اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109056838716180
در دسترس نیست

کاهش چشمگیر هزینه‌های ناشی از مصرف منابع انرژی و نیروی انسانی در پخت انبوه برنج

خط پخت اتوماتیک برنج، طرح برگزیده بنیاد ملی نخبگان به عنوان خلاقیت نوآورانه

کد: 140109056838716180

، تهران , (اخبار رسمی): خط پخت اتوماتیک برنج بروج علاوه بر ثبت 5 اختراع، افتخارات زیادی را از آن خود کرده است. آقای رضا حنیفی بروج، مدیرعامل شرکت پرشیا استیل و برند بروج برای این دستگاه، گواهی‌نامه اختراع و خلاقیت نوآورانه را از سوی بنیاد ملی نخبگان در سال 1398 دریافت کرده است.

خط پخت اتوماتیک برنج، طرح برگزیده بنیاد ملی نخبگان به عنوان خلاقیت نوآورانه
خط پخت اتوماتیک برنج بروج مدل 4 پاتیل

صرفه‌جویی 80 درصدی آب با استفاده از خط پخت اتوماتیک برنج بروج

پرشیا استیل با بیش از چهار دهه سابقه طراحی و تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی، به کمک دانش مدیران و متخصصان خود و سال‌ها تحقیق و توسعه در راستای رشد و ارتقای سیستم پخت غذای ایرانی خط پخت اتوماتیک برنج را با برند بروج و مطابق با استانداردهای جهانی تولید کرده است. این دستگاه، برنج را با استفاده از یک روش بسیار خاص که اختراع شرکت پرشیا استیل است، از طریق تزریق حباب هوای بهداشتی در پاتیل، اکسیژن‌رسانی و یکنواخت کردن دما با کیفیتی کم‌نظیر می‌‌پزد.

تجلیل از خلاقیت نوآورانه بروج

خط پخت اتوماتیک برنج بروج علاوه بر ثبت 5 اختراع، افتخارات زیادی را از آن خود کرده است. آقای رضا حنیفی بروج، مدیرعامل شرکت پرشیا استیل و برند بروج برای این دستگاه، گواهی‌نامه اختراع و خلاقیت نوآورانه را از سوی بنیاد ملی نخبگان در سال 1398 دریافت کرده است. این گواهی‌نامه بر اساس نظر هیئت داوران سومین جشنواره ابتکارها و اختراع‌های سوخت و احتراق به ایشان تعلق گرفته است.

هدف اصلی بنیاد ملی نخبگان از شناسایی اختراع‌های برگزیده، تجلیل از خلاقیت‌های نوآورانه مخترعان و ایجاد زمینه‌ای برای تواناسازی آنان برای ایجاد محصولی تجاری و بازاری پایدار برای آن است. 

از سوی دیگر خط پخت اتوماتیک برنج به دلیل حفظ آب مصرفی و مصرف بهینه سوخت، رتبه دوم اختراعات را در سومین جشنواره ملی ابتکارها و اختراع های سوخت و احتراق زیر نظر انجمن احتراق ایران در سال 1397 کسب کرده است. انجمن احتراق ایران در زمینه انجام تحقیقات علمی و فرهنگی با موضوع علم احتراق در سطح ملی و بین‌المللی و تشکیل گردهمایی‌های علمی در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی فعالیت می‌کند.

خط پخت اتوماتیک برنج تحولی عظیم در آشپزخانه های ایرانی

خط پخت اتوماتیک برنج بروج، با حفظ آب پاتیل برای تکرار عملیات پخت تحول بزرگی در پخت سنتی برنج ایجاد کرده است. حفظ آب پاتیل به جای دورریز، به میزان قابل توجهی در مصرف آب صرفه‌جویی می‌کند.

این دستگاه با طراحی آبکش به صورت متحرک، آب را داخل پاتیل حفظ می‌کند و می‌توان برای پخت برنج‌های ایرانی حداقل 4 بار و برنج‌های خارجی حداقل 5 بار از آب اولیه پاتیل استفاده کرد. 

وجود سیستم تزریق حباب هوای بهداشتی با اکسیژن‌رسانی، یکنواخت کردن دمای آب و عدم نیاز به کفگیر باعث می‌شود نشاسته کمتری از برنج خارج شده و امکان تکرار عملیات پخت در آب اولیه پاتیل فراهم شود.

در هنگام دانه‌گیری، آبکش به کمک یک جک هیدرولیکی قدرتمند از درون آب خارج شده و دانه‌های برنج را روی کانوایر تخلیه می‌کند. کانوایر به صورت دو طبقه و از جنس پلی آمید ساخته شده است. این کانوایر بهداشتی و از نوع Food Grade مناسب برای صنایع غذایی است. طی مسیر طولانی‌تر باعث آبگیری بهتر و خنک شدن دانه‌های برنج شده که افزایش کیفیت پخت را به همراه دارد.

مزایای خط پخت اتوماتیک برنج

  • صرفه‌جویی 80 درصدی آب
  • کاهش هزینه‌های ناشی از مصرف منابع انرژی، نیروی انسانی و...
  • کاهش دورریز برنج مصرفی به دلیل کیفیت پخت نامطلوب افزایش 10 تا 15 درصدی
  • ری برنج پخت انواع برنج ایرانی، هندی، پاکستانی و تایلندی
  • پخت پلوهای مخلوط با روش جدید
  • کاهش نفرساعت نیروی انسانی
  • افزایش سرعت و ظرفیت پخت مکانیزه و بهداشتی

پرشیا استیل، ارائه کننده کامل ترین و متنوع ترین تجهیزات مدرن آشپزخانه صنعتی

شرکت پرشیا استیل با هدف ارائه خدمات به‌روز در زمینه مشاوره، طراحی، تهیه، تولید و نصب تجهیزات آشپزخانه‌ صنعتی، سلف سرویس و سردخانه تاسیس شده است. این مجموعه با حضور مدیران باسابقه، کارشناسان مجرب و متخصص و با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا توانسته طی چهار دهه اخیر جهت ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات، ضمن توجه به نیاز مصرف‌کنندگان قدم‌های استواری را در این مسیر بردارد.

نوآوری‌ها و تلاش‌های بی‌وقفه این شرکت در طراحی و تولید محصولات جدید، منجر به اخذ گواهی‌نامه‌های متعددی از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نظیر گواهی توانمندی فناورانه دیگ چلوپز، گواهی توانمندی فناورانه فر بخارپز سوپرهیت و گواهی توانمندی فناورانه دیگ خورش‌پز شده است.

همچنین پرشیا استیل به عنوان اولین و تنها دارنده استاندارد ملی در تجهیزات سیستم پخت در ایران، دارای گواهینامه عضویت رسمی از انجمن بهینه‌سازی مصرف سوخت و انرژی کشور و عضویت در انجمن احتراق است.

شما می‌توانید برای ارتباط با شرکت «پرشیا استیل» جهت استعلام قیمت محصولات، مشاوره در زمینه طراحی، راه‌اندازی، نصب، تعمیر و تعویض قطعات از طریق وب سایت شرکت به نشانی persiasteel.com و ثبت فرم تماس با پرشیا استیل، منتظر تماس کارشناسان شرکت باشید و یا از طریق تماس تلفنی با شماره‌های 02166409674 و 02166403085 با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بروج

بروج، آشپزخانه آینده بروج با سال‌ها تجربه طراحی و تولید تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی برای تحقق رویاهایش در زمینه توسعه تجهیزات مدرن و افزایش سطح تکنولوژیکی آشپزخانه‌های صنعتی قدم بزرگی برداشته است. برند بروج توانسته تجهیزات مدرن و هوشمند آشپزخانه صنعتی را بر اساس آخرین نیازهای روز دنیا و همگام با فناوری‌های برتر جهانی در ایران تولید کند. تیم متخصصان بروج با بازدید از تجهیزات آشپزخانه صنعتی روز دنیا در اروپا و دیگر کشورهای پیشرفته دنیا و تحقیق و بررسی همه جانبه این تجهیزات، محصولاتی نوآورانه و کارآمد برای آشپزخانه‌های مدرن و هوشمند ارائه کرده‌ است. پخت غذای سالم، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه‌ها اولویت های اصلی بروج برای تولید تجهیزات هوشمند آشپزخانه صنعتی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید