا استیل در آشپزخانه های سراسر ایران

شرکت پرشیا استیل، تاکنون بیش از هزار پروژه در سراسر کشور شامل آشپزخانه سازمان‌ها، صنایع، شرکت‌ها، مراکز نظامی، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز و مجتمع‌های درمانی، کیترینگ‌ها، رستوران‌ها و تالارها، هتل‌ها و مهمانسراها، فست‌فودها، کافه‌ها، قنادی و... را طراحی و تجهیز کرده است.

از مهم‌ترین این پروژه‌ها می‌توان به شرکت ملی صنایع مس ایران، مجتمع گاز پارس جنوبی، فولاد شادگان، پالایشگاه گاز ایلام، فولاد سنگان، سازمان حج و زیارت، بیمارستان سینا مشهد، بانک مرکزی، دانشگاه تهران، دانشگاه شریف، کارخانه دیپوینت، هتل امام رضای مشهد، کیترینگ هواپیمایی زاگرس، کیترینگ هواپیمایی قشم، فودهال سیتامیت ارومیه، رستوران گردان برج میلاد و... اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بروج

بروج، آشپزخانه آینده بروج با سال‌ها تجربه طراحی و تولید تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی برای تحقق رویاهایش در زمینه توسعه تجهیزات مدرن و افزایش سطح تکنولوژیکی آشپزخانه‌های صنعتی قدم بزرگی برداشته است. برند بروج توانسته تجهیزات مدرن و هوشمند آشپزخانه صنعتی را بر اساس آخرین نیازهای روز دنیا و همگام با فناوری‌های برتر جهانی در ایران تولید کند. تیم متخصصان بروج با بازدید از تجهیزات آشپزخانه صنعتی روز دنیا در اروپا و دیگر کشورهای پیشرفته دنیا و تحقیق و بررسی همه جانبه این تجهیزات، محصولاتی نوآورانه و کارآمد برای آشپزخانه‌های مدرن و هوشمند ارائه کرده‌ است. پخت غذای سالم، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه‌ها اولویت های اصلی بروج برای تولید تجهیزات هوشمند آشپزخانه صنعتی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل